Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
szunaj 
light master

Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 87
Wysłany: 31-05-2023, 15:42   

mtr81 napisał/a:
Daniel84 napisał/a:

Czy można ( jeżeli tak to gdzie) sprawdzić jaką kwotę będę miał przy przejściu na bezterminową umowę . Przypomnę że teraz płacę 74,94 zł.

W umowie na pierwszej stronie.


Lub w emailu potwierdzającym przedłużenie umowy.
 
 
ads 
Klikacz

Dołączył: 23 Wrz 2022
Posty: 3
Wysłany: 02-06-2023, 05:17   

Wczoraj dzwoniłem do UPC w celu przedłużenia umowy i wymiany starego horizona na moduł ci+. Dostałem odpowiedź, że od niedawna moduły nie są już dostępne. Czy komuś udało się ostatnio dostać moduł, czy to już definitywny koniec?
 
 
ZIOMCZYK 
easy master

Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 30
Wysłany: 02-06-2023, 14:09   

ads napisał/a:
Wczoraj dzwoniłem do UPC w celu przedłużenia umowy i wymiany starego horizona na moduł ci+. Dostałem odpowiedź, że od niedawna moduły nie są już dostępne. Czy komuś udało się ostatnio dostać moduł, czy to już definitywny koniec?


W ofercie jest nadal dostępny w opcji multiroom.
 
 
jahcob 
Klikacz

Dołączył: 16 Mar 2021
Posty: 8
Wysłany: 04-06-2023, 15:17   

w sumie dziwna sprawa, bo byłem na bezterminówce, złożyłem wypowiedzenie, dzwonił DUK, negocjowałem sobie ofertę i w końcu zgodziłem się na przedłużenie o rok.

maila dostałem 15.05 z ofertą i przyciskiem potwierdzam, kliknąłem 17.05, 18.05 dostałem już potwierdzenie z datą aktywacji usługi na 23.05, mieli też wysłać nowy router bo teraz mam 300 mb/s a miałem przejść na 1 gb/s.

oczywiście, od tamtego czasu zero kontaktu, wszystko to czego już nie powinienem mieć czyli viaplay, polsat sport premium działa dalej.

i nie wiem o co chodzi, trochę czasu już minęło, niezły muszą mieć tam bałagan
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 04-06-2023, 15:41   

jahcob, proponował bym napisać reklamacje, bo przez telefon raczej nic niewskurasz oni nic nie mogą i niewiedzą
_________________
  ogromny
 
Michaelred 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 257
Wysłany: 04-06-2023, 15:49   

jahcob napisał/a:
w sumie dziwna sprawa, bo byłem na bezterminówce, złożyłem wypowiedzenie, dzwonił DUK, negocjowałem sobie ofertę i w końcu zgodziłem się na przedłużenie o rok.

maila dostałem 15.05 z ofertą i przyciskiem potwierdzam, kliknąłem 17.05, 18.05 dostałem już potwierdzenie z datą aktywacji usługi na 23.05, mieli też wysłać nowy router bo teraz mam 300 mb/s a miałem przejść na 1 gb/s.

oczywiście, od tamtego czasu zero kontaktu, wszystko to czego już nie powinienem mieć czyli viaplay, polsat sport premium działa dalej.

i nie wiem o co chodzi, trochę czasu już minęło, niezły muszą mieć tam bałagan

U mnie bylo podobnie. Odebralem sprzet z paczkomatu (nowy modem i Horizon). Modem udalo mi sie zainstalowac i dzialal jak trzeba 1GB/s ale Horizona nie. W moje upc caly czas mialem stare uslugi. W koncu po 11 dniach wyslalem odstąpienie od umowy a po 2 dniach od tego dostalem SMS, ze moje uslugi sa juz aktywne a stary sprzet juz nie bedzie dzialac :D Uslugi w moje upc tez sie zmienily i zaczal obowiazywac pakiet select co sprawdzilem w UPC TV GO (wczesniej mialem max). Tak wiec prawie 2 tygodnie zajela im aktywacja nowych uslug pomimo tego, ze tez klinalem potwierdzenie z emaila. Teraz wracam na stare warunki i wlasnie dostalem SMS, ze jutro mam wizyte technika... i zastanawiam sie po co kiedy juz uzgodnilem, ze odesle Horizona paczkomatem a stary dekoder podlacze sobie sam. Niezly cyrk tam teraz cos zalatwic.
 
 
jahcob 
Klikacz

Dołączył: 16 Mar 2021
Posty: 8
Wysłany: 04-06-2023, 16:35   

właśnie się zastanawiam czy jest jakaś możliwość powrotu na te warunki co miałem, może właśnie odstąpienie od umowy, czyli na bezterminowo i płacić 118 zł miesięcznie w co wchodzi:
horizon bez nagrywarki
tv select
viaplay
eleven sports + polsat sport premkum
300 mb/s internetu

to co miałbym mieć (za 70 zł) to:
1 gb/s
horizon bez nagrywarki
tv select
eleven sports juz bez polsat sport premium
 
 
adrins 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-06-2023, 16:16   

Obecnie jestem na umowie bezterminowej z usługami:
Internet 500
Max TV (mediabox)
Multiroom (ci+)
Telefon
Za wszystko płace 115 zł kilka razy dzwonili już do mnie jednak oferty nie były zbyt atrakcyjne drożej prawie za to samo.
Czy po złożeniu wypowiedzenia dalej proponują stare promocje nie związane z play?
Interesowało by mnie:
Internet: 600
Select TV (tu wymiana na Box 4K)
Multirum (CI+) to bez zmian
Multirum (Mediabox)
Telefon
Jak by dawali mógłby być netflix w pakiecie zmieścił bym się w kwocie do 115 zł za te usługi?
 
 
Dark88143 
Klikacz

Dołączył: 06 Cze 2023
Posty: 1
Wysłany: 06-06-2023, 13:34   

Witam ,mam pytanie mam umowę do sierpnia ,kiedy najlepiej złożyć wypowiedzenie przed terminem czy po?Z góry dzięki za odpowiedź
 
 
Woocash 
light master

Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 96
Wysłany: 06-06-2023, 17:24   

@Dark88143, Wszystko zależy od tego jaką posiadasz ofertę aktualnie i ile płacisz. Jak masz atrakcyjne warunki to na dzień dzisiejszy nie opłaca się wypowiadać umowy ani przedłużać :)
_________________
  Woocash
 
jahcob 
Klikacz

Dołączył: 16 Mar 2021
Posty: 8
Wysłany: 07-06-2023, 19:16   

u mnie nic się dalej nie zmieniło. miałem miec aktywowane wszystko 23.05.2023 i dalej nic.

napisałem maila do obsługi klienta, że z związku z tym, że to dalej nie aktywne i chce wracac na bezterminowa umowe i warunki jakie mialem/mam.
 
 
modoc 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 92
Wysłany: 09-06-2023, 17:43   

Tragedia teraz po tym połączeniu. Chyba trzeba będzie spier...
  modoc
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-06-2023, 18:47   

modoc napisał/a:
Tragedia teraz po tym połączeniu. Chyba trzeba będzie spier...

Muszę się z tym zgodzić. Po tym połączeniu zapanował niesamowity burdel. Najbardziej wkurza mnie mnie to, że każdy konsultant mówi co innego. Po co się, łączyć jak nie jest się na to przygotowanym
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 10-06-2023, 12:30   

modoc napisał/a:
Tragedia teraz po tym połączeniu. Chyba trzeba będzie spier...

W razie jakichkolwiek problemów ciężko dostać jakąś pomoc. Mi sami wyłączyli max premium zrobiłem zgłoszenie telefoniczne w trybie "pilnym" mieli mi włączyć po ponad tygodniu dostałem odpowiedź że przecież mam ten pakiet co w umowie dopiero po pisemnej reklamacji mi przywrócili.
_________________
  ogromny
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 29-06-2023, 12:19   

Wczoraj przedlużałam umowę o canal plus. 19 z groszami przez 3 miesiące, potem prawie 45 zl. Opłata aktywacyjna zero. Pytałam o netflix. Pani powiedziała , że na razie nie warto lepiej we wrześniu. Bedą lepsze promocje i poszerzenie oferty kanałów tv. Nie wiem, co miała na myśli... :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,71 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: