Play BOX NET UPC/Play |
Autor |
Wiadomość |
Aloof
light master
Dołączył: 16 Paź 2022 Posty: 120
|
Wysłany: 24-09-2023, 18:46
|
|
|
radeon napisał/a: | czemu pytasz? |
Pytam względem drugiego tematu o tym modemie, gdzie narzekano o problemach z IPv4/v6.
Kto wyświetla się jako organizacja przy twoim IP na ipinfo.io? Jestem ciekaw czy dają jeszcze adresy należące do Liberty (post-UPC) czy własne |
|
|
|
 |
radeon
Klikacz
Dołączył: 13 Wrz 2023 Posty: 7
|
Wysłany: 01-10-2023, 10:56
|
|
|
Liberty Global B.V. mam |
|
|
|
 |
Aloof
light master
Dołączył: 16 Paź 2022 Posty: 120
|
Wysłany: 01-10-2023, 17:28
|
|
|
To ciekawe… był merge, UPC przestało istnieć a jednak cały czas nic nie jest takie jak być powinno… pytanie ile to jeszcze potrwa w takim stanie |
|
|
|
 |
Artur.xd
Klikacz
Dołączył: 02 Paź 2023 Posty: 12
|
Wysłany: 02-10-2023, 19:08
|
|
|
Witam,
Przeczytałem temat od dechy do dechy i borykam się z innym problemem. Mianowicie internet czy to na telefonie, na laptopie, xbox one x, czy przewodowo na stacjonarce strasznie dziwnie pracuje, musze strony odświeżać 5-10 razy żeby strona zaskoczyła, tak wyskakują komunikaty: " ta witryna jest nieosiagalna lub zmieniła adres" problem ten tyczy sie również dekodera play box 4k ktory idzie po lan. Programy trzeba kilka razy włączać aby się uruchomily, epg to samo, pusty ekran, dopiero po kilkukrotntm włączeniu odświeża epg, tak samo serwisy streamingowe, włączają się dopiero po 5-6 razach jak je klikne. Wygląda to tak jakby ruter przechodzil w stan uspienia i potrzebował bodźca do wzbudzenia. Czy ktoś może pomóc? Pozdrawiam
Po restarcie działało 30 minut, znów to samo, strona niedostępna, a jak ją odświeżę 10 razy to zaskoczy, ale nie wgra zdjęć
Screenshot_20231002_114340_Opera.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 23 raz(y) 176,45 KB |
|
|
|
|
 |
Aloof
light master
Dołączył: 16 Paź 2022 Posty: 120
|
Wysłany: 02-10-2023, 21:00
|
|
|
Wrzucanie tego samego posta do innego tematu z pewnością nie pomoże w rozwiązaniu problemu.
Zgłoś to do Play drogą reklamacji jeśli zgłoszeniami technicznymi nie pomogli. Wygląda na to że to wszystko co możesz zrobić, bo ciężko zdebugować taki problem zdalnie. |
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-10-2023, 21:07
|
|
|
@Artur.xd
nie napisałeś co to za router? światłowodowy czy kablowy? upewnij się że kabel podłączony do portu WAN routera jest dobrze dociśnięty lub dokręcony w zależności czy to światłowód czy kabel koncentryczny...jak nie pomoże to zgłoś do Play |
|
|
|
 |
Artur.xd
Klikacz
Dołączył: 02 Paź 2023 Posty: 12
|
Wysłany: 02-10-2023, 21:31
|
|
|
pawelb napisał/a: | @Artur.xd
nie napisałeś co to za router? światłowodowy czy kablowy? upewnij się że kabel podłączony do portu WAN routera jest dobrze dociśnięty lub dokręcony w zależności czy to światłowód czy kabel koncentryczny...jak nie pomoże to zgłoś do Play |
Zgłoszeń było dużo, z ich strony wszystko jest ok, nie widzą problemu.
Koncentryk, dobrze dokręcony. Czy mozliwe że splitter powoduje takie błędy? Ponieważ na mieszkaniu od głównego kabla mam 2 splitery, siła i jakość oscylują przy 95%.
Router PLAY BOX NET na koncentryku
Przepraszam za dubel postów |
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-10-2023, 23:32
|
|
|
Artur.xd napisał/a: | pawelb napisał/a: | @Artur.xd
nie napisałeś co to za router? światłowodowy czy kablowy? upewnij się że kabel podłączony do portu WAN routera jest dobrze dociśnięty lub dokręcony w zależności czy to światłowód czy kabel koncentryczny...jak nie pomoże to zgłoś do Play |
Zgłoszeń było dużo, z ich strony wszystko jest ok, nie widzą problemu.
Koncentryk, dobrze dokręcony. Czy mozliwe że splitter powoduje takie błędy? Ponieważ na mieszkaniu od głównego kabla mam 2 splitery, siła i jakość oscylują przy 95%.
Router PLAY BOX NET na koncentryku
Przepraszam za dubel postów |
U nich zawsze wszystko jest OK, jeśli problem występuje na wszystkich urządzeniach i są one podłączone i po kablu i po wifi to problem jest po stronie routera a router jest urządzeniem Play i powinieneś ich cisnąć, możesz oczywiście wkleić tu np. wynik polecenia: tracert -d onet.pl z chwili kiedy nie masz dostępu do Internetu, to może ułatwić diagnostykę |
|
|
|
 |
Artur.xd
Klikacz
Dołączył: 02 Paź 2023 Posty: 12
|
Wysłany: 03-10-2023, 09:20
|
|
|
Cytat: | Tracing route to onet.pl [75.2.92.173]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 * * * Request timed out.
3 * * * Request timed out.
4 15 ms 17 ms 14 ms 84.116.137.30
5 15 ms 14 ms 14 ms 84.116.138.73
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 15 ms 15 ms 21 ms 52.93.18.129
11 14 ms 15 ms 15 ms 52.93.18.32
12 19 ms 15 ms 15 ms 75.2.92.173 |
Cytat: | Tracing route to onet.pl [99.83.207.202]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 * 10 ms 10 ms 84.116.254.140
3 * * * Request timed out.
4 17 ms 15 ms 15 ms 84.116.137.30
5 17 ms 14 ms 20 ms 84.116.138.73
6 * * * Request timed out.
7 15 ms 15 ms 15 ms 52.93.18.35
8 20 ms 20 ms 21 ms 52.93.18.98
9 64 ms 15 ms 15 ms 99.83.207.202 |
Cytat: | Tracing route to onet.pl [75.2.92.173]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 10 ms 10 ms 10 ms 84.116.254.140
3 * * * Request timed out.
4 * 14 ms 15 ms 84.116.137.30
5 14 ms 13 ms 13 ms 84.116.138.73
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 16 ms 15 ms 16 ms 52.93.18.147
11 16 ms 15 ms 15 ms 52.93.18.66
12 16 ms 15 ms 15 ms 75.2.92.173 |
|
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-10-2023, 10:57
|
|
|
to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które? |
|
|
|
 |
Artur.xd
Klikacz
Dołączył: 02 Paź 2023 Posty: 12
|
Wysłany: 03-10-2023, 13:19
|
|
|
pawelb napisał/a: | to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które? |
Pierwszy i trzeci z momentu awarii, drugi podczas normalnego działania |
|
|
|
 |
pawelb
ultra master
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-10-2023, 21:09
|
|
|
Artur.xd napisał/a: | pawelb napisał/a: | to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które? |
Pierwszy i trzeci z momentu awarii, drugi podczas normalnego działania |
Trudno z tego jednoznacznie coś wywnioskować, zgłoś ten problem do Play podkreslając że dotyczy to wszystkich urządzeń podłączonych czy to po kablu ethernet czy po wifi |
|
|
|
 |
Artur.xd
Klikacz
Dołączył: 02 Paź 2023 Posty: 12
|
Wysłany: 05-10-2023, 21:34
|
|
|
pawelb napisał/a: | Artur.xd napisał/a: | pawelb napisał/a: | to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które? |
Pierwszy i trzeci z momentu awarii, drugi podczas normalnego działania |
Trudno z tego jednoznacznie coś wywnioskować, zgłoś ten problem do Play podkreslając że dotyczy to wszystkich urządzeń podłączonych czy to po kablu ethernet czy po wifi |
Dekodery zwrócone, zawarta nowa umowa, jutro instalator przyjedzie, zobaczymy czy na nowym routerze bedzie to samo |
|
|
|
 |
Artur.xd
Klikacz
Dołączył: 02 Paź 2023 Posty: 12
|
Wysłany: 06-10-2023, 12:55
|
|
|
Nowy router, błędy te same, witryna nieosiągalna, ciężko połączyć się z WIFI, duże pingi, inny interfejs po zalogowaniu do 192.168.0.1, brak informacji jaki soft wgrany. Czekam do poniedziałku i atakuje dział techniczny.
Dramat |
|
|
|
 |
Aloof
light master
Dołączył: 16 Paź 2022 Posty: 120
|
Wysłany: 06-10-2023, 16:02
|
|
|
A jaki sprzęt tym razem dostałeś? Mam na myśli producenta oczywiście.
Zastanawiam się czy problem nie leży poza sprzętem. Coraz więcej osób ma nowe modemy od Play i problemy ewidentnie są jednostkowe. Poza tym usługi DOCSIS są znane z tego że u jednych działają jak marzenie a u innych (np. przez słabą infrastrukturę) kuleją strasznie. |
|
|
|
 |
|