Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 13-01-2022, 17:39
|
|
|
iTemplar, To wina UPC, nie przypisali odpowiednich uprawnień do karty. Dzwoń do nich, powinny być w saynie naprawić to podczas rozmowy telefonicznej. |
_________________
|
|
|
|
|
dredorc40
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2015 Posty: 3
|
Wysłany: 17-01-2022, 15:50
|
|
|
Witam.Mam w UPC moduł C+4 K.Niestety brak programów Insight.tv oraz w.Polsce.pl. 4K.Był technik wszystko pomierzył i sygał na tych kanałach jest na max.EPG na kanałach się wyświetla, ale obrazu i dzwięku brak.Uprawnienia oczywiście nadane.Ktoś ma jakieś pomysły jaki może byc problem?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 17-01-2022, 16:17
|
|
|
dredorc40, A masz jakiś komunikat na tych kanałach?
Jaki Tv? |
_________________
|
|
|
|
|
dredorc40
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2015 Posty: 3
|
Wysłany: 17-01-2022, 16:20
|
|
|
zylx napisał/a: | dredorc40, A masz jakiś komunikat na tych kanałach?
Jaki Tv? |
Komunikat z tv jest napis " niedostępny" tylko tyle.TV to Hisense.Pozostałe kanały w 4k oczywiscie sa. |
|
|
|
|
Woocash
light master
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 96
|
Wysłany: 17-01-2022, 17:28
|
|
|
U mnie sytuacja odwrotna mam stare 3 letnie moduły i napisałem reklamacje że nie mam dostępu do kanałów 4K. Przyszła odpowiedz że mi włączają te kanały do pakietu Select w ramach dalszej wspólnej współpracy itd. Tak że moduł bez 4K (główny jak i multiroom) z kanałami 4K (FunBox UHD i Insight TV) |
_________________
|
|
|
|
|
maryś
light master
Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 86 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-01-2022, 17:40
|
|
|
Witam,
Pace DCR 7111 podłączony jest jako multiroom. Główny tuner to Horizon HD DVR.
Myślę nad zamianą Pace na moduł CI+, który prawdopodobnie zainstaluję
w tunerze combo dvb s2x dvb t2/c Zgemma H7S + HDD
1. Czy ktoś z Was ma taką konfigurację ?
2. Jakie ograniczenia ma moduł CI+ w stosunku do Pace DCR 7111 ?
3. Czy mogę nagrywać programy na dysk twardy i jakie są ograniczenia ?
4. Czy jest problem z ustawianiem listy kanałów ?
5. Czy są problemy z EPG ?
6. Inne sugestie przy takim rozwiązaniu.
Dziękuję za poświęcony czas w temacie. |
_________________
|
|
|
|
|
Jack777
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 115
|
Wysłany: 17-01-2022, 18:41
|
|
|
@maryś
Nie znam dekodera Zgemma H7S + HDD, posiadam CryptoBox 752 i na nim:
Ad. 2 jeśli Pace ma dostęp do jakiś VOD to z modułem to nie działa, a reszta to same zalety na plus dla modułu
Ad. 3 na tą chwilę można nagrywać bez ograniczeń wszystkie programy (oczywiście tylko jeden program i oglądać w tym czasie inny ale tylko niekodowany)
Ad. 4 listę kanołów ustawiasz jak chcesz (to działa na wszystkich niezaleznych sprzętach)
Ad. 5 na moim dekoderze i TV nie ma problemów (chyba że czasami UPC coś zepsuje, na ich sprzętach też wtedy jest problem)
Ad. 6 wg mnie moduł to najlepsze rozwiązanie dla uzyskania najlepszej jakości obrazu, najlepiej jak jest włożony w gniazdo TV, ja tak mam, a dekoder podłączony do TV uzytkuję na drugim module z multiroomu aby moc oglądać i nagrywać rozne dowolne programy w tym samym czasie |
|
|
|
|
maryś
light master
Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 86 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-01-2022, 20:28
|
|
|
Witam,
Jack777 Dziękuję bardzo.
Ad.6 Czy dobrze rozumiem:
1xCI+ w TV (główny) - 1xCI+ w AB CryptoBox 752 (multiroom) ? |
_________________
|
|
|
|
|
Jack777
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 115
|
Wysłany: 17-01-2022, 21:08
|
|
|
Dokładnie tak, rozwiązuje to minus modułu podawany w porównaniu do dekodera UPC z nagrywarką |
|
|
|
|
mm2
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 23-01-2022, 16:01
|
|
|
Przedłużyłem starą umowę na moduł CI, i dalej nie mam kanałów 4K, wcześniej nie chcieli włączyć tłumacząc się starą umową, trochę zaskoczył mnie telefon z UPC dzień po wypowiedzeniu i zapomniałem zapytać czy teraz będzie odbierać 4K, czy to możliwe żeby na nowej umowie nie było tych kanałów, do umowy dostałem wykaz kanałów i oczywiście 4K tam jest, dział techniczny już kiedyś potwierdził że mój moduł, niczym się nie różni od modułów tak zwanych 4K.Może ktoś z was przedłużał umowę a wcześniej kanałów 4K nie miał ? Nie chciałbym znowu składać rezygnacji, ale jak już umowa zacznie obowiązywać na dwa lata, to pozamiatane. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 23-01-2022, 21:48
|
|
|
mm2, nazwa promocji jaka podpisałeś, swoją droga lądować się w zobowiązanie za 4kanaly. Zależy co podpisałeś |
_________________
|
|
|
|
|
mm2
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 23-01-2022, 22:28
|
|
|
Nie chodziło o te kanały, obniżyłem abonament o 25 zł oddając multiroom i zamieniając pakiet max HD na selekt extra HD. Promocja to : Twój Happy Home XVI (2021-4) 150Mbs. + TV select z kartą CI za 49,99. No ale skoro już się wpakowałem w umowę, to 4K musi być, nie dla tych dwóch kanałów dostępnych teraz, ale dla ewentualnych w przyszłości. Zresztą wraz z umową przesłali mi listę kanałów które mam odbierać, i na tej liście 4K jest, dla tego też aktywowałem tą umowę, zadzwonię i upomnę się o te kanały - póki mam możliwość 14 dniowej rezygnacji. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 23-01-2022, 22:34
|
|
|
mm2, dzwon i wyjasniaj. Mi włączyli 4k po reklamacji i w moim UPC jest teraz Pakiet Max CI+ 4K, przed reklamacja miałem Max extra hd |
_________________
|
|
|
|
|
mm2
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 23-01-2022, 22:39
|
|
|
Też mam w moim UPC tylko CI+ bez 4K, oczywiście że tego nie odpuszczę, wcześniej składałem trzy reklamacje i za każdym razem odpowiedź że mam starą umowę bez 4K, no ale teraz to już by było przegięcie. Mam nadzieję że jeden telefon wystarczy, i obejdzie się bez wypowiedzenia. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 23-01-2022, 22:47
|
|
|
mm2, jak po telefonie nic niewskorasz to pisz odstąpienie od umowy na odpowiedz reklamacji będziesz czekał 30dni |
_________________
|
|
|
|
|
|