Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
T-Mobile i oferta światłowodowa!
Autor Wiadomość
Dzekson22 
light master

Dołączył: 14 Lut 2021
Posty: 77
Wysłany: 25-06-2021, 03:40   

w każdym meczu tak mam, jest wiele takich akcji a na LTE nie dostaje takich hedow z kosmosu https://www.youtube.com/watch?v=oI5_m1vzAHM
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 08:17   

Dzekson22 napisał/a:
..... Zobacz sobie https://www.youtube.com/watch?v=UNUgcfa1XAM jak INEA generuje ruch na tcp zeby osiagnac wyniki speedtest.

Nie sugeruj się serwerami speedtest.net, operatorzy czesto stawiają je w swojej infrastrukturze żeby wyniki były jak najlepsze
Jak chcesz sobie potestować utraty pakietów to ściągnij sobie z tej strony http://startrinity.com/In...idthTester.aspx
ten program i zainstaluj
http://startrinity.com/In...y.Installer.exe
i uruchom np. test TCP+UDP non stop + ping
W zakładce Zaawansowane masz więcej ustawień
Ostatnio zmieniony przez pawelb 25-06-2021, 08:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebagit 
classic master

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 172
Wysłany: 25-06-2021, 08:31   

Jak czytam o problemach w T-mobile to cieszę się, że podpisałem umowę w Netii. Zastanawiałem się Orange, Netia a T-Mobile padło na Netię i po wczorajszych testach... Jest dobrze :D

Wczoraj pobrałem 1,5 terabajta filmów w 4K z serwisu hostingowego oxycloud.com i naprawdę Internet Netii daje radę. Cały czas był transfer ok 73-74 megabajty na sekundę (łącze to 600/100 megabitów). Praktycznie cały czas max jak powinno, nawet w godzinach szczytu ok 19-21.

W UPC... różnie z tym bywało, szczególnie wieczorem. Do tego czuć mniejszy ping, grając np. w Forzę Horizon 4 są ewidentnie mniejsze opóźnienia.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 08:38   

Dzekson22 napisał/a:
tak chodzi? tylko ze w kazdym meczu przeciwnik mnie zabija na piksel i nie jestem w stanie zareagowac btw 3lvl faceit i powinienem krecic 40 fragow, na lte bez problemu sobie strzelam. Przetestowalem internet w komunikatorach wideo w serwisie ome.tv wykorzystywany jest protokół udp, obraz piskeluje i jakosc na poziomie 480p, na lte obraz jest wyrazniejszy ciekawe..... Zobacz sobie https://www.youtube.com/watch?v=UNUgcfa1XAM jak INEA generuje ruch na tcp zeby osiagnac wyniki speedtest.


Od 8:20 nie zabiłeś typa w plecy, odwrócił się i cię zabił, twój błąd. A to, że na pixel cię typ zabija wychylając, poczytaj sobie jak ta gra działa, on cię zauważy a ty nawet jego ciała możesz nie widzieć, do tego dochodzą jeszcze różnice w rozdzielczościach ekranu. Według mnie przesadzasz i szukasz problemu nie tam gdzie trzeba.
 
 
Dzekson22 
light master

Dołączył: 14 Lut 2021
Posty: 77
Wysłany: 25-06-2021, 08:43   

ty na siłe próbujesz wmówić ze wszystko jest ok nawet komunikatory wideo działają w niskiej jakosci i obraz pikseluje
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 09:14   

Dzekson22 napisał/a:
ty na siłe próbujesz wmówić ze wszystko jest ok nawet komunikatory wideo działają w niskiej jakosci i obraz pikseluje

Tu masz jeszcze taką stronkę do testowania utraty pakietów przy różnym rodzaju ruchu https://packetlosstest.com/
Może to ci dziś wysłałem pozwoli ci lepiej ocenić jakość swojego łącza do Internetu :P
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 25-06-2021, 09:43   

Dzekson22 napisał/a:
w każdym meczu tak mam, jest wiele takich akcji a na LTE nie dostaje takich hedow z kosmosu https://www.youtube.com/watch?v=oI5_m1vzAHM

Kolego, tutaj nie ma nic nie zwykłego. Twój przeciwnik był w biegu, strzelił obok Ciebie, a przez duży spread dostałeś głowę. On miał farta, ty pecha. Zdarza się.
Co do sytuacji na overpass pierwszą kulę strzeliłeś jeszcze w biegu, stąd brak trafienia. Kolejne już celne nie były. Jeśli masz demko to włącz sobie zwolnione tępo i sv_showimpacts 1 i sam zobacz gdzie rejestrowało twoje trafienia.

Co do tej prezentacji z PLNOG to już w ogóle nie rozumiem o co Ci chodzi. Tam tylko gość tłumaczy jak działają speedtasty i jakie dane z tego zbierają.
_________________
 
 
Dzekson22 
light master

Dołączył: 14 Lut 2021
Posty: 77
Wysłany: 25-06-2021, 10:10   

Sprawdziłem grę fortnite i tam nie ma problemu https://www.reddit.com/r/...ntent=post_body
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 12:29   

Dzekson22 napisał/a:
Czyli w każdym meczu mam pecha i przegrywam 11 męczy z rzędu gdzie na internecie LTE jest całkiem inna rozgrywka w czasie rzeczywistym, masz szczęście że mieszkasz na wschodzie Polski i nie dostrzegasz takich problemów.

to w końcu zrobiłeś te testy w linkach które Ci podesłałem?
masz te utraty pakietów czy nie?
pamiętaj też że na LTE możesz mieć inny routing do tych serwerów gry,
 
 
Stefcio 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2021
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 13:44   

Dzekson22 napisał/a:
Czyli w każdym meczu mam pecha i przegrywam 11 męczy z rzędu gdzie na internecie LTE jest całkiem inna rozgrywka w czasie rzeczywistym, masz szczęście że mieszkasz na wschodzie Polski i nie dostrzegasz takich problemów.


Obejrzałem te filmiki, co podesłałeś. Jedyne co na nich widzę to wbieganie wszędzie bez odpowiedniego movementu, bez sprawdzania pozycji i ostrożnej gry - rushujesz niejednokrotnie przez smoke, często z granatem w ręku, nie masz odpowiedniego refleksu...

I mówię to jako osoba, która w samego CS'a (1.6, Source i Global Offensive) gra już około 11 lat. Więc mam prawo się wypowiedzieć.

W żadnym momencie nie widzę tu winy dostawcy internetu. Ja w Orange mam czasem podobne problemy, ale to jest wina netcode CS:GO i serwera, a nie samego ISP.
 
 
Dzekson22 
light master

Dołączył: 14 Lut 2021
Posty: 77
Wysłany: 25-06-2021, 18:14   

@stefcio podłącz sie do lini biznesowej to zobaczysz jak działają gry bez opoznien, grałem w kafejce internetowej i normalnie inna gierka jest
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 22:54   

Dzekson22 napisał/a:
https://www.reddit.com/r/FortNiteBR/comments/awagpo/packet_reordering_technical_post/ Programista Sieci ktory pracuje dla epic games, poprawili dzialanie UDP w grze fortnite a ty pierdolisz ze są debilami

wyjątek potwierdza regułę, to że czasem ktoś kto ma pojęcie wypowie się na reddicie nie oznacza że to wyższy poziom niż wykop :P
czy ja dobrze pamiętam że Ty dodatkowo masz jeszcze jakiś własny router ?
 
 
Dzekson22 
light master

Dołączył: 14 Lut 2021
Posty: 77
Wysłany: 25-06-2021, 23:05   

@pawelb chyba router po stronie infrastruktury.. miałem podłączony komputer bezposrednio do ont g-010g-Q vlan 35 i tez jest problem.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1260
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2021, 23:53   

Dzekson22 napisał/a:
@pawelb chyba router po stronie infrastruktury.. miałem podłączony komputer bezposrednio do ont g-010g-Q vlan 35 i tez jest problem.

A IP serwera na którym grasz i masz problemy?
 
 
Dzekson22 
light master

Dołączył: 14 Lut 2021
Posty: 77
Wysłany: 26-06-2021, 00:16   

najlepiej mi sie grało w kwietniu nie czułem takiego desync w grach, teraz gra mi sie gorzej niz wczoraj krokow przeciwnika nie slysze gra dziala jak w 60 klatkach i to tylko online
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: