Problemy z UPC i kwotami z kosmosu po rezygnacji z usług. |
Autor |
Wiadomość |
tyrytyt
light master
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 102
|
Wysłany: 22-03-2021, 12:51
|
|
|
Python013 napisał/a: | A więc tak. Umowę miałem do 28 stycznia więc wypowiedziałem ją uwzględniając miesięczny okres wypowiedzenia. Oczywiście za namową konsultanta BOK wypowiedziałem tyko 2 z 3 usług, które wygasły dopiero pod koniec lutego.
O telefonie wspomniałem tu a nie w wypowiedzeniu |
Z tego co kojarzę to po wypowiedzeniu 2 usług z 3 które miałeś UPC nalicza stawkę za pozostawioną usługę według cennika obowiązującego na dzień podpisywania umowy. Więc musiałbyś odszukać regulamin swojej promocji i zobaczyć jaki rabat miałeś naliczany na internet i od jakiej kwoty. Zwykle te ceny są z kosmosu żeby było widać jaki super rabat dostajesz |
|
|
|
|
maraf
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 54
|
Wysłany: 27-03-2021, 23:56
|
|
|
Przecież opisana sytuacja to absurd - po rezygnacji z 2 usług rachunek wzrasta i to znacznie.
Bardzo wątpię by to było zgodne z zasadami współżycia społecznego. |
|
|
|
|
swordfish
classic master
Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 209
|
Wysłany: 28-03-2021, 07:58
|
|
|
Ceny nie są z kosmosu, tylko wynikają z regulaminu i cennika. Jeśli na fakturze masz opłatę niezgodną z cennikiem, złóż reklamację.
Należało złożyć wypowiedzenie ze wszystkich 3 usług i negocjować promocję na sam internet. Przy wypowiedzeniu nie wyłączają przecież od razu wszystkich usług.
Jeśli obecnie nie korzystasz z promocyjnej oferty czasowej i jesteś na bezterminówce, złóż wypowiedzenie. Czekaj na kontakt konsultanta. Powołaj się na konkurencję w swoim miejscu zamieszkania. Powiedz, że idziesz do innego operatora i podaj rzeczywistą cenę promocji. |
|
|
|
|
swordfish
classic master
Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 209
|
Wysłany: 28-03-2021, 08:02
|
|
|
Ceny nie są z kosmosu, tylko wynikają z regulaminu i cennika. Jeśli na fakturze masz opłatę niezgodną z cennikiem, złóż reklamację.
Należało złożyć wypowiedzenie ze wszystkich 3 usług i negocjować promocję na sam internet. Przy wypowiedzeniu nie wyłączają przecież od razu wszystkich usług.
Jeśli obecnie nie korzystasz z promocyjnej oferty czasowej i jesteś na bezterminówce, złóż wypowiedzenie. Czekaj na kontakt konsultanta. Powołaj się na konkurencję w swoim miejscu zamieszkania. Powiedz, że idziesz do innego operatora i podaj rzeczywistą cenę promocji. |
|
|
|
|
Neo
easy master
Dołączył: 09 Kwi 2021 Posty: 24 Skąd: Stolica Górnego Śląska
|
Wysłany: 09-04-2021, 10:21
|
|
|
Python013, coś udało się załatwić w tej sprawie? Pisałeś reklamację? Może rzecznik praw konsumenta albo UKE będzie w stanie coś doradzić? |
|
|
|
|
|