T-Mobile i oferta światłowodowa! |
Autor |
Wiadomość |
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-11-2020, 23:11
|
|
|
Raczej Netia po światłowodzie |
|
|
|
|
srepka
Klikacz
Dołączył: 19 Lis 2020 Posty: 8
|
Wysłany: 19-11-2020, 23:13
|
|
|
Za mała dostępność usługi. |
_________________
|
|
|
|
|
frst
classic master
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-11-2020, 23:24
|
|
|
winforGD, trzeba było czytać forum przed podpisaniem kwitów
A tak na poważnie, to te 600zł masz w zapisach umowy i w regulaminie oferty, wątpię aby komuś odpuścili.
Gdy 3tyg. temu zamawiałem usługę, tak samo skuszony tymi 5 miesiącami za 1zł, to konsultant sam z siebie informował mnie o opłacie 600zł za ewentualne odstąpienie. Na szczęście przed instalacją poczytałem trochę fora i podziękowałem. |
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-11-2020, 00:24
|
|
|
Mi nawet przez myśl nie przeszło, że w końcówce 2020 roku nie ma publicznego IP w internecie światłowodowym. Tak samo nie spotkałem się z tym, aby dostawca bezczelnie blokował przekierowania portów i DMZ. Sądziłem, że mam 14 dni na testy i w razie czego mogę odstąpić od umowy, jak zawsze, ale nie. Nigdy w życiu nie spotkałem się z opłatą 600 zł przy odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni, a sprzedawca mnie o tym nie poinformował. Teraz będę bardziej ostrożny. Na stronie 7 brtk pisał, że mu odpuścili te 600 zł po reklamacji, więc może jest nadzieja. Jak będę musiał mieć prywatne IP przez najbliższe 2 lata, to się chyba popłaczę |
|
|
|
|
frst
classic master
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-11-2020, 00:32
|
|
|
Pisz reklamację i działaj, tylko nie wiem jak termin rozpatrzenia reklamacji będzie się miał do 14 dni na odstąpienie. Jeśli rozpatrzą w ciągu kilku dni na Twoją korzyść, to tylko się cieszyć i od razu odstępować od tego kastrata. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-11-2020, 01:20
|
|
|
W regulaminie nigdzie nie piszą o prywatnym IP i braku możliwości przekierowania portów. Dlatego pisz reklamację i zażądaj zerwania umowy bez ponoszenia kosztów podłączenia. Uzasadnij to jak pisałeś, że nie masz dostępu do serwera z zewnątrz itd..
A co ciekawe, pierwsze umowy w 2019 roku, ludzie dostawali jeszcze publiczne IP, będę to niedługo ze znajomym weryfikował na jego routerze podpiętym bezpośrednio do ONT. Jak coś to napiszę. |
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-11-2020, 01:34
|
|
|
Napisałem reklamację na całą stronę A4. Uprzejmie, acz stanowczo. Dam znać co odpiszą. |
|
|
|
|
Owczasty
Klikacz
Dołączył: 23 Lis 2020 Posty: 4
|
Wysłany: 23-11-2020, 12:44
|
|
|
A czy w przypadku domowego użytkowania internetu ma znaczenie jakie IP będę miał ? Internet będzie podpięty pod konsole PS więc zależy mi na niskich pingach. Zastanawiam się właśnie pomiędzy Orange i Tmobile.
W sumie problem sam się rozwiązał gdyż okazało się ze nie ma u mnie T-mobile mimo że jest Orange. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-11-2020, 15:00
|
|
|
Ja konsoli nie posiadam, bo gram na kompie, ale jeżeli konsola potrzebuje odblokowania jakiś portów, to może być problem w niektórych grach. Ogólnie dziwna polityka T-Mobile, bo do czego brać światłowód jak nie do gier online, filmów, pobioerania plików? A tu blokują możliwości światłowodu takim postępowaniem.
PS. 21.10.2020 napisałem reklamację na maila boa i do tej pory jeszcze odpowiedzi nie ma..
@edit
Jednak dali odpowiedź, tylko trafiła do spamu.. Co jest dziwne, bo potwierdzenie wpływu ode mnie maila dostałem normalnie z maila boa@t-mobile.pl a odpowiedź na reklamację z tego samego maila już trafiła do spamu...
Cytat: | Uprzejmie wyjaśniam, że w ramach zawartej Umowy nie udostępniamy w ofercie usługi Publicznego Adresu IP. W obliczu powyższego z przykrością informuję, że nie mam możliwości uznania Pana oczekiwań w zgłoszonym temacie. |
|
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-11-2020, 16:22
|
|
|
brtk napisał/a: |
Uprzejmie wyjaśniam, że w ramach zawartej Umowy nie udostępniamy w ofercie usługi Publicznego Adresu IP. W obliczu powyższego z przykrością informuję, że nie mam możliwości uznania Pana oczekiwań w zgłoszonym temacie. |
Czyli u mnie odpowiedź będzie taka sama. Będę miał prywatne IP przez najbliższe 2 lata. Ja pier... |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-11-2020, 16:39
|
|
|
Tylko ja nie pisałem w sprawie zerwania umowy (bo ja tej umowy nie chcę zrywać), tylko w sprawie udostępnienia adresu publicznego. Napisałem maila, by rozszerzyli odpowiedź, bo nie ustosunkowali się dokładnie do moich pytań, w tym kwestii braku informacji o prywatnym IP w umowie. |
|
|
|
|
Owczasty
Klikacz
Dołączył: 23 Lis 2020 Posty: 4
|
Wysłany: 24-11-2020, 12:17
|
|
|
Dzięki za odpowiedź jednak okazało się że mimo że jest Orange to nie ma możliwości instalacji Tmobile. A znowu szukając na forach opinii o Orange to mają jakąś dziwną politykę łączenie przez serwery w Niemczech co negatywnie wpływa na pingi.Także chyba przejdę do UPC i poczekam na lepsze czasy |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 25-11-2020, 11:34
|
|
|
brtk napisał/a: | Cytat: | Uprzejmie wyjaśniam, że w ramach zawartej Umowy nie udostępniamy w ofercie usługi Publicznego Adresu IP. W obliczu powyższego z przykrością informuję, że nie mam możliwości uznania Pana oczekiwań w zgłoszonym temacie. |
| Wielka szkoda, trochę liczyłam, że na drodze reklamacji uda się uzyskać publiczny adres. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-11-2020, 12:46
|
|
|
Niestety ta odpowiedź strasznie wymowna, więc napisałem kolejnego maila, w którym odpisała mi ta sama Pani z działu reklamacji:
Cytat: | Dzień dobry
Odpowiadając na Pana korespondencję z 23.11.2020 informuję, że w skierowanej do Pana decyzji Sekcji Reklamacji z 10.11.2020 numer XXXXXXX przedstawiliśmy wyjaśnienia dotyczące poruszanych przez Pana kwestii.
Podkreślam, że w usługi świadczymy ramach zawartej Umowy. Z przykrością informuję, że aktualnie nie mamy w ofercie, komercyjnie, dostępnej usługi Publicznego Adresu IP. Podpisując Umowę potwierdza Pan, że zapoznał się Pan z treścią Umowy oraz akceptuje zawarte w niej warunki.
W obliczu powyższego nie mam podstaw do zmiany podjętej przez nas decyzji.
Ufam, że informacje zawarte w naszych odpowiedziach w sposób przejrzysty wyjaśniają Pana wątpliwości. Zobowiązana jednak jestem nadmienić, że jako Sekcja Reklamacji, zakończyliśmy drogę postępowania reklamacyjnego. Informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony znajdzie Pan na dole pisma. |
I napisałem kolejnego maila, bo dalej nie ustosunkowała się do tego, że w umowie nigdzie nie ma, że prywatne IP dają tylko i wyłącznie, więc czytając umowę, nie wiemy, że te IP jest prywatne i wiąże się to z niedogodnościami opisywanymi w poprzednich mailach, bo napisałem im z czym wiąże się prywatne IP i brak możliwości udostępnienia publicznego IP.. Zadałem pytanie też, czy uprawnia to do zerwania umowy, bez ponoszenia kosztów instalacji. Zobaczymy co odpiszą.
winforGD, więc Tobie jak dadzą odpowiedź odmowną rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów instalacji i zwrotu ulg, to pisz od razu do UKE. |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 25-11-2020, 13:09
|
|
|
brtk, nie zapisu w umowie o publicznym IP jak to jest np. w UPC więc brak pola manewru. Tylko myślałam, że jakoś wyjdą naprzeciw, ale chyba nie chcą robić precedensu. |
_________________
|
|
|
|
|
|