Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem
Autor Wiadomość
haroldek10 
light master

Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 51
Wysłany: 16-02-2022, 16:31   Problem

Mam taki problem że technik odebrał dekoder i modem od UPC bo zmieniłem umowę na inną osobę a dziś dzwoni do mnie miła Pani że oni nie mają tego sprzętu i straszy mnie windykacją, ja nie mam żadnego potwierdzenia że technik odebrał ten sprzęt. Nie mam tego dekodera i modemu w domu. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
  haroldek10
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 16-02-2022, 16:46   

Najlepsze jest to, że w UPC nie ma czegoś takiego jak potwierdzenie odbioru. Mi jak technik wymieniał horizon na kartę ci też tak miałem. Tylko u mnie wystarczyło że powiedziałem, że technik wymieniał sprzęt i siła rzeczy musiał horizon zabrać.
_________________
  ogromny
 
haroldek10 
light master

Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 51
Wysłany: 14-03-2022, 14:47   

Wszystko już jest zwrócone ale nadpłaty UPC nie chce zwrócić, co robić w tej sytuacji?
  haroldek10
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: