|
|
przedłużenie umowy w UPC |
Autor |
Wiadomość |
sproket
Klikacz
Dołączył: 26 Cze 2020 Posty: 14
|
Wysłany: 24-05-2022, 12:38
|
|
|
Witam, może się komuś przyda ta informacja. Właśnie przedłużyłem umowę w UPC na Internet do 150 Mb/s ze zobowiązaniem na 24 m-ce za 29,99 zł. w ramach promocji Twój Internet od UPC K-III (2021-1).
Wcześniej przez 2 lata płaciłem 39,99 zł (3 pierwsze miesiące miałem gratis). |
|
|
|
|
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 621
|
Wysłany: 24-05-2022, 21:49
|
|
|
jakie miasto? |
|
|
|
|
sproket
Klikacz
Dołączył: 26 Cze 2020 Posty: 14
|
Wysłany: 24-05-2022, 22:11
|
|
|
Kebap12 napisał/a: | jakie miasto? |
Gdańsk |
|
|
|
|
terefere
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 186 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-05-2022, 18:22
|
|
|
sproket napisał/a: | Witam, może się komuś przyda ta informacja. Właśnie przedłużyłem umowę w UPC na Internet do 150 Mb/s ze zobowiązaniem na 24 m-ce za 29,99 zł. w ramach promocji Twój Internet od UPC K-III (2021-1).
Wcześniej przez 2 lata płaciłem 39,99 zł (3 pierwsze miesiące miałem gratis). |
podrzucisz regulamin? |
|
|
|
|
sproket
Klikacz
Dołączył: 26 Cze 2020 Posty: 14
|
Wysłany: 02-06-2022, 15:06
|
|
|
terefere napisał/a: | sproket napisał/a: | Witam, może się komuś przyda ta informacja. Właśnie przedłużyłem umowę w UPC na Internet do 150 Mb/s ze zobowiązaniem na 24 m-ce za 29,99 zł. w ramach promocji Twój Internet od UPC K-III (2021-1).
Wcześniej przez 2 lata płaciłem 39,99 zł (3 pierwsze miesiące miałem gratis). |
podrzucisz regulamin? |
upc_regulamin_promocji_twoj_internet_od_upc_k-iii_2021-1_od20220329.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 181 raz(y) 87,71 KB |
|
|
|
|
|
darknes
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 164 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 03-06-2022, 18:30
|
|
|
Oni tam w tym UPC robią sobie z ludzi jakieś jaja.
Aktualnie mam internet z UPC FP 250/25. Umowa wygasła mi w 2019 roku, aktualnie jestem na czas nieokreślony. Jade na Cisco 3208. I płace 74 pln. Wchodzę na stronę UPC i widzę, ze internet 300/25 jest w cenie 49,99. Więc dzwonię na infolinię i pytam czy mogę podpisać umowę na tą ofertę. A gość z infolinii mi nawija, że dla mnie za tą ofertę 300/25 mają cenę 64,99. I dodatkowo swoje Cisco mogę zutylizować a oni mi dadzą ich super Connect Box. No to się pytam skąd ta oferta za 49,99 wzięła się na ich stronie. A on mi na to, że to oferta dla nowych klientów.
Czyli co pytam, mnie waszego klienta od 12 lat macie w czterech literach. A nowym klientom z ulicy dajecie 30% zniżki ? Gość się zmieszał i wydukał coś, ze w sumie rozumie moje oburzenie ale tak właśnie jest.
Podziękowałem grzecznie konsultantowi, poinformowałem go, ze na dniach złoże wypowiedzenie, tylko znajdę innego dostawce.
Wiem, wiem, pewnie będą dzwonić z nową, lepszą propozycją, jak złożę wypowiedzenie. Kiedyś to już przerabiałem jak chciałem wyciągnąć od nich Cisco 3208. I wtedy też coś co miało być niemożliwe, nagle stało się możliwe.
