UPC TV 4K BOX |
Autor |
Wiadomość |
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-09-2021, 08:24
|
|
|
Sharky07 napisał/a: | Do tej pory słuchałem dźwięku z TV na soundbarze - czy ktoś wie czy możliwe jest rozłączenie sygnału audio z kabla HDMI tak aby przesłać do soundbara? Czytałem o Extractor HDMI - Audio, ale nie jestem pewien czy to zadziała. Dzięki za pomoc! |
Nie ma, gdyż takie rozwiązania są przestarzałe a obecnie zarówno audio jak i wideo leci kablem HDMI. By podłączyć soundbar/amplituner zazwyczaj są dwa wyjścia: Podpinasz dekoder do soundtrack przez hdmi in, a soundbar do tv przez hdmi out lub podpinasz dekoder bezpośrednio do tv, a ten drugi łączysz z soundbarem przez HDMi ar /eARC. Część extractorow audio dziala, ale to często lotwria czy akurat z twoim sprzętem zadziała. |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 20-09-2021, 09:56
|
|
|
Sharky07 napisał/a: | Cześć, przejrzałem temat i nie znalazłem kwestii o której chciałem zapytać - mianowicie brak gniazda audio w nowym dekoderze 4K Box w porównaniu do Horizona. Do tej pory słuchałem dźwięku z TV na soundbarze - czy ktoś wie czy możliwe jest rozłączenie sygnału audio z kabla HDMI tak aby przesłać do soundbara? Czytałem o Extractor HDMI - Audio, ale nie jestem pewien czy to zadziała. Dzięki za pomoc! |
Ja mam podłączone tak: tuner do tv za pomocą HDMI a tv do soundbara za pomocą kabla optycznego. Wszystko działa. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 20-09-2021, 15:06
|
|
|
Czy ktoś ma szary ekran podczss ogladania hbo, dziś miałem dwa razy. |
_________________
|
|
|
|
|
despero95
Klikacz
Dołączył: 20 Wrz 2021 Posty: 1
|
Wysłany: 20-09-2021, 23:01
|
|
|
Hej,
Specjalnie się tutaj zarejestrowałem by podzielić się swoimi doświadczeniami z tym urządzeniem. Mamy go od jakiegoś roku, zasadniczo jestem zadowolony, ale od kilku dni mamy problem z nagrywaniem.
Zaplanowane kilka nagrań jednocześnie (3 max 4). 3 z nich się nagrały, a 4 ma znaczek zaplanowanego nagrania (mimo, że jest już po emisji), ale program się nie nagrał Oczywiście "dysk" zapełniony w ok 50%. Ma ktoś tak? |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-09-2021, 05:44
|
|
|
Nagrywanie jak i odtwarzanie nagranych programów działa losowo jak chce ... |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 22-09-2021, 18:37
|
|
|
Kiedy apka dla Viaplay? Ruszyło coś? |
_________________
|
|
|
|
|
piter7790
light master
Dołączył: 22 Lip 2020 Posty: 105
|
Wysłany: 22-09-2021, 18:49
|
|
|
Na stronie coś o tym piszą..... Czy jest dostępna aplikacja Viaplay na dekoder UPC TV 4K BOX?
Aktualnie nie ma dedykowanej aplikacji na dekoder UPC TV 4K BOX. W UPC w najbliższych miesiącach będziemy pracować nad jej przygotowaniem.
https://www.upc.pl/telewi...atkowe/viaplay/ |
_________________
|
|
|
|
|
gregi1
light master
Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 86
|
Wysłany: 26-09-2021, 20:02
|
|
|
Czy też macie problem z włączaniem box’a? Często mam tak, że włączam telewizor, klikam na pilocie włączenie boxu, ale się nie włącza. Na tv cały czas brak sygnału. Dopiero za którymś razem tj. wyłączenie tv, włączenie boxu załapie. To normalne czy wina boxu? |
_________________
|
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 26-09-2021, 20:05
|
|
|
Chyba wina boxa, u mnie wszystko w porządku. |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2021, 06:09
|
|
|
gregi1 napisał/a: | Czy też macie problem z włączaniem box’a? Często mam tak, że włączam telewizor, klikam na pilocie włączenie boxu, ale się nie włącza. Na tv cały czas brak sygnału. Dopiero za którymś razem tj. wyłączenie tv, włączenie boxu załapie. To normalne czy wina boxu? |
Miałem tak 2x ale odłączyłem prąd od boxa i poszło |
|
|
|
|
gregi1
light master
Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 86
|
Wysłany: 27-09-2021, 15:59
|
|
|
Wyjaśniło się. Na porcie hdmi w TV LG miałem ustawioną jakaś opcję, która nie jest wspierana przez box'a |
_________________
|
|
|
|
|
kane11
Klikacz
Dołączył: 27 Wrz 2021 Posty: 2
|
Wysłany: 27-09-2021, 18:56
|
|
|
Witam, mam pytanie: dlaczego na tym dekoderze przy podglądzie audycji nie zawsze jest w info zawarta informacja o roku produkcji. Czy można to zmienić, czy zależy to od kanału? |
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 27-09-2021, 19:19
|
|
|
gregi1 napisał/a: | Wyjaśniło się. Na porcie hdmi w TV LG miałem ustawioną jakaś opcję, która nie jest wspierana przez box'a |
czy możesz napisać o co dokładnie chodziło i jak to zmieniłeś. Ja właśnie wzięłam 4k i tez podłączam do LG z takim samym rezultatem. Udało mi się chyba za 6 czy 7 razem i niby narazie chodzi, ale obawiam się powtórek... |
|
|
|
|
maximus2008
Klikacz
Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 05-10-2021, 18:03
|
|
|
Witam
Czy możecie mi potwierdzić komentarz który gdzieś przeczytałem, że "dekoder przejmuje kontrolę nad telewizorem"? Tzn jeżeli chcę włączyć pilotem od telewizora netflixa (bo nie ma go na dekoderze), to najpierw muszę wyłączyć dekoder. Dopiero wtedy pilot telewizyjny odzyskuje kontrolę. Dzięki za informację. |
|
|
|
|
adamus31
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2019 Posty: 32 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-10-2021, 18:46
|
|
|
Witam.
Nie trzeba nic wyłączać. Pilot od telewizora działa w tym czasie normalnie. Chodzi o to, że pilotem od dekodera można obsługiwać też telewizor. Tylko niektóre funkcje. Np. zmieniać poziom głośności, włączenie i wyłączenie telewizora, wybór źródła sygnału... |
_________________
|
|
|
|
|
|