Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Mini poradnik] Jak otrzymać lepsze warunki...
Autor Wiadomość
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 07-12-2021, 18:47   

szunaj, jak już Ci odłączą to to nagranie niewiele Ci da. A że się zapytam nie dostałeś H M?
_________________
  ogromny
 
chytry 
Klikacz

Dołączył: 10 Cze 2022
Posty: 1
Wysłany: 10-06-2022, 15:33   Rezygnacja - brak kontaktu ze strony upc

Hej, skończyła mi się lojalka, złożyłem rezygnacje, mijają już 2tygodnie i brak kontaktu ze strony upc.
Dostałem email, że została przyjeta, kiedy usługi zostaną odłączone, i że będzie kontakt z działu utrzymania klienta, i że mogę też sam zadzwonić i dowiedzieć się jaka jest oferta. Po zadzwonieniu i połączeniu z działem utrzymania, niestety słyszę dokładnie taka sama ofertę jak wcześniej.

Internet 1Gb + tv max + Eleven + Polsat + Viaplay, dekoder 4k i wymiana modemu na Gigabox - 134zl
To samo ale 750Mb i pozostanie przy starym compalu- 110zl.

Na ile aktualnie można liczyć za taki pakiet, bo nie udało mi się znaleźć info na forum?
Zależy mi na tym calym zestawie pakietow sportowych, i chciałbym też wyższa prędkość internetu, żeby wymienić sprzęt na gigaboxa z powodu nanlrpszy zasięg- compal ma trochę słaby i musiałbym dorzuci repeatery, a dzial techniczny nie wymienia u obecnych klientów przy prędkości 750mb.

Aktualnie mam 300mb + tv select + Polsat +Eleven za 69,98.

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 911
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 10-06-2022, 17:33   

Jak nie dzwonią przez dwa tygodnie to znaczy że Cię nie chcą w UPC. Musisz zostać przy tym co masz albo iść gdzie indziej. Twój wybór.
_________________
  ralf
 
bart84pl 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2023
Posty: 3
Wysłany: 17-02-2023, 19:24   

Pewnie tak już ktoś próbował ale wolę się upewnić... Otóż mi również nie zaproponowali niczego nadzwyczajnego za przedłużenie umowy i dziś złożyłem już wypowiedzenie. Pomyślałem, że nadzwyczajnej w świecie podpiszę nową umowę na lepszych warunkach pod tym samym adresem ale na inną osobę. Jeden konsultant z działu utrzymania powiedział, że faktycznie mogę tak zrobić, inny natomiast stwierdził, że to niemożliwe bo po zakończeniu umowy nową można podpisać dopiero po miesiącu a jeśli na inną osobę to musi być pociągnięta nowa instalacja i muszę mieć zgodę spółdzielni na taką "operację". Czy ktoś kombinował podobnie lub może się wypowiedzieć w tej kwestii ? Z góry wielkie dzięki.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 911
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17-02-2023, 21:16   

Idź do dowolnego salonu UPC, zrób cesję na inną osobę (zapłacisz jednorazowo 40zł) i od ręki dostaniesz dowolną ofertę dla nowych.
_________________
  ralf
 
bart84pl 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2023
Posty: 3
Wysłany: 18-02-2023, 10:06   

Może obejść się bez cesji. Umowa jest na mojego ojca, ja mogę wziąć nową na siebie. Pytanie czy faktycznie to taki problem podłączyć drugą umowę pod ten sam adres i czy faktycznie musi być druga instalacja ?
 
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2023, 13:55   

bart84pl, nie zrobisz tak. Na jednym adresie musiałbyś najpierw zakończyć trwające zobowiązanie, odczekać 30 dni i dopiero wziąć kolejne. Tak stanowią wszelkie regulaminy ofert dla nowych klientów. W ten sposób oni się zabezpieczają, bo jakby to było takie proste to każdy by tak lawirował ;)
_________________
 
 
bart84pl 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2023
Posty: 3
Wysłany: 18-02-2023, 18:36   

W takim razie pozostaje czekać na telefon z biura utrzymania klienta i negocjować 🤷 z drugiej strony dziwi fakt, że każdy konsultant mówi co innego. W canal plus też nie ma problemu z rozwiązaniem umowy i podpisaniu odrazu nowej ale rozumiem, że satelitarna rządzi się innymi prawami niż kablówka
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 18-02-2023, 20:56   

bart84pl napisał/a:
to musi być pociągnięta nowa instalacja i muszę mieć zgodę spółdzielni na taką "operację"


Mi robili odłączenie i podłączenie od razu, ale w innej sytuacji, bez karencji 30 dni.

No i oferta była gorsza niż na przedłużeniu ale musiałem - w dużym uproszczeniu zmieniał się właściciel mieszkania. Przyszedł technik, zapytał się czy ma kable ciągnąć, sprawdzać instalacje. Powiedziałem aby se jaj nie robił, jak działa to jest git. Pogadalismy chwilę i poszedł.
 
 
cinek1981 
Klikacz

Dołączył: 02 Lut 2023
Posty: 2
Wysłany: 03-03-2023, 22:00   

Ja już od około 3 tyg po wypowiedzeniu umowy. :)
Obecnie jestem na etapie:
12 miesięcy umowa
Max Premium 4K z cinemax filmbox
600mb/s internet
Eleven Sport.
Viaplay.
105zł za wszystko.
Myślisz że to dobra oferta?
 
 
Cyr4x 
Klikacz

Dołączył: 24 Sty 2024
Posty: 10
Wysłany: 02-02-2024, 19:02   

To jest mega oferta, bo ja w UPC za telewizję Max HD i internet 600 z Compalem płacę 145 zł (bez rabatu za zgody marketingowe). Też umowa na 12 miesięcy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: