pakiet CANAL + |
Autor |
Wiadomość |
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 12-03-2020, 18:29
|
|
|
Niektóre kablówki (m.in. Toya, Jambox) ogłaszają "okna otwarte" Canal+. Więc może UPC też się dołączy. Ale na razie cisza w tej sprawie. Jak zawsze w korpo, decyzja musi przejść przez kilka rąk. Może zdążą Jak nie to pozostaje net UPC i Player.pl. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 12-03-2020, 19:30
|
|
|
Wykupiłem pakiet Canal+ wraz z Eleven w playerze za 50 zł W upc zrezygnuję z Eleven jak nie chcą dać Eleven 4. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 12-03-2020, 19:30
|
|
|
Wykupiłem pakiet Canal+ wraz z Eleven w player za 50 zł W upc zrezygnuję z Eleven jak nie chcą dać Eleven 4 bez łaski. |
_________________
|
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
marekmilek
Klikacz
Dołączył: 13 Lut 2020 Posty: 8
|
Wysłany: 13-03-2020, 13:07
|
|
|
Odkodują ale chyba powtórki PKO Ekstraklasa zwieszona |
|
|
|
|
aandin
plus master
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 329
|
Wysłany: 21-03-2020, 11:31
|
|
|
Czas zrezygnować z procyjnego pakietu Prestige za 39,99 bo nie ma co oglądac.Skończyła się piłka kopana i jest lipa. |
|
|
|
|
slavko80
light master
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2020, 20:15
|
|
|
Jak w obecnej rzeczywistości najprościej zrezygnować z pakietu Canal+ który jest już po okresie zobowiązania?
W zakładce Kontakt --> Pomoc w innych tematach --> Rezygnacja z usług UPC nie ma obecnie opcji Chatu jak to było kiedyś.
Można to załatwić telefonicznie czy trzeba wysłać wypowiedzenie tradycyjnie listem? |
|
|
|
|
aandin
plus master
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 329
|
Wysłany: 23-03-2020, 20:16
|
|
|
slavko80 napisał/a: | Jak w obecnej rzeczywistości najprościej zrezygnować z pakietu Canal+ który jest już po okresie zobowiązania?
W zakładce Kontakt --> Pomoc w innych tematach --> Rezygnacja z usług UPC nie ma obecnie opcji Chatu jak to było kiedyś.
Można to załatwić telefonicznie czy trzeba wysłać wypowiedzenie tradycyjnie listem? |
Jak zadzwonisz to Ci konsultant udostepni formularz w tym miejscu o którym piszesz, |
|
|
|
|
slavko80
light master
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2020, 20:45
|
|
|
aandin napisał/a: | Jak zadzwonisz to Ci konsultant udostepni formularz w tym miejscu o którym piszesz, |
Faktycznie, po kontakcie telefonicznym pojawił się formularz do złożenia wypowiedzenia. Dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 02-04-2020, 00:34
|
|
|
W nowych promocjach z telewizorami nasze UPC pakiet Canal+ Prestige wycenia na 30 zł. To chyba, jak do tej pory, najniższa cen za ten pakiet w UPC.
Ciekawe czy i kiedy pojawi się taka cena dla opcji osobnego zakupu Canal+ do posiadanego abonamentu. A może już jest a my nie wiemy. |
_________________
|
|
|
|
|
aandin
plus master
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 329
|
Wysłany: 02-04-2020, 11:57
|
|
|
Jak złożyłem wypowiedzenie na C+ Prestige za 39,99 miła Pani do mnie zadzwonila zdwiona,ze z takiej rewelacyjnej ofert rezygnuję.Odpowiedziałem,że mam go głównie dla piłki nożnej a teraz grania nie ma i przez jakiś czas nie będzie a płacić z tego powodu nie mam zamiaru tym bardziej,że oferta filmowa jesst nędzna a seriale klasy C.Odpowiedziała,ze przed końcem okresu wypowiedzenia zadzwoni jeszcze do mnie z ciekawą propozycją przdłużenia umowy.Ciekawe co to ma byc jak w piłkę dalej grać nie bądą. |
|
|
|
|
Krzysztofxx22
Klikacz
Dołączył: 08 Kwi 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 08-04-2020, 09:14
|
|
|
Witam, skończyła mi się oferta C+ SELECT za 39zł, nowa zaproponowana przez UPC to 49. Najlepsze to jest to, że szanowne UPC zrezygnowało z możliwości rezygnacji z usługi przez internet. Co prawda pani konsultantka poradziła, że jak się zadzwoni pod 813 813 813 to pracownik DR wgra odpowiednią zakładkę do Moje UPC. Ot XXI wiek |
|
|
|
|
Ma
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2015 Posty: 484
|
Wysłany: 08-04-2020, 09:31
|
|
|
Tak, udostępnianie formularza rezygnacji przez konsultantów trwa już dłuższy czas. Oczywistym jest, że praktyka ta ma na celu zniechęcić niektórych i naciągnąć na wyższe opłaty... |
|
|
|
|
aandin
plus master
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 329
|
Wysłany: 08-04-2020, 11:53
|
|
|
Krzysztofxx22 napisał/a: | Witam, skończyła mi się oferta C+ SELECT za 39zł, nowa zaproponowana przez UPC to 49. Najlepsze to jest to, że szanowne UPC zrezygnowało z możliwości rezygnacji z usługi przez internet. Co prawda pani konsultantka poradziła, że jak się zadzwoni pod 813 813 813 to pracownik DR wgra odpowiednią zakładkę do Moje UPC. Ot XXI wiek |
I w czym problem? |
|
|
|
|
Krzysztofxx22
Klikacz
Dołączył: 08 Kwi 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 08-04-2020, 12:30
|
|
|
Nigdzie |
|
|
|
|
|