Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Telefonia komórkowa w UPC
Autor Wiadomość
krzychowawa 
light master

Dołączył: 08 Cze 2005
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2023, 12:11   

Witam mam takie pytanie czy jako klient UPC jak bym wziął abonament w Play za te 35 zł co pokazują na stronie to da się jakoś uniknąć 50 zł opłaty aktywacyjnej?
 
 
jaski 
Klikacz

Dołączył: 20 Lut 2020
Posty: 11
Wysłany: 29-10-2023, 22:12   

Zauważyliście że już identyfikator sieci w smartfonach nie pokazuje nazwy UPC? Od kilku dni jest identyfikator: Play
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 458
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-10-2023, 11:52   

Identyfikator sieci zmienil sie w zeszłym tygodniu, ale play24 dalej nie działa tzn nie mozna sie zalogowac.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1627
Wysłany: 31-10-2023, 06:39   

Ja jeszcze wczoraj miałem UPC, ale teraz Play. Już tu kiedyś pisałem facet w salonie play się kiedyś wygadał, że jego zdaniem pelne przejście zajmie im około 2lat
_________________
  ogromny
 
piooch 
Klikacz

Dołączył: 01 Lis 2019
Posty: 8
Wysłany: 08-11-2023, 18:33   

Witam.

Czy jest ktoś z Was kto miał/ma podobny problem z UPC. Mianowicie 30.10.23 odstapiłem od migracji z UPC do Play. UPC przywróciło tv i internet 03.11.23, niestety wciąz nie aktywowali nam dwóch kart SIM mimo że Pani w salonie Play dała nam nowe karty 31.10.23.

Konsultanci na czacie to jest kpina jedyne co śie można dowiedziec to że zgłoszenie jest w trakcie realizacji.
Natomiast konsultanci na infolini 813 813 813, co chwile proszę o chwile cierpliwości i wydłuzają okres aktywacji kart.

Czy ktoś z Was miał taki problem? Może ktoś przeszedł taki proces i wie ile trwa aktywacja kart SIM po odstapieniu od umowy z Play i powrotu do UPC?
 
 
daro33 
easy master

Dołączył: 15 Lut 2021
Posty: 42
Wysłany: 09-11-2023, 10:18   

piooch napisał/a:
Witam.

Czy jest ktoś z Was kto miał/ma podobny problem z UPC. Mianowicie 30.10.23 odstapiłem od migracji z UPC do Play. UPC przywróciło tv i internet 03.11.23, niestety wciąz nie aktywowali nam dwóch kart SIM mimo że Pani w salonie Play dała nam nowe karty 31.10.23.

Konsultanci na czacie to jest kpina jedyne co śie można dowiedziec to że zgłoszenie jest w trakcie realizacji.
Natomiast konsultanci na infolini 813 813 813, co chwile proszę o chwile cierpliwości i wydłuzają okres aktywacji kart.

Czy ktoś z Was miał taki problem? Może ktoś przeszedł taki proces i wie ile trwa aktywacja kart SIM po odstapieniu od umowy z Play i powrotu do UPC?



Jaką dali ci ofertę na tel. komórkowy.
  aaa
 
piooch 
Klikacz

Dołączył: 01 Lis 2019
Posty: 8
Wysłany: 09-11-2023, 12:26   

Cytat:
Jaką dali ci ofertę na tel. komórkowy


Chodzi o Play czy UPC?

Play miałem mieć 20gb i no limit reszta za 20zl. W UPC mam 5gb i no limit za 10zl abonament, ale to jest umowa z 2021 roku , oczywiście pakiety są wraz z tv i internetem
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1627
Wysłany: 09-11-2023, 12:54   

Chciałem poznać ofertę na przeniesienie nr z upc do Play a tu takie kwiatki :
Abym mógł przedstawić ofertę na przeniesienie usług z UPC do Play muszę utworzyć konto w Play, a do tego potrzebne są poniższe dane:

1. Imię (drugie imię, jeśli jest w dowodzie)
2. Nazwisko
3. Nr PESEL
4. Seria i nr dowodu osobistego
5. Data ważności dowodu osobistego
6. Adres email
7. Telefon kontaktowy
8. Adres zamieszkania
9. Adres korespondencyjny
_________________
  ogromny
 
piooch 
Klikacz

Dołączył: 01 Lis 2019
Posty: 8
Wysłany: 09-11-2023, 14:04   

Ja odradzam. Aplikacje cały czas się tnie, brak telewizji wstecz, podczas rozmowy telefonicznej konsultant mówi, że usłui będą wszystkie takie same po czym na końcu
rozmowy informuje że za eleven i Polsat trzeba płacić dodatkowo, po za tym kombinują z instalacją, odwołując technika, a wysyłając umowę na maila, mimo braku instalacji sprzętu i aktywacji usług ten dzień uważają za zawarcie umowy , samo odstąpienie od umowy dopiero 3 konsultant mi przyjął. [/u]
 
 
claudis 
easy master

Dołączył: 18 Lis 2023
Posty: 20
Wysłany: 24-11-2023, 20:03   

Nie tylko w UPC jest tak jak napisał użytkownik wyżej bo każdy moloch (duży ISP) tak robi. Wiem bo sam miałem podobnie, akurat nie z rozwiązaniem umowy ale z wypowiedzeniem usług "dodatkowych". Tutaj prawnie nie da się nic zrobić (odbiją to sobie na klientach końcowych.) Ja widzę multum rozwiązań nie prawnych ale to offtopic.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: