Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Formularz kontaktowy UPC
Autor Wiadomość
dekiel 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 199
Wysłany: 18-08-2020, 16:27   

@ogromny Play to też już przeszłość prostego zgłoszenia, teraz to już zjawisko: "tak dobrze żarło i zdechło".
Obecnie dla Play24 w dziale pomoc i zgłoszenia jest komunikat: "Zmiany w sekcji Pomoc i zgłoszenia. Teraz załatwisz wszystko w jednym miejscu! Przenieśliśmy możliwość kontaktu z naszą Obsługą Klienta ze strony www.24.play.pl do aplikacji Play24. "Porozmawiaj lub napisz do konsultanta Od teraz tylko w aplikacji Play24"
Czyli od teraz tylko dla srajfonowców. Z blaszaka już nic nie napiszesz. Jeden drugiego wart. Szanująca klienta firma by zrobiła: od teraz również możesz do nas napisać z aplikacji. Czyli dla tych co lubią PC pozostaje niezmienne sposób kontaktu przez formularz zgłoszeniowy (jak to działało jeszcze kilka miesięcy wstecz to było bardzo przyjazne), a dla miłośników googlowskich telemetrycznych androidów na srajfonkach doszedł nowy sposób kontaktowania. Kontakt z UPC równa do obsługi klienta jaki znam z czasów neostrady TP 512kbs, nikt nic nie wie czeski film i najlepiej do nas nie dzwoń i nic nam nie zgłaszaj.
@emes To jest właśnie efekt posiadania zbyt dużej liczby klientów, dopóki liczba klientów nie spadnie to będzie takie olewnictwo.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 18-08-2020, 17:55   

dekiel, obecnie może i tak jest. Ja się kontaktowałem z Play jakiś czas temu. No ale chociaż jest możliwość przez aplikację a w UPC? Już ponad rok temu miała być aplikacja.
_________________
  ogromny
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2020, 18:36   

Jaka aplikacja? Oni zlikwidowali nawet apkę UPC phone, dzięki której można było mieć numer stacjonarny z UPC zawsze przy sobie, na swoim smartfonie.
Zlikwidowali bo tak i już. Sporo ludzi z tego korzystało.
 
 
ra74 
classic master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 224
Wysłany: 23-12-2020, 18:31   

usunęli możliwość kontaktu, jest jedynie chat bot który potrafi jedynie napisać Przepraszam nie rozumiem pytania. A było tak dobrze.
Chciałem im zgłosić żeby cos zrobili w kwestii złodziei którzy podszywają się pod ich numer i wysyłają sms do wyłudzania danych, dostaje takie daje od miesięcy, nie mogę ich zablokować bo numer upc
 
 
komo 
light master

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 131
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 25-12-2020, 21:13   

ra74 napisał/a:
usunęli możliwość kontaktu, jest jedynie chat bot który potrafi jedynie napisać Przepraszam nie rozumiem pytania. A było tak dobrze.
Chciałem im zgłosić żeby cos zrobili w kwestii złodziei którzy podszywają się pod ich numer i wysyłają sms do wyłudzania danych, dostaje takie daje od miesięcy, nie mogę ich zablokować bo numer upc


Pisz na FB tam jeszcze ktoś żywy jest
_________________
  komo
 
Jardel 
Klikacz

Dołączył: 10 Sty 2021
Posty: 7
Wysłany: 22-02-2021, 11:16   

Mi się wydaje, że chodzi o to by jak najmniej wiadomości na piśmie miał klient. Oni Ciebie nagrywają na infolini, ale jak Cię okłamią to szukaj wiatru w polu (czytaj nagrania). Mnie na infolinii zwyczajnie okłamano, teraz wolę kontaktować się pisemnie, ale takiej opcji nie ma. Nie jest to przypadek, tylko celowe działanie UPC.
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 22-02-2021, 18:43   

Jardel napisał/a:
Mi się wydaje, że chodzi o to by jak najmniej wiadomości na piśmie miał klient. Oni Ciebie nagrywają na infolini, ale jak Cię okłamią to szukaj wiatru w polu (czytaj nagrania). Mnie na infolinii zwyczajnie okłamano, teraz wolę kontaktować się pisemnie, ale takiej opcji nie ma. Nie jest to przypadek, tylko celowe działanie UPC.


1. Żaden operator nie ma obowiązku udostępniania nagrań, poza bezaneksową zmianą umowy
2. Ja się bez problemu kontaktuje przez formularz na stronie
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2021, 19:00   

Takie trzymanie klienta na dystans, jest obecnie coraz modniejsze ...
Przez telefon, 'naplują' do słuchawki to, czego oczekuje klient
a w odpowiedzi na zgłoszenie na formularzy, napiszą co zechcą.

Teraz tylko patrzeć, jak zniknie ciągłość korespondencji

============================
Ostatnio toczyłem potyczki z μSoftem.
Każdy telefoniczny konsultant, to i inna stawiana przez takowego teza. :lol:
A że to wszystko NIE zgadza się z tym, co jest na stronie μSoftu, to nikogo to nie interesuje - witrynka sobie a życie sobie
Na facebuku, kiedy wyłuszczyłem im, jak mają sie tezy na ich stronie, to ... przestali mi podpisywać.

I to jest dopiero manie w doopie klienta !!! ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: