Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 25-02-2021, 14:43   

To podrzuć nazwe promocji z regulaminu, bo sam jestem ciekaw jaki ma numerek w promocji... Pewnie coś w stylu "Twój Happy Home X...."
_________________
 
 
cadual79 
Klikacz

Dołączył: 21 Mar 2019
Posty: 9
Wysłany: 25-02-2021, 14:50   

marioking napisał/a:
To podrzuć nazwe promocji z regulaminu, bo sam jestem ciekaw jaki ma numerek w promocji... Pewnie coś w stylu "Twój Happy Home X...."

Warunki Promocji 'Twój Happy Home K-I (2020-3)'
stanowiące część Umowy Abonenckiej
 
 
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 25-02-2021, 15:17   

A jednak jest w arkuszu... tylko nigdy tak nisko nie schodziłem... Ale dzięki.
_________________
 
 
tofcio 
Klikacz

Dołączył: 26 Lut 2021
Posty: 1
Wysłany: 27-02-2021, 11:02   

Witam kończy mi się umowa 30 marca 2021 na internet 150mb za cenę 34,99 i nie wiem co teraz zrobić są jakieś promocję czy przedłużyć umowe na czas nieokreślony albo dać wypowiedzenie i wziąść na nowo umowe ?
 
 
mentoss 
light master


Dołączył: 13 Kwi 2019
Posty: 54
Wysłany: 27-02-2021, 12:32   

Witam Szanownych Userów

Konczy mi się umowa z dniem 9.04.2021

Mam 300mbps
Horizon max i multiroom
tel stacjonarny
Horizon Go

Płacę za to 89,99 zł/ms
Wczoraj zgłoszone wypowiedzenie przez formularz na Moje UPC

Jest jakaś ciekawa opcja na ten moment z szybszym netem ?

Na nowę umowę interesuję mnie
szybszy net(ciut lepszy upload...)750 mbps,tam chyba jest szalone 40 mbps uploadu
podobny pakiet tv
Horizon Go
Multiroom

Pozdrawiam
 
 
Madri90 
easy master

Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 46
Wysłany: 27-02-2021, 17:24   

Potrzebuje jakiś numer do czynnego działu klienta. Dzwoniłem w wtorek do 324949570 i gościu miał w sobotę czyli dziś oddzwonić do mnie z ofertą. Dziś nie zadzwonił, a jak ja dzwonię to są komunikaty ze niby pracują a po chwili przepraszamy i się rozłącza. 1 marca mam mieć rozłączone usługi.
 
 
dyzioo 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Wawa
Wysłany: 27-02-2021, 17:42   

Ja dziś rozmawiałem z 813 813 813.
  dyzioo
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 27-02-2021, 17:43   

Madri90, jeśli pracują to 813813813 i prosisz o przełączenie do DUK
_________________
  ogromny
 
Madri90 
easy master

Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 46
Wysłany: 27-02-2021, 18:03   

ogromny napisał/a:
Madri90, jeśli pracują to 813813813 i prosisz o przełączenie do DUK

No właśnie czekam na połączenie 36 minuta już i ten komunikat prosimy o chwilę cierpliwości 😡
 
 
Madri90 
easy master

Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 46
Wysłany: 27-02-2021, 21:03   

Czy w niedzielę DUK też pracuje? Dziś mialmdo mnie oddzwonić gościu bz ofertą, nie dzwonił więc o 18 ja się połączyłem z nimi. Pani sprawdziła z kim rozmawiałem i powiedziała że to bardzo solidny konsultant i że jeszcze dziś do mnie zadzwoni da mu znać że pilny kontakt. Mamy 21 nikt już nie zadzwonił od godziny jestem na linii nikt nie odbiera. W poniedziałek mam rozłączenie już usług i co teraz??
Jeśli jutro nie pracują to już po zawodach czy jeszcze w poniedziałek można coś załatwiać, skoro rozłączenie jest na 1.03.2021 to z rana jeszcze będzie działać usługi, czy już o północy będzie wszystko wyłączone ?
 
 
aimer 
easy master

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 34
Wysłany: 27-02-2021, 22:02   

del
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 27-02-2021, 22:47   

Madri90, z reguły mają poślizg tak więc raczej będzie działać
_________________
  ogromny
 
tyniecdg 
light master

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 84
Wysłany: 28-02-2021, 08:37   

Hej wszystkim

właśnie kończy w kwietniu mi się umowa, aktualnie posiadam:

Pakiet Max Extra HD (CI+):49zł
Multiroom (CI+):15zł
Internet 300mb/s:21zł

Razem 85zł po przejściu na czas nieokreślony 90zł

Jak myślicie można coś dostać tańszego, czy lepiej pozostać na czas nieokreślony ?
 
 
Madri90 
easy master

Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 46
Wysłany: 28-02-2021, 08:53   

ogromny napisał/a:
Madri90, z reguły mają poślizg tak więc raczej będzie działać

No to możliwe że jeszcze w poniedziałek uda się podpisać nową umowę. Troszkę dziwnie że ten gościu mimo obietnicy nie zadzwonił i olał temat, no ale co my możemy.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 28-02-2021, 11:11   

Madri90, a co w tym dziwnego? Często tak się u nich dzieje. Trzeba było wczoraj tego gościa cisnąć z ofertą. Ewentualnie jak chcesz mieć zapas to dzwon dzisiaj i wycofaj rezygnację, a wieczorem lub jutro złóż nowa
_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,79 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: