Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
szunaj
light master
Dołączył: 30 Gru 2019 Posty: 87
|
Wysłany: 31-05-2023, 16:42
|
|
|
mtr81 napisał/a: | Daniel84 napisał/a: |
Czy można ( jeżeli tak to gdzie) sprawdzić jaką kwotę będę miał przy przejściu na bezterminową umowę . Przypomnę że teraz płacę 74,94 zł. |
W umowie na pierwszej stronie. |
Lub w emailu potwierdzającym przedłużenie umowy. |
|
|
|
|
ads
Klikacz
Dołączył: 23 Wrz 2022 Posty: 3
|
Wysłany: 02-06-2023, 06:17
|
|
|
Wczoraj dzwoniłem do UPC w celu przedłużenia umowy i wymiany starego horizona na moduł ci+. Dostałem odpowiedź, że od niedawna moduły nie są już dostępne. Czy komuś udało się ostatnio dostać moduł, czy to już definitywny koniec? |
|
|
|
|
ZIOMCZYK
easy master
Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 30
|
Wysłany: 02-06-2023, 15:09
|
|
|
ads napisał/a: | Wczoraj dzwoniłem do UPC w celu przedłużenia umowy i wymiany starego horizona na moduł ci+. Dostałem odpowiedź, że od niedawna moduły nie są już dostępne. Czy komuś udało się ostatnio dostać moduł, czy to już definitywny koniec? |
W ofercie jest nadal dostępny w opcji multiroom. |
|
|
|
|
jahcob
Klikacz
Dołączył: 16 Mar 2021 Posty: 8
|
Wysłany: 04-06-2023, 16:17
|
|
|
w sumie dziwna sprawa, bo byłem na bezterminówce, złożyłem wypowiedzenie, dzwonił DUK, negocjowałem sobie ofertę i w końcu zgodziłem się na przedłużenie o rok.
maila dostałem 15.05 z ofertą i przyciskiem potwierdzam, kliknąłem 17.05, 18.05 dostałem już potwierdzenie z datą aktywacji usługi na 23.05, mieli też wysłać nowy router bo teraz mam 300 mb/s a miałem przejść na 1 gb/s.
oczywiście, od tamtego czasu zero kontaktu, wszystko to czego już nie powinienem mieć czyli viaplay, polsat sport premium działa dalej.
i nie wiem o co chodzi, trochę czasu już minęło, niezły muszą mieć tam bałagan |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 04-06-2023, 16:41
|
|
|
jahcob, proponował bym napisać reklamacje, bo przez telefon raczej nic niewskurasz oni nic nie mogą i niewiedzą |
_________________
|
|
|
|
|
Michaelred
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 257
|
Wysłany: 04-06-2023, 16:49
|
|
|
jahcob napisał/a: | w sumie dziwna sprawa, bo byłem na bezterminówce, złożyłem wypowiedzenie, dzwonił DUK, negocjowałem sobie ofertę i w końcu zgodziłem się na przedłużenie o rok.
maila dostałem 15.05 z ofertą i przyciskiem potwierdzam, kliknąłem 17.05, 18.05 dostałem już potwierdzenie z datą aktywacji usługi na 23.05, mieli też wysłać nowy router bo teraz mam 300 mb/s a miałem przejść na 1 gb/s.
oczywiście, od tamtego czasu zero kontaktu, wszystko to czego już nie powinienem mieć czyli viaplay, polsat sport premium działa dalej.
i nie wiem o co chodzi, trochę czasu już minęło, niezły muszą mieć tam bałagan |
U mnie bylo podobnie. Odebralem sprzet z paczkomatu (nowy modem i Horizon). Modem udalo mi sie zainstalowac i dzialal jak trzeba 1GB/s ale Horizona nie. W moje upc caly czas mialem stare uslugi. W koncu po 11 dniach wyslalem odstąpienie od umowy a po 2 dniach od tego dostalem SMS, ze moje uslugi sa juz aktywne a stary sprzet juz nie bedzie dzialac Uslugi w moje upc tez sie zmienily i zaczal obowiazywac pakiet select co sprawdzilem w UPC TV GO (wczesniej mialem max). Tak wiec prawie 2 tygodnie zajela im aktywacja nowych uslug pomimo tego, ze tez klinalem potwierdzenie z emaila. Teraz wracam na stare warunki i wlasnie dostalem SMS, ze jutro mam wizyte technika... i zastanawiam sie po co kiedy juz uzgodnilem, ze odesle Horizona paczkomatem a stary dekoder podlacze sobie sam. Niezly cyrk tam teraz cos zalatwic. |
|
|
|
|
jahcob
Klikacz
Dołączył: 16 Mar 2021 Posty: 8
|
Wysłany: 04-06-2023, 17:35
|
|
|
właśnie się zastanawiam czy jest jakaś możliwość powrotu na te warunki co miałem, może właśnie odstąpienie od umowy, czyli na bezterminowo i płacić 118 zł miesięcznie w co wchodzi:
horizon bez nagrywarki
tv select
viaplay
eleven sports + polsat sport premkum
300 mb/s internetu
to co miałbym mieć (za 70 zł) to:
1 gb/s
horizon bez nagrywarki
tv select
eleven sports juz bez polsat sport premium |
|
|
|
|
adrins
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 25 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-06-2023, 17:16
|
|
|
Obecnie jestem na umowie bezterminowej z usługami:
Internet 500
Max TV (mediabox)
Multiroom (ci+)
Telefon
Za wszystko płace 115 zł kilka razy dzwonili już do mnie jednak oferty nie były zbyt atrakcyjne drożej prawie za to samo.
Czy po złożeniu wypowiedzenia dalej proponują stare promocje nie związane z play?
Interesowało by mnie:
Internet: 600
Select TV (tu wymiana na Box 4K)
Multirum (CI+) to bez zmian
Multirum (Mediabox)
Telefon
Jak by dawali mógłby być netflix w pakiecie zmieścił bym się w kwocie do 115 zł za te usługi? |
|
|
|
|
Dark88143
Klikacz
Dołączył: 06 Cze 2023 Posty: 1
|
Wysłany: 06-06-2023, 14:34
|
|
|
Witam ,mam pytanie mam umowę do sierpnia ,kiedy najlepiej złożyć wypowiedzenie przed terminem czy po?Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
Woocash
light master
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 96
|
Wysłany: 06-06-2023, 18:24
|
|
|
@Dark88143, Wszystko zależy od tego jaką posiadasz ofertę aktualnie i ile płacisz. Jak masz atrakcyjne warunki to na dzień dzisiejszy nie opłaca się wypowiadać umowy ani przedłużać |
_________________
|
|
|
|
|
jahcob
Klikacz
Dołączył: 16 Mar 2021 Posty: 8
|
Wysłany: 07-06-2023, 20:16
|
|
|
u mnie nic się dalej nie zmieniło. miałem miec aktywowane wszystko 23.05.2023 i dalej nic.
napisałem maila do obsługi klienta, że z związku z tym, że to dalej nie aktywne i chce wracac na bezterminowa umowe i warunki jakie mialem/mam. |
|
|
|
|
modoc
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 92
|
Wysłany: 09-06-2023, 18:43
|
|
|
Tragedia teraz po tym połączeniu. Chyba trzeba będzie spier... |
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-06-2023, 19:47
|
|
|
modoc napisał/a: | Tragedia teraz po tym połączeniu. Chyba trzeba będzie spier... |
Muszę się z tym zgodzić. Po tym połączeniu zapanował niesamowity burdel. Najbardziej wkurza mnie mnie to, że każdy konsultant mówi co innego. Po co się, łączyć jak nie jest się na to przygotowanym |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 10-06-2023, 13:30
|
|
|
modoc napisał/a: | Tragedia teraz po tym połączeniu. Chyba trzeba będzie spier... |
W razie jakichkolwiek problemów ciężko dostać jakąś pomoc. Mi sami wyłączyli max premium zrobiłem zgłoszenie telefoniczne w trybie "pilnym" mieli mi włączyć po ponad tygodniu dostałem odpowiedź że przecież mam ten pakiet co w umowie dopiero po pisemnej reklamacji mi przywrócili. |
_________________
|
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 29-06-2023, 13:19
|
|
|
Wczoraj przedlużałam umowę o canal plus. 19 z groszami przez 3 miesiące, potem prawie 45 zl. Opłata aktywacyjna zero. Pytałam o netflix. Pani powiedziała , że na razie nie warto lepiej we wrześniu. Bedą lepsze promocje i poszerzenie oferty kanałów tv. Nie wiem, co miała na myśli... |
|
|
|
|
|