Wie ktoś może u jakiego operatora można dostać stałe IP ? Pomijam opcje biznesową. |
_________________
|
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 03-06-2022, 20:06
|
|
|
darknes napisał/a: | Czyli co pytam, mnie waszego klienta od 12 lat macie w czterech literach. A nowym klientom z ulicy dajecie 30% zniżki ? Gość się zmieszał i wydukał coś, ze w sumie rozumie moje oburzenie ale tak właśnie jest.
|
ja nie rozumiem nigdy tych głupich pytań od klientów, żadna firma nie płaci sprzedawcy ani nie ma ofert dla klientów na bezterminówce, bo to się nie opłaca - taki klient jest zadowolony, że płaci dużo na czas nieokreślony, a raczej do innego operatora nie pójdzie. Tylko te krzyki na infolinii "czemu dla mnie oferty nie macie!!!". Meh. |
|
|
|
|
darknes
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 164 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 03-06-2022, 20:14
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | darknes napisał/a: | Czyli co pytam, mnie waszego klienta od 12 lat macie w czterech literach. A nowym klientom z ulicy dajecie 30% zniżki ? Gość się zmieszał i wydukał coś, ze w sumie rozumie moje oburzenie ale tak właśnie jest.
|
ja nie rozumiem nigdy tych głupich pytań od klientów, żadna firma nie płaci sprzedawcy ani nie ma ofert dla klientów na bezterminówce, bo to się nie opłaca - taki klient jest zadowolony, że płaci dużo na czas nieokreślony, a raczej do innego operatora nie pójdzie. Tylko te krzyki na infolinii "czemu dla mnie oferty nie macie!!!". Meh. |
A ja nie rozumiem twojego toku rozumowania. Bo z tego wynika, że starych, sprawdzonych klientów, trzeba golić jak frajerów ?
Nie ma znaczenia czy jestem na umowie bezterminowej czy kończy mi się akurat umowa i chciałbym przedłużyć. Gadka jest ta sama, cena o 30% większa. Zamiast 49,99 trzeba płacić 64,99. Bo główna oferta jest tylko dla nowych klientów. Jak kończyła mi się umowa w 2019 roku, to cena za to co miałem wynosiła bodajże 69 pln pln. Więc konsultant doradził mi aby zostać na bezterminowej, bo za jakiś czas to się może zmienić.
Jak rozumiem, ci się podoba taka praktyka ? |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 04-06-2022, 10:48
|
|
|
Firma ma zarabiać a nie dawać najlepsze oferty starym klientom. Dlatego trzeba składać wypowiedzenie i walczyć a nie siedzieć na bezterminówce. |
_________________
|
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 04-06-2022, 11:06
|
|
|
darknes napisał/a: | A ja nie rozumiem twojego toku rozumowania. Bo z tego wynika, że starych, sprawdzonych klientów, trzeba golić jak frajerów ?
|
dokładnie tak, korporacje nie są głupie. Badają zachowania czy nawet najczęsciej używane słowa na infolinii. Zestawy słów, ton głosu. Przepracuj kiedyś w korpo kilka lat, jakimś największym w PL to zobaczysz. Są sprawdzane zachowania nawet behawioralne. Jeśli coś jest, to nikt tego nie wymyślił przez przypadek.
darknes napisał/a: | Jak rozumiem, ci się podoba taka praktyka ?
|
W pełni ją rozumiem, to czy mi się podoba - to inna kwestia. |
|
|
|
|
darknes
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 164 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-06-2022, 13:30
|
|
|
Azar napisał/a: | Firma ma zarabiać a nie dawać najlepsze oferty starym klientom. Dlatego trzeba składać wypowiedzenie i walczyć a nie siedzieć na bezterminówce. |
Czyli wytłumacz mi co robi firma aby zatrzymać starych klientów ?
Najgorszy sposób zarabiania, na krótką metę, to taki, gdzie firma staremu, sprawdzonemu klientowi, tłumaczy, że mu rabat nie przysługuje, że ten rabat przysługuje tylko nowym klientom. Tym samym tak firma daje starym klientom do zrozumienia, że są frajerami.
I dopiero, jak taki klient składa wypowiedzenie, wtedy nagle odzywa się dział utrzymania klienta. I nagle się okazuje, że można dać równe dobra ofertę co nowemu klientowi. Ja tego nie kupuje. Ale widzę, że taka polityka cwaniactwa, szybko została przyswojona przez tutejszych bywalców. Którzy w miare szybko przyswoili sobie zasady tych pseudo korporacji. |
_________________
|
|
|
|
|
darknes
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 164 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-06-2022, 13:34
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | darknes napisał/a: | A ja nie rozumiem twojego toku rozumowania. Bo z tego wynika, że starych, sprawdzonych klientów, trzeba golić jak frajerów ?
|
dokładnie tak, korporacje nie są głupie. Badają zachowania czy nawet najczęściej używane słowa na infolinii. Zestawy słów, ton głosu. Przepracuj kiedyś w korpo kilka lat, jakimś największym w PL to zobaczysz. Są sprawdzane zachowania nawet behawioralne. Jeśli coś jest, to nikt tego nie wymyślił przez przypadek.
darknes napisał/a: | Jak rozumiem, ci się podoba taka praktyka ?
|
W pełni ją rozumiem, to czy mi się podoba - to inna kwestia. |
He, he. Jakie są mechanizmy i praktyki w korpo to ja doskonale wiem. Dziwi mnie jednak, że są ludzie którzy bronią tych praktyk i twierdzą, że je rozumią. I przez to właśnie takie praktyki stają się normą. No chyba, ze ty pracujesz w takiej korporacji, i bronisz tego co robisz na co dzien. To wtedy po części ciebie rozumiem. Ale tylko po części. |
_________________
|
|
|
|
|
c#Hunter
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Kwi 2017 Posty: 52
|
Wysłany: 05-06-2022, 10:40
|
|
|
darknes napisał/a: | grzech1991 napisał/a: | darknes napisał/a: | A ja nie rozumiem twojego toku rozumowania. Bo z tego wynika, że starych, sprawdzonych klientów, trzeba golić jak frajerów ?
|
dokładnie tak, korporacje nie są głupie. Badają zachowania czy nawet najczęściej używane słowa na infolinii. Zestawy słów, ton głosu. Przepracuj kiedyś w korpo kilka lat, jakimś największym w PL to zobaczysz. Są sprawdzane zachowania nawet behawioralne. Jeśli coś jest, to nikt tego nie wymyślił przez przypadek.
darknes napisał/a: | Jak rozumiem, ci się podoba taka praktyka ?
|
W pełni ją rozumiem, to czy mi się podoba - to inna kwestia. |
He, he. Jakie są mechanizmy i praktyki w korpo to ja doskonale wiem. Dziwi mnie jednak, że są ludzie którzy bronią tych praktyk i twierdzą, że je rozumią. I przez to właśnie takie praktyki stają się normą. No chyba, ze ty pracujesz w takiej korporacji, i bronisz tego co robisz na co dzien. To wtedy po części ciebie rozumiem. Ale tylko po części. |
Chyba jednak nie rozumiesz tych mechanizmów skoro masz takie żale i przez tyle lat tak przepłacasz. Masz nawet tu wielokrotnie pisane jak się gada z UPC. Skoro tyle lat Ci pasuje płacić tyle ile płacisz to czego oczekujesz ? Zakwalifikowali Cię do grona sponsorów i tyle. Dzięki takim jak ty sponsorom wiele osób placi za 300/25 połowę tego co Ty. Dzięki. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-06-2022, 11:13
|
|
|
darknes, ale jak podpisywałeś umowę na 2 lata to miałeś świetną ofertę prawda? Skończyła się promocja i nie ma prawa żeby operator do Ciebie dzwonił i przedstawiał Ci lepszą ofertę. Zresztą sam widzisz że nowy klient ma lepiej więc składasz wypowiedzenie i wtedy do nich dzwonisz a nie wyskakujesz z tekstem o cwaniactwie. |
_________________
|
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 05-06-2022, 12:06
|
|
|
darknes napisał/a: | He, he. Jakie są mechanizmy i praktyki w korpo to ja doskonale wiem. Dziwi mnie jednak, że są ludzie którzy bronią tych praktyk i twierdzą, że je rozumią. I przez to właśnie takie praktyki stają się normą. |
No to jak wiesz, to nie wiem skąd te żale i opisywanie jak to jest źle traktowany? Firma ma zarabiać, skoro podchodzi do takiego klienta na zasadzie "i tak płaci, jest dobrze, po co zmieniać" to znaczy, że tak powinno się tych klientów traktować, a oni to akceptują. Sam im dajesz się strzyc, a narzekasz. Kolega niżej to świetnie wyjaśnił
W korpo już nie pracuje, co mnie cieszy ale rozumiem logiki biznesowe. Tam jest masa analityków, a celem korpo są maksymalne zyski każdym możliwym kosztem (niestety).
c#Hunter napisał/a: | Chyba jednak nie rozumiesz tych mechanizmów skoro masz takie żale i przez tyle lat tak przepłacasz. Masz nawet tu wielokrotnie pisane jak się gada z UPC. Skoro tyle lat Ci pasuje płacić tyle ile płacisz to czego oczekujesz ? Zakwalifikowali Cię do grona sponsorów i tyle. Dzięki takim jak ty sponsorom wiele osób placi za 300/25 połowę tego co Ty. Dzięki.
|
w pełni się zgadzam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,38 sekundy. Zapytań do SQL: 16 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|