Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Szary5757
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2023 Posty: 16
|
Wysłany: 28-11-2023, 19:57
|
|
|
Fornacis napisał/a: | Szary5757 napisał/a: | [...]teraz tylko czekam na usuniecie czesci programow zgodnie z wykazem z dnia 1 września 2023 r....:( (zona ubolewa nad KUCHNIA I DOMO....) |
Czemu mieliby usuwać cokolwiek, w HICIE masz najwyższy pakiet tv czyli MAX PREMIUM PLUS i chyba na tę chwilę nie zrobili nic powyżej tego.
ralf napisał/a: | W każdej chwili mogą podwyższyć ceny pakietów jak i samego internetu. Nie ma czegoś takiego jak gwarancja ceny na umowie bezterminowej. Do tego w dowolnym momencie Play może wypowiedzieć umowę. |
Wiadomo, że mogą podnieść cenę, ale to dostajesz papier i myślisz, czy warto, czy jednak wypowiedzenie i walka o coś w rozsądnym pieniądzu.
Słyszałeś kiedyś, aby jakiś tam dostawca wypowiedział klientowi jednostronnie umowę? Mówię tu o normalnych relacjach klient - nadawca, nie o skrajnych z niepłaceniem rachunków włącznie. Można spodziewać się podwyżki wcześniej czy później, ale nie wypowiadania umów, bo to strzał w stopę. |
PLAY,bedzie dazyl do uproszczenia i ujedolicenia oferty...a jeszcze trwaja umowy terminowe z Pakiet Max Premium Plus...obserwujmy |
|
|
|
|
Dziku
light master
Dołączył: 23 Cze 2020 Posty: 86
|
Wysłany: 28-11-2023, 23:44
|
|
|
@ajtech
Nie jesteś klientem Play. |
|
|
|
|
Keller
Klikacz
Dołączyła: 29 Lis 2023 Posty: 1 Skąd: London
|
Wysłany: 29-11-2023, 07:23
|
|
|
Dziękujmy za cierpliwość i prosimy o ciągły kontakt z nimi, zawsze jest szansa, że przyspieszy to pewne procedury. |
|
|
|
|
Yassin
light master
Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 60
|
Wysłany: 29-11-2023, 19:07
|
|
|
Zamierzam kupić tv Xiaomi 55 A2 (może ktoś posiada i się wypowie) i po kontakcie z play stwierdzili iż nie mają listy tv współpracujących z modułem CI a kiedyś w upc było coś takiego. Czyli chybił trafił czy będzie ok czy nie. Macie może jakąś wiedzę w tej kwestii? |
|
|
|
|
comer
light master
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 117
|
Wysłany: 29-11-2023, 19:16
|
|
|
Yassin napisał/a: | Zamierzam kupić tv Xiaomi 55 A2 (może ktoś posiada i się wypowie) i po kontakcie z play stwierdzili iż nie mają listy tv współpracujących z modułem CI a kiedyś w upc było coś takiego. Czyli chybił trafił czy będzie ok czy nie. Macie może jakąś wiedzę w tej kwestii? |
Nie polecam tv tej firmy sam posiadam model P1, ładowanie menu aplikacji bardzo powolne, zero aktualizacji, a przełączanie kanałów to dramat często zamiast przełączyć od razu kanał to wpada ciemne tło i na środku "pobieranie danych" trwające kilka sekund. |
|
|
|
|
Johnny Tomala
Klikacz
Dołączył: 21 Gru 2017 Posty: 13
|
Wysłany: 30-11-2023, 01:44
|
|
|
Po latach przeszedłem do Netii. Miałem UPC od marca 2016. W piątek wysyłam za darmo paczkomatem router. Nie było dobrej oferty w UPC, a w Netii mam 3 miesiące za darmo, a potem za 75 zł brutto 1000Mbps i 105 kanałów TV. |
|
|
|
|
Yassin
light master
Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 60
|
Wysłany: 01-12-2023, 15:07
|
|
|
Przy konfiguracji nowego tv kiedyś były potrzebne jakieś dane których za nic nie potrafię znaleźć może wiecie gdzie to szukać? Było coś z podziałem na miasta wojewódzkie chyba, id sieci, częstotliwość i coś jeszcze... |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 01-12-2023, 15:37
|
|
|
Johnny Tomala napisał/a: | Po latach przeszedłem do Netii. Miałem UPC od marca 2016. W piątek wysyłam za darmo paczkomatem router. Nie było dobrej oferty w UPC, a w Netii mam 3 miesiące za darmo, a potem za 75 zł brutto 1000Mbps i 105 kanałów TV. |
Ja nie moge przejść do neti bo umnie w mieście brak dostępnych usług |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 01-12-2023, 15:45
|
|
|
ZepZoSo napisał/a: | Dwa lata temu podpisałem z UPC na dwa lata zobowiązanie. Wypowiedziałem umowę, ale teraz sobie myślę, że chyba można byłoby zostać. Chyba można wycofać wypowiedzenie. Wymyśliłem multiroom. Da się dobrać multiroom, z tą kartą CI+? Jak to działa? Samemu można zainstalować?
W ogóle jest szansa na jakiś lepszy pakiet, czy takich z upc klientów mają w pupie? |
Mam podobna sytuacje umowa mi sie skończyła jestem na bezterminówce płace 114,90 z canal plus internet 150 mb nagrywarka horizon i pakiet kanałow TV.
Czekam na jakąś propozycje od nich na mikołaja
Narazie zaproponowali mi umowe nowa na 24 miesiace z NETFLIXEM za darmo na 12 mce. i canał plus za wszystko cena: 130 zł .
to o 15 zeta wiecej a i podniosa mi predkoscs do 300mb/s... |
|
|
|
|
piotyc
light master
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 67
|
Wysłany: 01-12-2023, 17:36
|
|
|
Yassin napisał/a: | Przy konfiguracji nowego tv kiedyś były potrzebne jakieś dane których za nic nie potrafię znaleźć może wiecie gdzie to szukać? Było coś z podziałem na miasta wojewódzkie chyba, id sieci, częstotliwość i coś jeszcze... |
dolnośląskie
43155 418000
Kujawsko-pomorskie
43.154 554000
lubelskie
43 158 554 000
lubuskie
43162 554.000
łódzkie
43167 554000
małopolskie
43157 554 000
mazowieckie
43152 554 000
opolskie
43160 554 000
podkarpackie
43 166 55400
pomorskie
43153 554000
śląskie
43 156 418000
Świętokrzyskie
43 161 554000
Wielkopolskie
43 163 458000
zachodnio-pomorskie
43 159 554 000
Modulacja: 256 QAM Szybkość transmisji symbol: 6900 kS/s. |
|
|
|
|
Yassin
light master
Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 60
|
Wysłany: 01-12-2023, 20:05
|
|
|
Właśnie o to chodziło, serdeczne dzięki! |
|
|
|
|
Tigro
Klikacz
Dołączył: 02 Lis 2022 Posty: 3
|
Wysłany: 02-12-2023, 23:20
|
|
|
Czy metoda ze złożeniem wypowiedzenia i konsekwentnym odmawianiem propozycji od konsultantów do czasu aż zadzwoni do nas w końcu ktoś z zespołu ds. utrzymania klientów a nie "regularny" konsultant działa tak jak kiedyś, czy po przejściu do Play coś się pozmieniało?
Jestem na pakiecie świątecznym sprzed 2 lat więc mam internet 750Mb + TV z Viaplay, HBO Max, Polsat Sport Premium, Pakiet Eleven za 99zł miesięcznie i aktualnie z tego co widzę jest to cena nierealna do uzyskania u kogokolwiek Niestety jak kontaktowałem się z infolinią to przy przejściu na czas nieokreślony cena podniesie mi się o 10zł, ale z pakietów zostanie mi tylko Viaplay, bo cała reszta była promocyjna tylko na 24 miesiące, a zależy mi na nich Jakieś myki, żeby coś takiego utrzymać? |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 02-12-2023, 23:30
|
|
|
Hej zadzwon na infolinie i automat zapyta cie w czym moge pomoc itp...
To powiedz polacz z sekcja utrzymania klienta i gotowe
Tylko zrób to w godzinach urzędowania dni robocze,czyli tak mi sie wydaje od 8:00 do 16:00 Pozdrawiam |
|
|
|
|
Fornacis
ultra master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 822 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-12-2023, 23:45
|
|
|
Tigro napisał/a: | Jestem na pakiecie świątecznym sprzed 2 lat więc mam internet 750Mb + TV z Viaplay, HBO Max, Polsat Sport Premium, Pakiet Eleven za 99zł miesięcznie i aktualnie z tego co widzę jest to cena nierealna do uzyskania u kogokolwiek Niestety jak kontaktowałem się z infolinią to przy przejściu na czas nieokreślony cena podniesie mi się o 10zł, ale z pakietów zostanie mi tylko Viaplay, bo cała reszta była promocyjna tylko na 24 miesiące, a zależy mi na nich Jakieś myki, żeby coś takiego utrzymać? |
Koszt Tv rośnie o te 10PLN, a cała reszta zostaje bez zmian. Miast słuchać wróżbitów na partylajn przeczytaj regulamin promocji. |
_________________
|
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 02-12-2023, 23:47
|
|
|
[quote="Fornacis"] Tigro napisał/a: |
Koszt Tv rośnie o te 10PLN, a cała reszta zostaje bez zmian. Miast słuchać wróżbitów na partylajn przeczytaj regulamin promocji. |
U mnie koszt wzrósł o 5 zł na bezterminówce
pisze to na poczatku umowy w tabelce: Opłaty abonamentowe
od 1 do 24mce 60zł /od 25 mc. 65zł np. |
|
|
|
|
|