Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC wprowadza klientów w błąd
Autor Wiadomość
dziabaq 
plus master


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 433
Wysłany: 08-03-2020, 18:34   UPC wprowadza klientów w błąd

Witam,
Po długiej nieobecności, znowu mam internet UPC z dekoderem Horizon
Dziś około godziny 13:00 zaczęło zrywać PING a o 15:00 całkowity brak usług.

Dzwonię....

Miła Pani poinformowała mnie że mojej okolicy awarii brak. zaleciła tradycyjne resety, restarty i zabawę kablami. Na nic to się wszystko zdało, dekodekru wciąż za mało....

Konsultantka umówiła technika ( cztery dni czekania ) i na tym zgłoszenie zakończono.
Dekoder pozostawiłem włączony....
O 18:00 ożył, zaczęło się wgrywanie softu, reset i WITAMY w UPC>.....

Czy w UPC nie ogarniają własnej sieci? Jeżeli robią odłączenie lub jakieś prace to mogliby powiadomić o tym własne wsparcie techniczne, żeby baba w dniu kobiet nie musiała 18min trzymać mnie "na telefonie"

Arogancja i brak szacunku do klientów. :sad:
 
 
clink 
light master

Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 122
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-03-2020, 10:23   

Kolego, jaki ja miałem z nimi kiedyś numer, to głowa mała. Kończył mi sie okres promocji na canal+ select. Przegapiłem to i patrzę na fakturze więcej. Dzwonię do nich, aby popytać czy na okresowej umowie canal+ będzie taniej. Ależ tak, oczywiście! Mówi do mnie jakiś chłopczyk. No poważanie, nie chcę sie czepiać, ale glos miał jak przed mutacją. Mówię: zgoda. Przyszedł sms, odpisałem TAK na zmianę w umowie.

Po kilku godzinach pada net, tzn zaczyna chodzić w kratkę. Nie chciało mi się resetować connect boxa, więc dzwonię do nich. Pytam czy u mnie w rejonie jest awaria. Jakaś dziewczyna mówi, że nie i że skieruje do mnie technika. termin: 7 dni!!! Ja na to: to może zresetuję ten modem? Ona na to: to nic nie da (?!) WTF? Skąd u niej taka wiedza, że to nic nie da? To pytam: przez tydzień mam nie mieć neta? W takiej firmie jak UPC? No nic, trudno

Po odłożeniu słuchawki poszedłem po rozum do głowy i zresetowałem connect box. Oczywiście net się naprawił. Na drugi dzień sms-em zrezygnowałem z wizyty technika, do której dzieliło mnie tylko 6 dni :) )

Ale coś mnie wzięło, żeby wejść na swój profil w upc i sprawdzić zmiany. Patrzę i aż mną zatrzęsło. Chłopczyk przed mutacją, z którym miałem nieszczęście gadać na infolinii upc, nie zmienił mi canal+ select. O nie! On zamienił mi pakiet Select na jakis pakiet Extra z szybszym internetem. Kanały te same. Tylko net szybszy od 30mbs, ze 120 na 150mbps. No i oczywiście nowy okres obowiązywania. cena wyżej o jakieś 20 złotych. canal+ po staremu też drożej. Jak kiedyś płaciłem 135zł, teraz będę płacił 175 zł

Dzwonie na infolinie, a ci mówią, no ale Pan zaakceptował zmiany. Ja na to odsłuchajcie rozmowę, w której cały czas mówiłem o canal+ select. No to skierowali mnie do działu reklamacji. Tu po raz pierwszy miałem okazje pogadać z kimś kompetentnym - Olą.
W skrócie: wypowiedzenie umowy, nowa umowa, bonusy, itp. cena bardzo fajna

Wniosek: całe szczęście, że dodzwoniłem się do Oli. A tego przed mutacją, to bym gołymi rękami zadusił.

PS. "Awaria" neta wynikała oczywiście ze zmiany parametrów neta. Szkoda tylko, że ta Pani z info, nie powiedziała mi, że przed chwila ktoś przyspieszył mi neta!
 
 
oglądacz 
Klikacz

Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 10
Wysłany: 09-03-2020, 10:39   

Co to jest mbps?
 
 
aster 
classic master


Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 226
Wysłany: 19-03-2020, 20:17   

oglądacz napisał/a:
Co to jest mbps?


Megabity na sekundę (megabits per second). To samo co mb/s.
 
 
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 484
Wysłany: 20-03-2020, 08:54   

Precyzując: Mbps, Mb/s Mbit/s, przedrostek Mega piszemy wielką literą.
 
 
oglądacz 
Klikacz

Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 10
Wysłany: 20-03-2020, 14:18   

Na porządnym forum, np. Elektroda takie byle jakie ględzenie (mbps) znikęłoby szybko ze strony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: