Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC
Autor Wiadomość
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2020, 17:07   

brtk napisał/a:
Ja do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi od 7 lutego w sprawie usunięcia mojego konta bez przyczyny, natomiast dostałem PW 21.02.2020 od Kamila (tak sądzę) z konta TePeO, że nie widzi mojego maila z 7 lutego i bym wysłał ponownie, wysłałem ponownie go i jeszcze screena z mailem z 7 lutego.
Kasują konta na Społeczności, a potem kontaktują się tutaj przez PW. Nawet nie wiem jak to skomentować.
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2020, 18:45   

Piszcie proszę o takich ,kwiatkach' bo mam zamysł ich użycia w (chyba raczej) obszernej skardze. ;)
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 27-02-2020, 19:18   

brtk, Nie mamy Pana maila i co nam pan zrobisz?
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2020, 19:34   

A ja mam dowód, że im wysłałem.. I to jeszcze z gmaila.. Z gmaila im maile nie dochodzą?
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2020, 21:35   

Nieodpowiadanie na maile, to ich 'wysoki standard' - zakładając ten watek, wykazałem to samo
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 27-02-2020, 21:48   

Już kiedyś Kamil pisał, że będzie robił to co będzie chciał, czy tam uważa za stosowne, chyba nie wierzycie że przełożeni, czy tam przełożony nie wie co mu się pod nosem dzieje? Klient ma co miesiąc wpłacić abonament i tyle jego. Większość użytkowników ma zobowiązanie czasowe i marchewkę w postaci kary . b]hsurim[/b a Ty dalej liczysz, że dostaniesz ankietę? Jak masz coś w Play wystaw negatywną ocenę, to zobaczysz jak to tam działa
_________________
  ogromny
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2020, 07:04   

Jak dotąd (chyba) zawsze otrzymywałem ankietę.
Ale od ponad roku już na NIC pozytywnego nie liczę w UPC - oczywiście mogą zdarzyć się wyjątki, ale to w UPC już jak 'gatunek na wymarciu'.

Jeśli nie uda się niczego uzyskać, to na ile będzie to możliwe, chciałbym, aby toto jeszcze dobitniej obnażyć. ;)
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 29-02-2020, 18:08   

Ankiety brak, maile nie dochodzą, ale za to Tytani w "formie". Zawiodły porady o wymianie dysku narażające na ewentualne niepotrzebne koszty więc kolejny Tytan Pan_Abonent (dobrze nam znany GDA) udziela "rewelacyjnej" porady. Archiwizuję i jak widać po pozbyciu się rzekomych hejterów dla innych użytkowników również jak na dłoni jest widoczna prawdziwa rola Tytanów.

Porada miesiaca.jpg
Plik ściągnięto 49408 raz(y) 101,04 KB

Tytani okiem uzytkownika.jpg
Plik ściągnięto 230 raz(y) 137,79 KB

 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-02-2020, 18:48   

Hehe ... to zdecydowanie przebija 'rolę' SSD :mrgreen:
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-02-2020, 19:06   

No tak, bo mając 60Mb/s z 500Mb/s nie widać różnicy w pobieraniu np. aktualizacji do COD'a MW, która ostatnio miała ponad 70GB, jest różnica jak idzie 60MB/s a 7MB/s... ;) Takie tam 10x wolniej.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 29-02-2020, 21:28   

Nie wiem jak trzeba mieć zryty łeb, żeby powiedzieć komuś kto zapłacił za 500Mbit, że wyolbrzymia problem, bo cyferki na SpeedTeście się nie liczą i wystarczy 60Mbit to sprawnego działania internetu....Debil, idiota i kretyn w jednym....
_________________
  ralf
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-02-2020, 22:04   

Do korzystania z www to i 1Mb/s wystarczył, do YT wystraczy z 10Mb/s a do treści 4K 25-30Mb/s, więc nawet jak już pisze, to i tak widać bez zastanowienia napisał, by obronić korpo.. ;)
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 01-03-2020, 08:31   

To jest tak jakby klient zamówił pakiet Max TV a dostał Select a w odpowiedzi usłyszałby że wyolbrzymia problem bo kanały z Select mu wystarczą....
_________________
  ralf
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 01-03-2020, 10:18   

Bardzo dokładnie operator pokazuje gdzie jest miejsce klienta. Sam obecnie czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji. Pierwsza odpowiedź jest na poziomie w Pana rejonie od dłuższego czasu występują silne zakłócenia, ale płacić za usługę muszę bo przecież działa. To że rwie internet to już nie problem.
_________________
  ogromny
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2020, 11:43   

Zastanawiałem się przez moment, czemu Mediaświat tak muli? Teraz już wiem :D



https://www.wykop.pl/link...lnym-forum-upc/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: