|
|
Problem z dekoderem |
Autor |
Wiadomość |
Bennu
Klikacz
Dołączył: 27 Paź 2022 Posty: 1
|
Wysłany: 27-10-2022, 12:26 Problem z dekoderem
|
|
|
Witam.
Jako że poprzedni Ciso8485 dokonał żywota wczoraj wymieniono mi na Cisco8685.
Na początku wszystko fajnie, ale jak się okazało po chwili jak się przeszło na inny kanał to dźwięk znikł. Następnie jak wrzuciłem kanał 370 to normalnie telewizor zaczął wydawać dźwięki jakby stukania z głośników (*co ciekawe ściszanie dźwięku w dekoderze i TV nie powodowało że znikał (jakby coś z HDMI było). Po zmianie na inny kanał wracało do formy ale po kilku zmianach dźwięk znika ze wszystkich kanałów. Zmieniłem kabel na nowy hdmi, przywróciłem ustawienia fabryczne TV (bo może coś z ustawieniami), przywróciłem ustawienia fabryczne dekodera UPC i cały czas to samo. Wyłączenie i włączenie TV pomaga na chwilę (do momentu zmiany kanałów). Może być ten wymieniony dekoder walnięty? (na pudełku pisało że używany).
Dodam że inne sprzętu typu konsola, czy laptop nie ma problemów z tv |
|
|
|
|
matek3265
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 397
|
Wysłany: 28-10-2022, 08:07 Re: Problem z dekoderem
|
|
|
Bennu napisał/a: | Witam.
Jako że poprzedni Ciso8485 dokonał żywota wczoraj wymieniono mi na Cisco8685.
Na początku wszystko fajnie, ale jak się okazało po chwili jak się przeszło na inny kanał to dźwięk znikł. Następnie jak wrzuciłem kanał 370 to normalnie telewizor zaczął wydawać dźwięki jakby stukania z głośników (*co ciekawe ściszanie dźwięku w dekoderze i TV nie powodowało że znikał (jakby coś z HDMI było). Po zmianie na inny kanał wracało do formy ale po kilku zmianach dźwięk znika ze wszystkich kanałów. Zmieniłem kabel na nowy hdmi, przywróciłem ustawienia fabryczne TV (bo może coś z ustawieniami), przywróciłem ustawienia fabryczne dekodera UPC i cały czas to samo. Wyłączenie i włączenie TV pomaga na chwilę (do momentu zmiany kanałów). Może być ten wymieniony dekoder walnięty? (na pudełku pisało że używany).
Dodam że inne sprzętu typu konsola, czy laptop nie ma problemów z tv |
Zmień w swoim telewizorze ustawienia sygnału wejściowego audio dla gniazda HDMI do którego podłączyłeś dekoder z domyślnego "Bitstream" na "PCM". Po zmianie ustawień wyłącz i włącz telewizor. Powinno pomóc. Miałem podobny problem, od zmiany na PCM wszystko działa bez zarzutu. Ten typ dekodera po prostu tak już ma. Problem jest znany i nawet DUK od jakiegoś czasu zaleca takie działanie w przypadku problemów. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 15 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|