Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Play BOX NET UPC/Play
Autor Wiadomość
Aloof 
light master

Dołączył: 16 Paź 2022
Posty: 120
Wysłany: 24-09-2023, 18:46   

radeon napisał/a:
czemu pytasz?


Pytam względem drugiego tematu o tym modemie, gdzie narzekano o problemach z IPv4/v6.

Kto wyświetla się jako organizacja przy twoim IP na ipinfo.io? Jestem ciekaw czy dają jeszcze adresy należące do Liberty (post-UPC) czy własne
 
 
radeon 
Klikacz

Dołączył: 13 Wrz 2023
Posty: 7
Wysłany: 01-10-2023, 10:56   

Liberty Global B.V. mam
 
 
Aloof 
light master

Dołączył: 16 Paź 2022
Posty: 120
Wysłany: 01-10-2023, 17:28   

To ciekawe… był merge, UPC przestało istnieć a jednak cały czas nic nie jest takie jak być powinno… pytanie ile to jeszcze potrwa w takim stanie
 
 
Artur.xd 
Klikacz

Dołączył: 02 Paź 2023
Posty: 12
Wysłany: 02-10-2023, 19:08   

Witam,
Przeczytałem temat od dechy do dechy i borykam się z innym problemem. Mianowicie internet czy to na telefonie, na laptopie, xbox one x, czy przewodowo na stacjonarce strasznie dziwnie pracuje, musze strony odświeżać 5-10 razy żeby strona zaskoczyła, tak wyskakują komunikaty: " ta witryna jest nieosiagalna lub zmieniła adres" problem ten tyczy sie również dekodera play box 4k ktory idzie po lan. Programy trzeba kilka razy włączać aby się uruchomily, epg to samo, pusty ekran, dopiero po kilkukrotntm włączeniu odświeża epg, tak samo serwisy streamingowe, włączają się dopiero po 5-6 razach jak je klikne. Wygląda to tak jakby ruter przechodzil w stan uspienia i potrzebował bodźca do wzbudzenia. Czy ktoś może pomóc? Pozdrawiam


Po restarcie działało 30 minut, znów to samo, strona niedostępna, a jak ją odświeżę 10 razy to zaskoczy, ale nie wgra zdjęć

Screenshot_20231002_114340_Opera.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 176,45 KB

 
 
Aloof 
light master

Dołączył: 16 Paź 2022
Posty: 120
Wysłany: 02-10-2023, 21:00   

Wrzucanie tego samego posta do innego tematu z pewnością nie pomoże w rozwiązaniu problemu.

Zgłoś to do Play drogą reklamacji jeśli zgłoszeniami technicznymi nie pomogli. Wygląda na to że to wszystko co możesz zrobić, bo ciężko zdebugować taki problem zdalnie.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2023, 21:07   

@Artur.xd
nie napisałeś co to za router? światłowodowy czy kablowy? upewnij się że kabel podłączony do portu WAN routera jest dobrze dociśnięty lub dokręcony w zależności czy to światłowód czy kabel koncentryczny...jak nie pomoże to zgłoś do Play
 
 
Artur.xd 
Klikacz

Dołączył: 02 Paź 2023
Posty: 12
Wysłany: 02-10-2023, 21:31   

pawelb napisał/a:
@Artur.xd
nie napisałeś co to za router? światłowodowy czy kablowy? upewnij się że kabel podłączony do portu WAN routera jest dobrze dociśnięty lub dokręcony w zależności czy to światłowód czy kabel koncentryczny...jak nie pomoże to zgłoś do Play



Zgłoszeń było dużo, z ich strony wszystko jest ok, nie widzą problemu.
Koncentryk, dobrze dokręcony. Czy mozliwe że splitter powoduje takie błędy? Ponieważ na mieszkaniu od głównego kabla mam 2 splitery, siła i jakość oscylują przy 95%.

Router PLAY BOX NET na koncentryku

Przepraszam za dubel postów
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2023, 23:32   

Artur.xd napisał/a:
pawelb napisał/a:
@Artur.xd
nie napisałeś co to za router? światłowodowy czy kablowy? upewnij się że kabel podłączony do portu WAN routera jest dobrze dociśnięty lub dokręcony w zależności czy to światłowód czy kabel koncentryczny...jak nie pomoże to zgłoś do Play



Zgłoszeń było dużo, z ich strony wszystko jest ok, nie widzą problemu.
Koncentryk, dobrze dokręcony. Czy mozliwe że splitter powoduje takie błędy? Ponieważ na mieszkaniu od głównego kabla mam 2 splitery, siła i jakość oscylują przy 95%.

Router PLAY BOX NET na koncentryku

Przepraszam za dubel postów


U nich zawsze wszystko jest OK, jeśli problem występuje na wszystkich urządzeniach i są one podłączone i po kablu i po wifi to problem jest po stronie routera a router jest urządzeniem Play i powinieneś ich cisnąć, możesz oczywiście wkleić tu np. wynik polecenia: tracert -d onet.pl z chwili kiedy nie masz dostępu do Internetu, to może ułatwić diagnostykę
 
 
Artur.xd 
Klikacz

Dołączył: 02 Paź 2023
Posty: 12
Wysłany: 03-10-2023, 09:20   

Cytat:
Tracing route to onet.pl [75.2.92.173]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 * * * Request timed out.
3 * * * Request timed out.
4 15 ms 17 ms 14 ms 84.116.137.30
5 15 ms 14 ms 14 ms 84.116.138.73
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 15 ms 15 ms 21 ms 52.93.18.129
11 14 ms 15 ms 15 ms 52.93.18.32
12 19 ms 15 ms 15 ms 75.2.92.173



Cytat:
Tracing route to onet.pl [99.83.207.202]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 * 10 ms 10 ms 84.116.254.140
3 * * * Request timed out.
4 17 ms 15 ms 15 ms 84.116.137.30
5 17 ms 14 ms 20 ms 84.116.138.73
6 * * * Request timed out.
7 15 ms 15 ms 15 ms 52.93.18.35
8 20 ms 20 ms 21 ms 52.93.18.98
9 64 ms 15 ms 15 ms 99.83.207.202


Cytat:
Tracing route to onet.pl [75.2.92.173]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 10 ms 10 ms 10 ms 84.116.254.140
3 * * * Request timed out.
4 * 14 ms 15 ms 84.116.137.30
5 14 ms 13 ms 13 ms 84.116.138.73
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 16 ms 15 ms 16 ms 52.93.18.147
11 16 ms 15 ms 15 ms 52.93.18.66
12 16 ms 15 ms 15 ms 75.2.92.173
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2023, 10:57   

to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które?
 
 
Artur.xd 
Klikacz

Dołączył: 02 Paź 2023
Posty: 12
Wysłany: 03-10-2023, 13:19   

pawelb napisał/a:
to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które?


Pierwszy i trzeci z momentu awarii, drugi podczas normalnego działania
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2023, 21:09   

Artur.xd napisał/a:
pawelb napisał/a:
to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które?


Pierwszy i trzeci z momentu awarii, drugi podczas normalnego działania

Trudno z tego jednoznacznie coś wywnioskować, zgłoś ten problem do Play podkreslając że dotyczy to wszystkich urządzeń podłączonych czy to po kablu ethernet czy po wifi
 
 
Artur.xd 
Klikacz

Dołączył: 02 Paź 2023
Posty: 12
Wysłany: 05-10-2023, 21:34   

pawelb napisał/a:
Artur.xd napisał/a:
pawelb napisał/a:
to z chwili awarii czy prawidłowego działania? które jest które?


Pierwszy i trzeci z momentu awarii, drugi podczas normalnego działania

Trudno z tego jednoznacznie coś wywnioskować, zgłoś ten problem do Play podkreslając że dotyczy to wszystkich urządzeń podłączonych czy to po kablu ethernet czy po wifi


Dekodery zwrócone, zawarta nowa umowa, jutro instalator przyjedzie, zobaczymy czy na nowym routerze bedzie to samo
 
 
Artur.xd 
Klikacz

Dołączył: 02 Paź 2023
Posty: 12
Wysłany: 06-10-2023, 12:55   

Nowy router, błędy te same, witryna nieosiągalna, ciężko połączyć się z WIFI, duże pingi, inny interfejs po zalogowaniu do 192.168.0.1, brak informacji jaki soft wgrany. Czekam do poniedziałku i atakuje dział techniczny.

Dramat
 
 
Aloof 
light master

Dołączył: 16 Paź 2022
Posty: 120
Wysłany: 06-10-2023, 16:02   

A jaki sprzęt tym razem dostałeś? Mam na myśli producenta oczywiście.

Zastanawiam się czy problem nie leży poza sprzętem. Coraz więcej osób ma nowe modemy od Play i problemy ewidentnie są jednostkowe. Poza tym usługi DOCSIS są znane z tego że u jednych działają jak marzenie a u innych (np. przez słabą infrastrukturę) kuleją strasznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: