Play BOX NET UPC/Play |
Autor |
Wiadomość |
hauj
easy master
Dołączył: 08 Mar 2024 Posty: 48
|
Wysłany: 19-03-2024, 10:18
|
|
|
To jaki czas miałeś compala |
|
|
|
|
marian_wierzbic
light master
Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 91
|
Wysłany: 19-03-2024, 12:43
|
|
|
sebczak napisał/a: | Cytat: | Jakim cudem nie dostałeś gigaconnectboxa do 750 mbps neta? |
Przed końcem UPC tylko connect box dawali do 750Mb/s, sam takiego dostałem, choć chwilę wcześniej przez ok tydzien można było dostać nawet Giga Conect box 6 do tej prędkości. |
Ja żeby mieć Giga Conect Box 6 zwiększyłem net do 1 Gbps.
Naprawdę było warto - po WiFi max miałem 1020 Mbps.
W drugim pokoju na moim Routerze też dobijam po WiFi do 1000 Mbps i to zarówno na zakresie
5 GHz i 6 GHz. Router połączony z Giga Connect box przez WAN 2,5 Gbps do LAN 2,5 Gbps |
|
|
|
|
hauj
easy master
Dołączył: 08 Mar 2024 Posty: 48
|
Wysłany: 19-03-2024, 13:07
|
|
|
marian_wierzbic napisał/a: | po WiFi max miałem 1020 Mbps. | na jakim urządzeniu marian_wierzbic napisał/a: | W drugim pokoju na moim Routerze też dobijam po WiFi do 1000 Mbps i to zarówno na zakresie
5 GHz i 6 GHz | jaki model marian_wierzbic napisał/a: | Router połączony z Giga Connect box przez WAN 2,5 Gbps do LAN 2,5 Gbps | To giga connectbox 6 ma wan Chyba na odwrót Przez LAN do WAN |
|
|
|
|
marian_wierzbic
light master
Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 91
|
Wysłany: 19-03-2024, 16:26
|
|
|
hauj napisał/a: | marian_wierzbic napisał/a: | po WiFi max miałem 1020 Mbps. | na jakim urządzeniu marian_wierzbic napisał/a: | W drugim pokoju na moim Routerze też dobijam po WiFi do 1000 Mbps i to zarówno na zakresie
5 GHz i 6 GHz | jaki model marian_wierzbic napisał/a: | Router połączony z Giga Connect box przez WAN 2,5 Gbps do LAN 2,5 Gbps | To giga connectbox 6 ma wan Chyba na odwrót Przez LAN do WAN |
Oczywiście LAN do WAN , Router to ASUS RT-AXE7800 |
|
|
|
|
sebczak
light master
Dołączył: 03 Sie 2019 Posty: 67 Skąd: Września
|
Wysłany: 19-03-2024, 18:34
|
|
|
hauj napisał/a: | To jaki czas miałeś compala |
Mam do dziś, chciałem wymienić na Giga connect box 6 ale na infolini powiedzieli, że już takich nie mają. Teraz można wymienić tylko na sprzęt od Playa. Możliwości technicznych na 1Gb/s też nie mam. |
|
|
|
|
Husiek
Klikacz
Dołączył: 29 Lut 2024 Posty: 5
|
Wysłany: 20-03-2024, 19:26
|
|
|
U mnie to samo, 750mb i Connect Box żaden Giga i to nawet nie pod koniec życia UPC. Testuje obecnie Vectre 1,2Gb/s w HFC z uploadem 90 niestety podczas uploadu ping skacze nawet do 250ms xD zdecydowałem sie też na przesiadke do PLAY z ich routerem jutro przychodzi technik wymienić router zobaczymy, liczę też że Polski Światłowód Otwarty zrobi szybciej upgrade sieci do FTTH x-PON niż Vectra która chyba nie ma w planach jeszcze u mnie w mieście nic robić |
|
|
|
|
Adrian255
Klikacz
Dołączył: 21 Mar 2024 Posty: 2
|
Wysłany: 21-03-2024, 00:34
|
|
|
Również padłem ofiarą przejścia na Play z UPC (~10 lat w UPC). Umowa kończyłaby mi się w maju, więc automatycznie przedłużenie, z tym, że w Playu. Przez telefon zgodziłem się na przejście i zainstalowanie nowego modemu, mając na uwadze, że to zapewne tylko zmiana brandingu, a jakość ta sama – myliłem się.
Od poniedziałku (4 dni) mam Play, chciałbym odstąpić i powrócić do UPC.
Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie jak to się odbywa? Składa się rezygnacje w terminie 14 dni od akceptacji nowych usług i Play montuje nam sprzęt UPC? Jak się wtedy skontaktować z UPC, by założyli nam ich sprzęt? Ile dni jest się bez internetu?
Z góry dziękuję za wyjaśnienie! |
|
|
|
|
Husiek
Klikacz
Dołączył: 29 Lut 2024 Posty: 5
|
Wysłany: 21-03-2024, 02:27
|
|
|
Adrian255 napisał/a: | Również padłem ofiarą przejścia na Play z UPC (~10 lat w UPC). Umowa kończyłaby mi się w maju, więc automatycznie przedłużenie, z tym, że w Playu. Przez telefon zgodziłem się na przejście i zainstalowanie nowego modemu, mając na uwadze, że to zapewne tylko zmiana brandingu, a jakość ta sama – myliłem się.
Od poniedziałku (4 dni) mam Play, chciałbym odstąpić i powrócić do UPC.
Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie jak to się odbywa? Składa się rezygnacje w terminie 14 dni od akceptacji nowych usług i Play montuje nam sprzęt UPC? Jak się wtedy skontaktować z UPC, by założyli nam ich sprzęt? Ile dni jest się bez internetu?
Z góry dziękuję za wyjaśnienie! |
Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ? Bo ja wlasnie dzisiaj w czwartek mam miec technika i ta sama akcja rezygnacja z UPC i przejscie do PLAY. Z tego co dostałem info na infolinii to nie ma możliwości powortu już do UPC bo zlożylismy rezygnacje z usług UPC i podobno nie ma fizycznie możliwości podlaczenia starych urządzeń UPC nie wiem na ile jest to prawdą ... Co nie zmienia faktu ze UPC pod wodzą PLAY też niestety miało sporo awarii |
|
|
|
|
Adrian255
Klikacz
Dołączył: 21 Mar 2024 Posty: 2
|
Wysłany: 21-03-2024, 10:10
|
|
|
Husiek napisał/a: | Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ? |
Nie mogę podłączyć części sprzętów do wifi 2.4Ghz, typu pralka, głośniki Sonos działające po wifi. Wczoraj pół dnia spędziłem na konfiguracji, ustawienia routera to jakiś żart, sam wyrzuca błędy, nie chce zapisać zmian, sprzęt działa chyba tylko do przeglądania stron internetowych i netflixa. |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1263 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-03-2024, 11:49
|
|
|
@Adrian255
Próbowałeś zmienić ustawienia autentykacji na Kaonie na WPA2? |
|
|
|
|
Husiek
Klikacz
Dołączył: 29 Lut 2024 Posty: 5
|
Wysłany: 21-03-2024, 14:41
|
|
|
Adrian255 napisał/a: | Husiek napisał/a: | Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ? |
Nie mogę podłączyć części sprzętów do wifi 2.4Ghz, typu pralka, głośniki Sonos działające po wifi. Wczoraj pół dnia spędziłem na konfiguracji, ustawienia routera to jakiś żart, sam wyrzuca błędy, nie chce zapisać zmian, sprzęt działa chyba tylko do przeglądania stron internetowych i netflixa. |
Właśnie godzine temu mi podlaczyli ten nowy router ustawiłem wszystkie sieci WiFi + IPv6 oraz v4 bez problemów wszystkie sprzety się łącza a router ustawienia zapisuje. Myśle że to może być coś konretnie z Twoim routerem
Edit: Jednak brak IPv4 ale akurat wszystko inne co miało działać działa Problemów nie zauważyłem lecz nadal mam jeszcze router Vectry i neta 1,2Gb/s na 90Mb/s uploadu kusi troche bardziej od tego 600/40 w PLAY natomiast Vectra prawie dwa razy drożej miesiecznie |
|
|
|
|
milosz4
Klikacz
Dołączył: 22 Gru 2023 Posty: 14
|
Wysłany: 23-03-2024, 12:05 Broblem z Wifi 2,4 GHz
|
|
|
Mam problem z siecią 2,4 GHz, dokładniej chodzi o TV.
Praktycznie wszystkie inne urządzenia mam podłączone do 5 GHz. Nieco starszy telewizor (aż 5 lat...) niestety nie jest wyposażony w WiFi 5G.
Na początku myślałem, że to coś z telewizorem jest nie tak, bo na wszystkich urządzeniach połączenie było stabilne a na TV nie dało się nic oglądać. Transfer strasznie słaby albo nie było go w ogóle. Dopiero potem zorientowałem się, że resecie routera połączenie wraca do normy i tak przez 1, góra 2 dni. Potem znowu trzeba zrobić reset. Ktoś ma podobny problem? Może zmiana routera by pomogła ?
Mam obcenie:
Model:
NE6037
Numer seryjny:
HFCSD230612020341
Wersja urządzenia:
1.0
Wersja oprogramowania:
7.1.12.1.72
Czas opublikowania:
Tue Aug 1 08:57:05 CEST 2023 |
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 631 Skąd: 3City
|
Wysłany: 24-03-2024, 16:48
|
|
|
Husiek napisał/a: | Adrian255 napisał/a: | Również padłem ofiarą przejścia na Play z UPC (~10 lat w UPC). Umowa kończyłaby mi się w maju, więc automatycznie przedłużenie, z tym, że w Playu. Przez telefon zgodziłem się na przejście i zainstalowanie nowego modemu, mając na uwadze, że to zapewne tylko zmiana brandingu, a jakość ta sama – myliłem się.
Od poniedziałku (4 dni) mam Play, chciałbym odstąpić i powrócić do UPC.
Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie jak to się odbywa? Składa się rezygnacje w terminie 14 dni od akceptacji nowych usług i Play montuje nam sprzęt UPC? Jak się wtedy skontaktować z UPC, by założyli nam ich sprzęt? Ile dni jest się bez internetu?
Z góry dziękuję za wyjaśnienie! |
Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ? Bo ja wlasnie dzisiaj w czwartek mam miec technika i ta sama akcja rezygnacja z UPC i przejscie do PLAY. Z tego co dostałem info na infolinii to nie ma możliwości powortu już do UPC bo zlożylismy rezygnacje z usług UPC i podobno nie ma fizycznie możliwości podlaczenia starych urządzeń UPC nie wiem na ile jest to prawdą ... Co nie zmienia faktu ze UPC pod wodzą PLAY też niestety miało sporo awarii |
To jest klasyczny chwyt marketingowy dla osób które nie będą upierdliwe, i odpuszczą.
Dopoóki całkowicie nie zlikwidują w ramach PLAY wcześniej zawartych umów z UPC nie mogą odmówić Ci rezygnacji z usług zawartych poza siedzibą przedsiębiorstwa.
Jeżeli będą się upierać, niech wskażą zapisy regulaminu, pozbawiający cię prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
W tym czasie wal skargę do Rzecznika konsumenta UOKiK (z powiadomieniem Play).
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/ |
_________________
|
|
|
|
|
a55a5in
Klikacz
Dołączył: 25 Mar 2024 Posty: 2
|
Wysłany: 25-03-2024, 09:26
|
|
|
Pomyłka - prośba o usunięcie. |
|
|
|
|
Orion
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 473 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-03-2024, 20:54
|
|
|
Jeśli potrafisz zestawić tunel za nat i ipv6,próbuj. Przy tylu konwersjach protokołów jakie wykorzystuje Play małe szanse na sukces. Pozostanie na pewno mtu do modyfikacji. |
|
|
|
|
|