Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Internet + TV z kartą 4K CI+ z UPC TV Go
Autor Wiadomość
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 19-10-2021, 19:02   Internet + TV z kartą 4K CI+ z UPC TV Go

Napisałem reklamację , dostałem odpowiedź że Replay TV działa tylko z Horizonem i dekoderem 4K.
UPC na swojej stronie nadal wprowadza klientów w błąd że usługa działa również z kartą 4K CI+.
Pytanie czy specjalnie wprowadzają w błąd , czy to jest zamierzone oszustwo?
Wystarczy na stronie UPC wybrać pakiet Internet + TV , zaznaczyć: Internet + TV z kartą 4K CI+
przeglądając zawartość pakietu- przy TV internetowa UPC TV Go ikonka i - czwarta pozycja: odtwarzanie wybranych programów TV nawet do 7 dni wstecz.
Można też wybrać na dole w opisie pakietu: Dowiedz się więcej - Usługi dodatkowe:
Przy KAŻDEJ ofercie telewizji od UPC otrzymasz też kilka atrakcyjnych dodatków takich jak:
- Usługa Replay TV
- Telewizja mobilna UPC TV Go
- UPC na żądanie.
Mimo mojej reklamacji nie zmieniono na stronie UPC informacji które wprowadzają w błąd
wręcz oszukują potencjalnych klientów.
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 05-11-2021, 16:47   

Tylko UOKiK może pomóc, ale pewnie nie chce Ci się szarpać w takiej sprawie.
_________________
  -Zuzia
 
daniel2500 
Klikacz

Dołączył: 17 Mar 2022
Posty: 1
Wysłany: 17-03-2022, 14:19   Karta CI+

Witam,
chciałbym się dowiedzieć czy w dalszym ciągu nie można odtwarzać programów 7 dni wstecz na karcie CI+. Może coś się zmieniło przez 4 lata, a może strona UPC w dalszym ciągu wprowadza klientów w błąd.
Dziękuję za odpowiedź.
 
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 17-03-2022, 16:48   Re: Internet + TV z kartą 4K CI+ z UPC TV Go

marian_wierzbic napisał/a:
Napisałem reklamację , dostałem odpowiedź że Replay TV działa tylko z Horizonem i dekoderem 4K.
UPC na swojej stronie nadal wprowadza klientów w błąd że usługa działa również z kartą 4K CI+.
Pytanie czy specjalnie wprowadzają w błąd , czy to jest zamierzone oszustwo?
Wystarczy na stronie UPC wybrać pakiet Internet + TV , zaznaczyć: Internet + TV z kartą 4K CI+
przeglądając zawartość pakietu- przy TV internetowa UPC TV Go ikonka i - czwarta pozycja: odtwarzanie wybranych programów TV nawet do 7 dni wstecz.
Można też wybrać na dole w opisie pakietu: Dowiedz się więcej - Usługi dodatkowe:
Przy KAŻDEJ ofercie telewizji od UPC otrzymasz też kilka atrakcyjnych dodatków takich jak:
- Usługa Replay TV
- Telewizja mobilna UPC TV Go
- UPC na żądanie.
Mimo mojej reklamacji nie zmieniono na stronie UPC informacji które wprowadzają w błąd
wręcz oszukują potencjalnych klientów.



UPC nigdy nie ukrywało, że usługa Replay TV jest dostępna wyłącznie z dekoderami Horizon oraz 4K BOX, opcja ta nie była i nie jest związana z usługą UPC TV GO.

Swoją drogą, wybrałem to co opisałeś i w żadnym z przypadków w usługach nie pojawiła się informacja o Replay TV.

Jeśli masz jakieś wątpliwości zajrzyj do wykazów udostępnianych na stronie UPC. W Twoim przypadku będzie to numeracja programów dla dekoderów Mediabox oraz Mediamodułu CI+ oraz wykaz programów dostępnych w usłudze dodatkowej UPC TV GO. W żadnym z nich nie znajdziesz informacji o dostępności usługi Replay TV (!). Ponadto wiążące jest to co otrzymujesz w dokumentach potwierdzających zawarcie umowy.
Tym samym nie ma tu mowy o rzekomym wprowadzeniu Cię w błąd.
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 17-03-2022, 19:09   

A jak niby na karcie CI+ miała by działać usługa Replay TV?
_________________
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 17-03-2022, 20:00   

matek3265 napisał/a:
Swoją drogą, wybrałem to co opisałeś i w żadnym z przypadków w usługach nie pojawiła się informacja o Replay TV.

Jeśli masz jakieś wątpliwości zajrzyj do wykazów udostępnianych na stronie UPC. W Twoim przypadku będzie to numeracja programów dla dekoderów Mediabox oraz Mediamodułu CI+ oraz wykaz programów dostępnych w usłudze dodatkowej UPC TV GO. W żadnym z nich nie znajdziesz informacji o dostępności usługi Replay TV (!). Ponadto wiążące jest to co otrzymujesz w dokumentach potwierdzających zawarcie umowy.
Tym samym nie ma tu mowy o rzekomym wprowadzeniu Cię w błąd.


Po negatywnej odpowiedzi na moją reklamację poprosiłem żeby usunięto z oferty zapis na temat Replay TV który wprowadzał ludzi w błąd. Zapis ten został usunięty dopiero po kilu tygodniach.
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 17-03-2022, 20:06   

MAVERIC napisał/a:
A jak niby na karcie CI+ miała by działać usługa Replay TV?

Przecież po odłączeniu Horizona od zasilania i sieci Replay TV działa dalej , dopiero wpisanie do systemu wyłącza usługę.
Jeśli zostawił bym Horizona i wrzucił go do szafy to Replay działał by nadal.
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 17-03-2022, 20:47   

Cytat: "Z Replay TV możesz korzystać na dekoderach UPC TV 4K BOX i Horizon oraz w UPC TV Go (jeśli masz jeden z wymienionych dekoderów)". Przecież Horizon a karta CI+ to dwie różne rzeczy. Mam dwie karty CI+ i Replay TV nie mam i nie będę miał.
_________________
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 17-03-2022, 21:42   

MAVERIC napisał/a:
Cytat: "Z Replay TV możesz korzystać na dekoderach UPC TV 4K BOX i Horizon oraz w UPC TV Go (jeśli masz jeden z wymienionych dekoderów)". Przecież Horizon a karta CI+ to dwie różne rzeczy. Mam dwie karty CI+ i Replay TV nie mam i nie będę miał.

Trzeba było sprawdzić zapis w ofertach UPC w dniu 19 Października 2021 a nie 4 miesiące po moim poście
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 17-03-2022, 21:47   

Nie wiem czy nie rozumiesz czy nie chcesz. Jak przez moduł CI+ chciałbyś uzyskać Replay TV ? Bzdury wypisują żeby złapać klienta.
_________________
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 17-03-2022, 22:15   

MAVERIC napisał/a:
Nie wiem czy nie rozumiesz czy nie chcesz. Jak przez moduł CI+ chciałbyś uzyskać Replay TV ? Bzdury wypisują żeby złapać klienta.

To chyba ty nie rozumiesz , czy ja pisałem że przez moduł ?
Na UPC TV działała mi usługa Replay TV. Po rezygnacji z Horizona wyłączono mi Replay TV.
Dopiero wtedy sprawdziłem na stronie UPC oferty z modułem CI+ i był tam zapis że w ofercie jest też dostęp do UPC TV z usługą Replay TV. Dlatego napisałem reklamację żeby uruchomili mi Replay TV a po odmowie żeby usunęli ze strony błędny zapis.
Przecież wmawiają ludziom że ze starym modułem nie działają kanały 4k a to jest jawne oszustwo.
W spisie kanałów jest odniesienie że do 4k potrzebny jest dekoder 4k lub moduł CI+ , nie ma opisu że moduł musi być 4k.
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 17-03-2022, 22:27   

A to ja napisałem: "..na swojej stronie nadal wprowadza klientów w błąd że usługa działa również z kartą 4K CI+".?.Po drugie padło tu pytanie czy Replay działa na module więc stąd moja odpowiedź.
_________________
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 17-03-2022, 22:35   

MAVERIC napisał/a:
A to ja napisałem: "..na swojej stronie nadal wprowadza klientów w błąd że usługa działa również z kartą 4K CI+".?.Po drugie padło tu pytanie czy Replay działa na module więc stąd moja odpowiedź.

Napisałem tak 19 Października 2021r. , a dziś napisałem że błędny zapis został usunięty dopiero po kilku tygodniach.
 
 
MarcinNS 
Klikacz

Dołączył: 08 Sty 2022
Posty: 6
Wysłany: 29-09-2022, 07:35   

Przeszedłem z Horizona na Ci+ 4K. To że bezpośrednio na TV przez kartę CI+ 4K nie ma Replay TV to rozumiem i wiedziałem o tym.
Ale zdziwiło mnie że na telefonie tez ta ocpja również znikneła a przecież nie łączyłem się wcześniej przez dekonder tylko przez sieć komórkową :(
Poprostu jeśli nie ma sie w.w. dekodera to oni wyłączają opję Replay TV bez względu z jakiego urządzenia się korzysta. Szkoda ale jestem w stanie to przeboleć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: