Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co znowu z tym chello?! (część 2)
Autor Wiadomość
kakasz 
easy master

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 36
Wysłany: 09-09-2020, 20:13   

Taka sytuacja:

Tydzień temu złożyłem wypowiedzenie. W poniedziałek dostałem telefon z DUK.
Zgodziłem się zostać - zaproponowano internet 1Gb/s i Horizon.
Wczoraj przyszedł pan instalator, podłączył szybko urządzenia, dał do podpisania umowę i poszedł.
Nie zadbał nawet o przełączenie szybkości - zrobili to zdalnie po moim telefonie.
Zadowolenie trwało krótko - zauważyłem spadki prędkości nawet do 50mbit oraz kosmiczne grzanie nowego sprzętu.
Wcześniej na starym Compalu nic takiego nie miało miejsca.
W międzyczasie kuweta(Horizon) pokazała mi, że będzie odtwarzać poprawnie tylko co drugie nagranie... Pozostałych nie - czarny ekran.
Ale kij z Horizonem - ważny internet.
Po kolejnym telefonie przyszedł instalator i po oględzinach stwierdził, że cała instalacja kablowa w mieszkaniu jest do wymiany...
Do tego powiedział że GCB powinien leżeć na boku - wiecie taka udana konstrukcja - wtedy się nie grzeje.
Nie zgodziłem się na te kable więc przyjął odmowę i poszedł.
W tej sytuacji napisałem odstąpienie od zawartej umowy i wysłałem.
Potem coś mnie tknęło, dokręciłem rozgałęziacz przed modemem, i nagle wszystko zaczęło śmigać idealnie - na chwilę.
No to wkręciłem bezpośrednio kabel do boxa pomijając rozgałęziacz. Efektem stabilne 940Mbit/s bez absolutnie żadnych spadków transferu.
Super!
Więc zadzwoniłem znowu i odwołałem odstąpienie od umowy. Po godzinie na telefonie w końcu przełączyli mnie do działu technicznego gdzie chciałem zamówić technika, żeby mi spróbował wymienić ten nieszczęsny rozgałęziacz. Niestety - pan instalator zostawił notatkę, że nie zgodziłem się na nowe kable w mieszkaniu i nie można przysłać technika. Dlaczego? Bo nie! Na moje pytanie, co mam teraz zrobić - usłyszałem żebym sobie sam spróbował to naprawić! No i tak zostałem z najprawdopodobniej uszkodzonym rozgałęziaczem, który sam mam sobie ogarnąć :)
O dekoderze Horizon nie chce nawet pisać, bo fabryczne trzeba było przywracać już 2 razy od wczoraj.
Chyba jednak znowu wyślę odstąpienie. KOSMOS
  kakasz
 
grzech1991 
light master

Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 97
Wysłany: 10-09-2020, 17:24   

Gość chce zrobić nowe kable za free, a Ty odmawiasz. Porządna firma, też miałem dosyć takich klientów.
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 187
Wysłany: 11-09-2020, 07:00   

Jeśli nie masz położonych swoich kabli, np. lepszej jakości to też bym poszedł w położenie nowego okablowania od UPC, a niech się później martwi instalator, że jego efekt pracy nie pomógł :lol:
_________________
 
 
kakasz 
easy master

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 36
Wysłany: 11-09-2020, 08:29   

grzech1991 napisał/a:
Gość chce zrobić nowe kable za free, a Ty odmawiasz. Porządna firma, też miałem dosyć takich klientów.


Nie no jasne. Niech teraz pozrywają listwy, wiercą nowe dziury i ciągną kable do 3 pokoi... Bo nowe. Chodzi o to że ewidentnie jest coś nie tak przy ostatnim rozgałęziaczu a UPC nie przyśle technika bo odmówiłem nowej instalacji kablowej w całym mieszkaniu.
Dobra - i tak już pozamiatane - ponowne odstąpienie wysłane.
  kakasz
 
ogromny 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 931
Wysłany: 11-09-2020, 09:06   

gst napisał/a:
Jeśli nie masz położonych swoich kabli, np. lepszej jakości to też bym poszedł w położenie nowego okablowania od UPC, a niech się później martwi instalator, że jego efekt pracy nie pomógł :lol:

U mnie też się pan upierał na wymianę okablowania przy którejś tam wizycie i wymienił za 3dni znowu serwis i telefon do centrali a tam miły pan wymień mu kable, 3 dni temu wymienione odparł cisza w słuchawce
_________________
  ogromny
 
brtk 
ultra master

Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1236
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2020, 00:11   

Chyba pierwszy raz przy planowanych pracach nie mam internetu 😳 Ciekawe co robią.
_________________
 
 
frst 
light master


Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 134
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-11-2020, 14:54   

Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali? :)
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia?
_________________
 
 
grzech1991 
light master

Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 97
Wysłany: 30-11-2020, 17:28   

frst napisał/a:
Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali? :)
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia?


miałem tak przez tydzień, z miesiąc-dwa temu.

Na stronie awaria, po telefonie na infolinie "wszystko jest ok, to tylko dotyczy biznesu,wymieniamy router", odmówiłem. W ramach reklamacji zwrócili abonament.
 
 
komo 
light master

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 30-11-2020, 18:20   

grzech1991 napisał/a:
frst napisał/a:
Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali? :)
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia?


miałem tak przez tydzień, z miesiąc-dwa temu.

Na stronie awaria, po telefonie na infolinie "wszystko jest ok, to tylko dotyczy biznesu,wymieniamy router", odmówiłem. W ramach reklamacji zwrócili abonament.


U mnie od środy 25.11 takie siupy ale nie miałem żadnych usług.
Raz grało raz ciemność. W niedzielę raz zadziałało. Był magik wymienił rozdzielacz i niby wczoraj ruszyło.
Dzis z roboty wracam i znów zdechnięte. Niby sygnał jest super i dochodzi ale o co chodzi oni sami nie wiedzą.
_________________
 
 
jupisi 
easy master

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 26
Wysłany: 19-12-2020, 20:27   

Upload padł w Warszawie, czy to tylko u mnie z 20 Mbit/s stopniało na 0,5 Mbit/s?
4 kanały mam zapięte w komplecie, ale korzystanie z tego dziś jest raczej udręką...
 
 
frst 
light master


Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 134
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-12-2020, 20:45   

U mnie od 2-3 tyg., czyli od zakończenia ostatnich globalnych problemów w PL, działa dobrze. Wyciąga ile fabryka dała w obie strony.
_________________
 
 
pabloskrak 
classic master

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 193
Wysłany: 23-02-2021, 12:05   

W Krakowie jest jakaś większa awaria upc ? Brak wszelakich usług od samego rana.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2238
Wysłany: 23-02-2021, 14:44   

pabloskrak, u mnie wszystko działa
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,36 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: