Zrywa połączenie wi-fi pomiędzy PS5/iphone a Cisco EPC3925 . |
Autor |
Wiadomość |
ar2r
easy master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 43
|
Wysłany: 09-06-2024, 12:11 Zrywa połączenie wi-fi pomiędzy PS5/iphone a Cisco EPC3925 .
|
|
|
Witam.
Niemal codziennie zrywane jest połączenie wi-fi pomiędzy PS5 i iphone 11 ,które użytkuje córka a routerem Cisco EPC3925 ,który dostałem jeszcze za czasów UPC.Dokładnie takie same problemy występują pomiędzy wspomnianą parą a podłączonym kablowo do Cisco routerem tp-link AX1500,stojącym w zupełnie innym pomieszczeniu.Żeby przywrócić ponownie wi-fi ,muszę wyciągnąć wtyczkę zasilania z obu routerów na około minutę .
Nie mam takich problemów na laptopie z Win 11 czy telefonem z Androidem.
Coś można z tym zrobić?Wymiana Cisco na coś nowszego raczej tylko w ostateczności.
Dzięki. |
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1347 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2024, 13:00
|
|
|
pomijając możliwe problemy w kablu koncentrycznym lub problem z zasilaczem do Cisco to pewniejsza wymiana Cisco na coś nowszego...choćby Compala |
|
|
|
 |
ar2r
easy master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 43
|
Wysłany: 09-06-2024, 13:25
|
|
|
pawelb napisał/a: | pomijając możliwe problemy w kablu koncentrycznym lub problem z zasilaczem do Cisco |
Ja rozumiem ,że mogą być problemy natury technicznej o których wspomniałeś ,ale problemy z utratą połączenia wi-fi ma tylko PS5 i iphone.Inne urządzenia nie mają takich problemów. |
|
|
|
 |
markmas
Klikacz
Dołączył: 18 Kwi 2024 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2024, 18:13
|
|
|
Pewnie masz pierdzielnik na częstotliwości. Może wystarczy zmienić kanał? |
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1347 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-06-2024, 10:51
|
|
|
ar2r napisał/a: | pawelb napisał/a: | pomijając możliwe problemy w kablu koncentrycznym lub problem z zasilaczem do Cisco |
Ja rozumiem ,że mogą być problemy natury technicznej o których wspomniałeś ,ale problemy z utratą połączenia wi-fi ma tylko PS5 i iphone.Inne urządzenia nie mają takich problemów. |
napisałeś że również są problemy z połączeniem kablowym z routerem tp-link AX1500 więc to nie wygląda na problemy z Wifi |
|
|
|
 |
ar2r
easy master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 43
|
Wysłany: 11-06-2024, 10:48
|
|
|
Może niezbyt precyzyjnie to opisałem.
Córka przeważnie korzysta z Cisco.I z nim ma problemy po wi-fi.I kiedy Jej padnie połączenie wi-fi z Cisco ,to ja mam wi-fi na podłączonym kablowo do Cisco tp-linku .Może się przełączyć na tp-linka ,ale i tak padnie u niej połączenie.A ja na laptopie czy telefonie z androidem w dalszym ciągu będę miał na tp-linku wi-fi. |
Ostatnio zmieniony przez ar2r 11-06-2024, 11:18, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
ar2r
easy master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 43
|
Wysłany: 11-06-2024, 11:15
|
|
|
markmas napisał/a: | Pewnie masz pierdzielnik na częstotliwości. Może wystarczy zmienić kanał? |
W wolnej chwili będę musiał spróbować ze zmianą kanału.Może akurat ? |
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1347 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-06-2024, 15:03
|
|
|
a masz uruchomione na tym modemie Wifi w pasmie 2.4Ghz czy 5Ghz? możesz spróbować zmienić pasmo Wifi, z tego co pamiętam to cisco umożliwia uruchomienie tylko jednego pasma Wifi |
|
|
|
 |
|