Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
marioking
classic master
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 249
|
Wysłany: 25-02-2021, 14:43
|
|
|
To podrzuć nazwe promocji z regulaminu, bo sam jestem ciekaw jaki ma numerek w promocji... Pewnie coś w stylu "Twój Happy Home X...." |
_________________
|
|
|
|
|
cadual79
Klikacz
Dołączył: 21 Mar 2019 Posty: 9
|
Wysłany: 25-02-2021, 14:50
|
|
|
marioking napisał/a: | To podrzuć nazwe promocji z regulaminu, bo sam jestem ciekaw jaki ma numerek w promocji... Pewnie coś w stylu "Twój Happy Home X...." |
Warunki Promocji 'Twój Happy Home K-I (2020-3)'
stanowiące część Umowy Abonenckiej |
|
|
|
|
marioking
classic master
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 249
|
Wysłany: 25-02-2021, 15:17
|
|
|
A jednak jest w arkuszu... tylko nigdy tak nisko nie schodziłem... Ale dzięki. |
_________________
|
|
|
|
|
tofcio
Klikacz
Dołączył: 26 Lut 2021 Posty: 1
|
Wysłany: 27-02-2021, 11:02
|
|
|
Witam kończy mi się umowa 30 marca 2021 na internet 150mb za cenę 34,99 i nie wiem co teraz zrobić są jakieś promocję czy przedłużyć umowe na czas nieokreślony albo dać wypowiedzenie i wziąść na nowo umowe ? |
|
|
|
|
mentoss
light master
Dołączył: 13 Kwi 2019 Posty: 54
|
Wysłany: 27-02-2021, 12:32
|
|
|
Witam Szanownych Userów
Konczy mi się umowa z dniem 9.04.2021
Mam 300mbps
Horizon max i multiroom
tel stacjonarny
Horizon Go
Płacę za to 89,99 zł/ms
Wczoraj zgłoszone wypowiedzenie przez formularz na Moje UPC
Jest jakaś ciekawa opcja na ten moment z szybszym netem ?
Na nowę umowę interesuję mnie
szybszy net(ciut lepszy upload...)750 mbps,tam chyba jest szalone 40 mbps uploadu
podobny pakiet tv
Horizon Go
Multiroom
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Madri90
easy master
Dołączył: 25 Lut 2019 Posty: 46
|
Wysłany: 27-02-2021, 17:24
|
|
|
Potrzebuje jakiś numer do czynnego działu klienta. Dzwoniłem w wtorek do 324949570 i gościu miał w sobotę czyli dziś oddzwonić do mnie z ofertą. Dziś nie zadzwonił, a jak ja dzwonię to są komunikaty ze niby pracują a po chwili przepraszamy i się rozłącza. 1 marca mam mieć rozłączone usługi. |
|
|
|
|
dyzioo
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 27-02-2021, 17:42
|
|
|
Ja dziś rozmawiałem z 813 813 813. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 27-02-2021, 17:43
|
|
|
Madri90, jeśli pracują to 813813813 i prosisz o przełączenie do DUK |
_________________
|
|
|
|
|
Madri90
easy master
Dołączył: 25 Lut 2019 Posty: 46
|
Wysłany: 27-02-2021, 18:03
|
|
|
ogromny napisał/a: | Madri90, jeśli pracują to 813813813 i prosisz o przełączenie do DUK |
No właśnie czekam na połączenie 36 minuta już i ten komunikat prosimy o chwilę cierpliwości 😡 |
|
|
|
|
Madri90
easy master
Dołączył: 25 Lut 2019 Posty: 46
|
Wysłany: 27-02-2021, 21:03
|
|
|
Czy w niedzielę DUK też pracuje? Dziś mialmdo mnie oddzwonić gościu bz ofertą, nie dzwonił więc o 18 ja się połączyłem z nimi. Pani sprawdziła z kim rozmawiałem i powiedziała że to bardzo solidny konsultant i że jeszcze dziś do mnie zadzwoni da mu znać że pilny kontakt. Mamy 21 nikt już nie zadzwonił od godziny jestem na linii nikt nie odbiera. W poniedziałek mam rozłączenie już usług i co teraz??
Jeśli jutro nie pracują to już po zawodach czy jeszcze w poniedziałek można coś załatwiać, skoro rozłączenie jest na 1.03.2021 to z rana jeszcze będzie działać usługi, czy już o północy będzie wszystko wyłączone ? |
|
|
|
|
aimer
easy master
Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 34
|
Wysłany: 27-02-2021, 22:02
|
|
|
del |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 27-02-2021, 22:47
|
|
|
Madri90, z reguły mają poślizg tak więc raczej będzie działać |
_________________
|
|
|
|
|
tyniecdg
light master
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 84
|
Wysłany: 28-02-2021, 08:37
|
|
|
Hej wszystkim
właśnie kończy w kwietniu mi się umowa, aktualnie posiadam:
Pakiet Max Extra HD (CI+):49zł
Multiroom (CI+):15zł
Internet 300mb/s:21zł
Razem 85zł po przejściu na czas nieokreślony 90zł
Jak myślicie można coś dostać tańszego, czy lepiej pozostać na czas nieokreślony ? |
|
|
|
|
Madri90
easy master
Dołączył: 25 Lut 2019 Posty: 46
|
Wysłany: 28-02-2021, 08:53
|
|
|
ogromny napisał/a: | Madri90, z reguły mają poślizg tak więc raczej będzie działać |
No to możliwe że jeszcze w poniedziałek uda się podpisać nową umowę. Troszkę dziwnie że ten gościu mimo obietnicy nie zadzwonił i olał temat, no ale co my możemy. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 28-02-2021, 11:11
|
|
|
Madri90, a co w tym dziwnego? Często tak się u nich dzieje. Trzeba było wczoraj tego gościa cisnąć z ofertą. Ewentualnie jak chcesz mieć zapas to dzwon dzisiaj i wycofaj rezygnację, a wieczorem lub jutro złóż nowa |
_________________
|
|
|
|
|
|