Co znowu z tym chello?! (część 2) |
Autor |
Wiadomość |
kakasz
easy master
Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 36
|
Wysłany: 09-09-2020, 20:13
|
|
|
Taka sytuacja:
Tydzień temu złożyłem wypowiedzenie. W poniedziałek dostałem telefon z DUK.
Zgodziłem się zostać - zaproponowano internet 1Gb/s i Horizon.
Wczoraj przyszedł pan instalator, podłączył szybko urządzenia, dał do podpisania umowę i poszedł.
Nie zadbał nawet o przełączenie szybkości - zrobili to zdalnie po moim telefonie.
Zadowolenie trwało krótko - zauważyłem spadki prędkości nawet do 50mbit oraz kosmiczne grzanie nowego sprzętu.
Wcześniej na starym Compalu nic takiego nie miało miejsca.
W międzyczasie kuweta(Horizon) pokazała mi, że będzie odtwarzać poprawnie tylko co drugie nagranie... Pozostałych nie - czarny ekran.
Ale kij z Horizonem - ważny internet.
Po kolejnym telefonie przyszedł instalator i po oględzinach stwierdził, że cała instalacja kablowa w mieszkaniu jest do wymiany...
Do tego powiedział że GCB powinien leżeć na boku - wiecie taka udana konstrukcja - wtedy się nie grzeje.
Nie zgodziłem się na te kable więc przyjął odmowę i poszedł.
W tej sytuacji napisałem odstąpienie od zawartej umowy i wysłałem.
Potem coś mnie tknęło, dokręciłem rozgałęziacz przed modemem, i nagle wszystko zaczęło śmigać idealnie - na chwilę.
No to wkręciłem bezpośrednio kabel do boxa pomijając rozgałęziacz. Efektem stabilne 940Mbit/s bez absolutnie żadnych spadków transferu.
Super!
Więc zadzwoniłem znowu i odwołałem odstąpienie od umowy. Po godzinie na telefonie w końcu przełączyli mnie do działu technicznego gdzie chciałem zamówić technika, żeby mi spróbował wymienić ten nieszczęsny rozgałęziacz. Niestety - pan instalator zostawił notatkę, że nie zgodziłem się na nowe kable w mieszkaniu i nie można przysłać technika. Dlaczego? Bo nie! Na moje pytanie, co mam teraz zrobić - usłyszałem żebym sobie sam spróbował to naprawić! No i tak zostałem z najprawdopodobniej uszkodzonym rozgałęziaczem, który sam mam sobie ogarnąć
O dekoderze Horizon nie chce nawet pisać, bo fabryczne trzeba było przywracać już 2 razy od wczoraj.
Chyba jednak znowu wyślę odstąpienie. KOSMOS |
|
|
|
 |
grzech1991
light master
Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 85
|
Wysłany: 10-09-2020, 17:24
|
|
|
Gość chce zrobić nowe kable za free, a Ty odmawiasz. Porządna firma, też miałem dosyć takich klientów. |
|
|
|
 |
gst
classic master
Dołączył: 03 Kwi 2016 Posty: 187
|
Wysłany: 11-09-2020, 07:00
|
|
|
Jeśli nie masz położonych swoich kabli, np. lepszej jakości to też bym poszedł w położenie nowego okablowania od UPC, a niech się później martwi instalator, że jego efekt pracy nie pomógł |
_________________
|
|
|
|
 |
kakasz
easy master
Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 36
|
Wysłany: 11-09-2020, 08:29
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | Gość chce zrobić nowe kable za free, a Ty odmawiasz. Porządna firma, też miałem dosyć takich klientów. |
Nie no jasne. Niech teraz pozrywają listwy, wiercą nowe dziury i ciągną kable do 3 pokoi... Bo nowe. Chodzi o to że ewidentnie jest coś nie tak przy ostatnim rozgałęziaczu a UPC nie przyśle technika bo odmówiłem nowej instalacji kablowej w całym mieszkaniu.
Dobra - i tak już pozamiatane - ponowne odstąpienie wysłane. |
|
|
|
 |
ogromny
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 890
|
Wysłany: 11-09-2020, 09:06
|
|
|
gst napisał/a: | Jeśli nie masz położonych swoich kabli, np. lepszej jakości to też bym poszedł w położenie nowego okablowania od UPC, a niech się później martwi instalator, że jego efekt pracy nie pomógł |
U mnie też się pan upierał na wymianę okablowania przy którejś tam wizycie i wymienił za 3dni znowu serwis i telefon do centrali a tam miły pan wymień mu kable, 3 dni temu wymienione odparł cisza w słuchawce |
_________________
|
|
|
|
 |
brtk
ultra master
Pomógł: 25 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2020, 00:11
|
|
|
Chyba pierwszy raz przy planowanych pracach nie mam internetu 😳 Ciekawe co robią.
 |
_________________
|
|
|
|
 |
frst
light master

Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 130 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-11-2020, 14:54
|
|
|
Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali?
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia? |
_________________
|
|
|
|
 |
grzech1991
light master
Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 85
|
Wysłany: 30-11-2020, 17:28
|
|
|
frst napisał/a: | Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali?
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia? |
miałem tak przez tydzień, z miesiąc-dwa temu.
Na stronie awaria, po telefonie na infolinie "wszystko jest ok, to tylko dotyczy biznesu,wymieniamy router", odmówiłem. W ramach reklamacji zwrócili abonament. |
|
|
|
 |
komo
light master
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 30-11-2020, 18:20
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | frst napisał/a: | Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali?
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia? |
miałem tak przez tydzień, z miesiąc-dwa temu.
Na stronie awaria, po telefonie na infolinie "wszystko jest ok, to tylko dotyczy biznesu,wymieniamy router", odmówiłem. W ramach reklamacji zwrócili abonament. |
U mnie od środy 25.11 takie siupy ale nie miałem żadnych usług.
Raz grało raz ciemność. W niedzielę raz zadziałało. Był magik wymienił rozdzielacz i niby wczoraj ruszyło.
Dzis z roboty wracam i znów zdechnięte. Niby sygnał jest super i dochodzi ale o co chodzi oni sami nie wiedzą. |
_________________
|
|
|
|
 |
jupisi
easy master
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 26
|
Wysłany: 19-12-2020, 20:27
|
|
|
Upload padł w Warszawie, czy to tylko u mnie z 20 Mbit/s stopniało na 0,5 Mbit/s?
4 kanały mam zapięte w komplecie, ale korzystanie z tego dziś jest raczej udręką... |
|
|
|
 |
frst
light master

Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 130 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-12-2020, 20:45
|
|
|
U mnie od 2-3 tyg., czyli od zakończenia ostatnich globalnych problemów w PL, działa dobrze. Wyciąga ile fabryka dała w obie strony. |
_________________
|
|
|
|
 |
|