Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-02-2021, 12:59   

b737 napisał/a:
Hej, kupiłem mieszkanie i będę się za 2 miesiące wpowadzał. Jest tam UPC i lokalny dostawca. Pytanie - czy od przedstawiciela UPC generalnie można dostać lepszą ofertę, niż na stronie? (interesuje mnie interenet 500 i wzwyż + dekoder 4k). Widzę czasem reklamy akurat Vectry na facebooku, jakiś lokalnych przedstawicieli, którzy obiecują lepsze, promocyjne warunki. Stąd pytanie o UPC, bo takiej reklamy nie widziałem.

Jak nie, to nie widze sensu dzownić, tylko zrobię zgłoszenie przez stronę - czy sa jakieś inne powody, dla których lepiej sie kontaktować z przedstawicielem?


Musisz sam porównać. Pytaj o wszystkie dodatkowe opłaty ,jak np. instalacja,aktywacja.
_________________
  nordof
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-02-2021, 13:01   

Fun napisał/a:
8 lutego zgodziłem się na nową umowę " THH XVI z pakietem komórkowym Start, do tego Twój super pakiet HBO II" , w wiadomości z potwierdzeniem, jest :
" Data aktywacji usług: 2021-02-11. Od tego dnia pobierane są opłaty za nowe usługi."
Do dzisiaj zmieniło się tylko tyle, że w " Moim UPC " wskoczyły od wczoraj usługi komórkowe ( na których tak naprawdę mi nie zależy ) reszta po staremu, to co miało być wyłączone działa dalej a nowe czyli HBO nie działa. :D
Może by znów złożyć rezygnację, 14 dni nie minęło jeszcze i w dodatku zamówione usługi nie działają ? ;)
Miał ktoś tak ?

Na początek zadzwon do upc,wlacz/wylącz dekoder - odnów uprawnienia. O wpis na koncie moje upc się nie przejmuj.
_________________
  nordof
 
b737 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2021
Posty: 2
Wysłany: 17-02-2021, 14:08   

nordof napisał/a:
Musisz sam porównać. Pytaj o wszystkie dodatkowe opłaty ,jak np. instalacja,aktywacja.


OK, czyli rozumiem - nie ma zasady. Jasne, porownam calosc kosztow, dzieki!
 
 
slamer82 
classic master

Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 158
Wysłany: 17-02-2021, 16:46   

brtk napisał/a:
Korzystne jest i owszem, bo za rok jak pojawi się korzystniejsza promocja, to z niej skorzystasz, a na zobowiązaniu 24 miesięcznym jesteś uwiązany 2 lata.

A jeśli ktoś wynegocjuje najkorzystniejszą ofertę w danej chwili? Przykład dawnych WRU XX, gdzie ludzie po 2 3 lata byli na bezterminówce i nadal mieli korzystniejszą cenę. Podejrzewam, że teraz ceny raczej pójdą w górę i dla mnie korzystniejsze jest zobowiązanie dwuletnie, szczególnie gdy nie mam w pobliżu większej konkurencji. Wolę negocjować co 24 miesiące niż co 12 miesięcy.
 
 
mmatuszewski12 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 35
Wysłany: 17-02-2021, 17:36   

Witam,

Umowę mam do 03.03.2021

obecnie posiadam:
Horizon Select z PVR 63,99
Multiroom z PVR 15
Internet 150 Mb/s 11

łącznie płacę 89,99

z tego co widzę, jest to THH XIV

mogę więc wynegocjować THH XV albo XVI jeśli dobrze patrzę na arkusz Morthena? Jaka jest szansa na wynegocjowanie tych promocji? Co należy teraz zrobić? Złożyć wypowiedzenie czy sami zadzwonią z ofertą?
Czy są jakieś warte uwagi promocje na HBO albo Canal+ czy nie?

Dziękuję za pomoc.
 
 
kubaxd 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2021
Posty: 2
Wysłany: 17-02-2021, 19:30   

Witam
Mam pytanie jestem na wypowiedzeniu do 13.03
Dzisiaj zadzwonili z propozycja
TV 132 programy
Internet 300
Horyzont z nagrywarka
Mam jeszcze moduł ci+ za 84.99
Do tej pory miałem
Tv 132 inter 150 horyzont bez nagrywarki i CI+
Za 79.99
Nie zgodziłem się Pan podziękował i powiedział że przyjmuje moja rezygnację
Czy jeszcze zadzwonia czy była to dobra oferta Pan twierdził ze nic więcej mi dać nie może :?:
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-02-2021, 19:50   

TV 132 programy + Internet 300 + Horizon z nagrywarką jest w tej chwili osiągalne za 60 zł
za ile teraz masz multiroom (moduł ci+)?
_________________
 
 
kubaxd 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2021
Posty: 2
Wysłany: 17-02-2021, 20:00   

piowor napisał/a:
TV 132 programy + Internet 300 + Horizon z nagrywarką jest w tej chwili osiągalne za 60 zł
za ile teraz masz multiroom (moduł ci+)?



Mam za 10zl
Konsultan upierał się przy swoim i trochę obawiam się że nie zadzwonią juz bo powiedział że przyjmuje rezygnację dzwonił z działu utrzymania
Nie wiem co robić tez mysle ze mogłoby być troche taniej
 
 
slamer82 
classic master

Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 158
Wysłany: 17-02-2021, 20:40   

Nie wiem jak jest teraz, ale zasada była taka, że jeśli składałeś wypowiedzenie w lutym, to odłączenie powinno nastąpić 31 marca. Czyli masz jeszcze 6 tygodni czasu.
 
 
daro33 
easy master

Dołączył: 15 Lut 2021
Posty: 43
Wysłany: 17-02-2021, 20:43   

piowor napisał/a:
TV 132 programy + Internet 300 + Horizon z nagrywarką jest w tej chwili osiągalne za 60 zł
za ile teraz masz multiroom (moduł ci+)?


A za ile idzie otrzymać TV 132 programy + Internet 300 + Horizon bez nagrywarki
  aaa
 
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 17-02-2021, 20:54   

Też jestem ciekaw, bo w arkuszach promocyjnych nie widać takich promocji....
_________________
 
 
Qracao 
Klikacz

Dołączył: 17 Lut 2021
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2021, 23:55   

Witam,

Poczytałem ostatnie kilka miesiący wpisów, arkusz Morthena przerobiony, umowę wypowiedziałem, bo sami tak zasugerowali nie widząc w systemie żadnych ofert dla mnie 🤔 i tak:

Było 150mb/s , Horizon max, Tel full opcja, MR, PSP, Eleven za 119,90pln
Po 2 tygodniach od wypowiedzenia 6x dzwonili jednego dnia i jest:
1Gb/s, K1 z HBO, tel stacjonarny start + reszta bez zmian za 130pln
Możliwe opcje to:
750mb/s za 121pln
500mb/s za 116pln

Chciałem wyrwać jeszcze PSP i Eleven za 2,49 ale się bronią rękami i nogami😁
 
 
Fun 
easy master

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 34
Wysłany: 19-02-2021, 11:02   

nordof napisał/a:
Fun napisał/a:
8 lutego zgodziłem się na nową umowę " THH XVI z pakietem komórkowym Start, do tego Twój super pakiet HBO II" , w wiadomości z potwierdzeniem, jest :
" Data aktywacji usług: 2021-02-11. Od tego dnia pobierane są opłaty za nowe usługi."
Do dzisiaj zmieniło się tylko tyle, że w " Moim UPC " wskoczyły od wczoraj usługi komórkowe ( na których tak naprawdę mi nie zależy ) reszta po staremu, to co miało być wyłączone działa dalej a nowe czyli HBO nie działa. :D
Może by znów złożyć rezygnację, 14 dni nie minęło jeszcze i w dodatku zamówione usługi nie działają ? ;)
Miał ktoś tak ?

Na początek zadzwon do upc,wlacz/wylącz dekoder - odnów uprawnienia. O wpis na koncie moje upc się nie przejmuj.

Dekoder restartowany, dzwonione 2 razy, rozmowa z 3 konsultantami, po pierwszej miało być " naprawione" i miał ktoś oddzwonić. Nikt nie dzwonił, teraz czekam na kolejny kontakt i na koniec rada: Jeśli nikt się do mnie nie odezwie mam składać reklamację :shock:
_________________
 
 
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 19-02-2021, 19:47   

Fun napisał/a:
nordof napisał/a:
Fun napisał/a:
8 lutego zgodziłem się na nową umowę " THH XVI z pakietem komórkowym Start, do tego Twój super pakiet HBO II" , w wiadomości z potwierdzeniem, jest :
" Data aktywacji usług: 2021-02-11. Od tego dnia pobierane są opłaty za nowe usługi."
Do dzisiaj zmieniło się tylko tyle, że w " Moim UPC " wskoczyły od wczoraj usługi komórkowe ( na których tak naprawdę mi nie zależy ) reszta po staremu, to co miało być wyłączone działa dalej a nowe czyli HBO nie działa. :D
Może by znów złożyć rezygnację, 14 dni nie minęło jeszcze i w dodatku zamówione usługi nie działają ? ;)
Miał ktoś tak ?

Na początek zadzwon do upc,wlacz/wylącz dekoder - odnów uprawnienia. O wpis na koncie moje upc się nie przejmuj.

Dekoder restartowany, dzwonione 2 razy, rozmowa z 3 konsultantami, po pierwszej miało być " naprawione" i miał ktoś oddzwonić. Nikt nie dzwonił, teraz czekam na kolejny kontakt i na koniec rada: Jeśli nikt się do mnie nie odezwie mam składać reklamację :shock:


Spróbuj na spokojnie wyłączyć dekoder i dać mu pare minut na wyczyszczenie pamięci. Włącz go dopiero po kilku minutach. To szmelc więc potrzebuje czasu by się zorientować że prąd nie dociera :D :D :D Jeśli to nie pomoże to możesz przywrócić mu ustawienia fabryczne - na infolinii podadzą ci instrukcje. Tylko jeśli masz nagrywarkę to mogą skasować ci się nagrania. Jeśli to nie pomaga złóż pisemną reklamację. Powinni w dwa, trzy dni się uwinąć. Oczywiście możesz odstąpić od umowy, ale czy to coś da? Wręcz może się okazać że nie dostaniesz już takiej propozycji, no chyba że nie jesteś nią usatysfakcjonowany...
 
 
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 22-02-2021, 11:51   

Ręcę opadają... to UPC to dom wariatów... nie dalej jak tydzień termu na stronie oferowali nowym pakiet 181kanałów z filmbox, cinemax, amc i internetem 300 za 79zł a ja dzwonie i co słysze, 85 no to skomentowałem, ale nic taniej... i to jeszcze w tonie jakbym tą "promocje" wymyslał, ze to niemożliwe. Żałuje że screenshota nie zrobiłem...nie wiem czy oni nas uważają za idiotów czy sami ....
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,98 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: