Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2020, 12:40   

Nafu napisał/a:

[...] wypowiedzenie kończy się 1 października [...]

dylax napisał/a:

A składałeś wypowiedzenie może?

Czasami zastanawiam się, czy czytacie co kto pisze do końca.
Ostatnio zmieniony przez brtk 18-09-2020, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dylax 
light master


Dołączył: 19 Paź 2015
Posty: 112
Wysłany: 18-09-2020, 12:41   

brtk napisał/a:
Nafu napisał/a:

wypowiedzenie kończy się 1 października

dylax napisał/a:

A składałeś wypowiedzenie może?

Czasami zastanawiam się, czy czytacie co kto pisze do końca.

Można nie zauważyć 😋
Btw. dobrze widzę że nowe promocje powinny pojawić się na październik?
_________________
 
 
FZ_Edek 
Klikacz

Dołączył: 20 Wrz 2020
Posty: 4
Wysłany: 20-09-2020, 11:49   

Witam
Obecnie posiadam:
Fiber 500mb/s
TV Max z nagrywarką
PSP + Eleven
Telefon stacjonarny :Minuty do wszystkich max
Umowa do listopada za wszystko 109,97zł

Za ile można uzyskać to samo na przedłużeniu ewentualnie bez PSP ?
 
 
isaac1906 
light master

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 95
Wysłany: 21-09-2020, 11:57   

Witam...posiadam umowę na czas nieokreślony z internetem chyba 300 i tv max... płace 64zł... chciałbym przedłużyć umowę i płacić jak najmniej... Internet może być wolniejszy i na max też mi nie zależy...jaki rachunek może mnie czekać po napisaniu rezygnacji ? Z max i bez max i z jak najwolniejszym internetem... poprostu żeby było jak najtaniej
 
 
sebagit 
classic master

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 172
Wysłany: 21-09-2020, 21:44   

Odpowiedź na pytania o oferty jest tu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/edit#gid=427267084
 
 
anka86 
Klikacz

Dołączyła: 22 Wrz 2020
Posty: 2
Wysłany: 22-09-2020, 09:38   

witam, mam pakiet horizon max, multiroom i internet 300 płacę 114,99zł. Dzwonili już raz , że umowa kończy się w połowie października i proponują to samo tyle że 10zł drożej. Pomożecie jak to zrobić, żeby ugrać mniejszy rachunek? dziękuję
 
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 22-09-2020, 09:44   

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8626&postdays=0&postorder=asc&start=0 :mrgreen:
_________________
  Yar13
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 22-09-2020, 12:47   

anka86, Umowa się nie kończy, kończy się tylko okres zobowiązania. Złóż wypowiedzenie tj od razu zejdą z tonu
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-09-2020, 17:51   

anka86 napisał/a:
witam, mam pakiet horizon max, multiroom i internet 300 płacę 114,99zł. Dzwonili już raz , że umowa kończy się w połowie października i proponują to samo tyle że 10zł drożej. Pomożecie jak to zrobić, żeby ugrać mniejszy rachunek? dziękuję



Tak na szybko -za to 85zl
Oczywiscie z wczesniejszym wypowiedzeniem.
_________________
  nordof
 
Denimek 
easy master

Dołączył: 04 Paź 2017
Posty: 24
Wysłany: 23-09-2020, 14:43   

Właśnie skończyła mi się umowa i zostaje na bezterminówce.
Posiadam dwa moduły CL+ jeden to multiroom z którego chce zrezygnować.
Czy przy rezygnacji z usługi multiroom trzeba wypowiedzieć usługę pisemnie czy wystarczy zadzwonić i wyłącza?
Jeżeli miałbym odesłać jeden moduł CL+ to skąd mam wiedzieć na którym jest aktywna usługa multiroom a który to podstawowy?
 
 
adamus31 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2019
Posty: 32
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-09-2020, 17:07   

Denimek napisał/a:
Właśnie skończyła mi się umowa i zostaje na bezterminówce.
Posiadam dwa moduły CL+ jeden to multiroom z którego chce zrezygnować.
Czy przy rezygnacji z usługi multiroom trzeba wypowiedzieć usługę pisemnie czy wystarczy zadzwonić i wyłącza?
Jeżeli miałbym odesłać jeden moduł CL+ to skąd mam wiedzieć na którym jest aktywna usługa multiroom a który to podstawowy?


Po zalogowaniu się na Moje UPC w zakładce usługi jest wszystko podane. Są tam numery seryjne modułu i karty. Wystarczy sprawdzić, który jest przypisany jako usługa główna a który to multiroom.
  adamus31
 
anka86 
Klikacz

Dołączyła: 22 Wrz 2020
Posty: 2
Wysłany: 25-09-2020, 18:51   

nordof napisał/a:
anka86 napisał/a:
witam, mam pakiet horizon max, multiroom i internet 300 płacę 114,99zł. Dzwonili już raz , że umowa kończy się w połowie października i proponują to samo tyle że 10zł drożej. Pomożecie jak to zrobić, żeby ugrać mniejszy rachunek? dziękuję



Tak na szybko -za to 85zl
Oczywiscie z wczesniejszym wypowiedzeniem.


Dziękuję, czy wypowiedzenie można złożyć tylko listownie?
 
 
davegdynia 
Klikacz

Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 19
Wysłany: 25-09-2020, 19:27   Oferta przedłużeniowa z 4K

Witajcie,

czy dla stałych klientów są jakieś oferty z dekoderem 4K ?

Obecnie mam: Horizon MAX + 500 Mb + pakiet HBO = 99,99 zł/mc.. Umowa konczy sie w grudniu.

Wypowiedzenie zlożone.

Zastanawiam się, dlaczego stałym nie oferują co nowym np.
za 99,99 zł Max 4k+ 750 Mb,+ hbo 7 mesiecy + SIM 35GB/mc...

Czy sa jakies regulaminy ofert z 4K i dodatkami jak dla nowych klientów ?

dziekuje z gory za pomoc
 
 
sebagit 
classic master

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 172
Wysłany: 26-09-2020, 08:59   

Czy na 4 miesiące przed końcem umowy udało się komuś dostać najlepsze warunki ? Umowa mi się kończy 23 stycznia. 2021 r. Złożyłem rezygnację. Wczoraj zadzwoniła do mnie kobieta z DUK. Zaproponowała Select z CI+ i Internet 300 mega za 60 zł. Z tego co widziałem minimalna kwota za ten pakiet to 55 zł. Nie wiem czy się nie zgodzić. Bo teraz płacę za Horizon Max z nagrywarką + HBO i HBO Go i Internet 300 mega z telefonem 100 zł.

TV mało oglądam, dekoder Horizon to złom, HBO Go mam od teściów (mają Cyfrowy Polsat z HBO). Przez 4 miesiące oszczędzę 160 zł.. Kusi zgodzenie się ,ale wewnętrzny janusz, chce walczyć o te 55 zł :D
 
 
winforGD 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 360
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-09-2020, 09:47   

Chcę przejść z Orange do UPC. Jest jakakolwiek promocja dla nowych na 1Gb/s? Standardowa cena to 69,99 zł. Zauważyłem jednak, że za dokładnie te same pieniądze można wziąć 750 Mb/s. W codziennym użytkowaniu nie powinno być większej różnicy. Prędkość uploadu ta sama, tylko 1 Gb/s jest na 24 miesiące, a 750 Mb/s tylko na 6 miesięcy :shock: Nie wiem, czy to jakoś błąd w ofercie ale te 750 Mb/s opłaca się znacznie lepiej, bo po tych 6 miesiącach będę mógł złożyć wypowiedzenie i negocjować z DUK lepsze warunki. Dobrze kombinuję? Do tego telewizja na start za darmo, a w Orange TV płatna osobno, więc oferta UPC odpowiada mi znacznie bardziej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,7 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: