Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Małe co nieco o operatorskim forum UPC
Autor Wiadomość
antyjupisi 
plus master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 396
Skąd: Śląsk
Wysłany: 12-01-2020, 20:41   

F1le napisał/a:
tmp napisał/a:
Ostatnio zaglądałem jak jeszcze pisał KOCUREK1970, zaprzeczał wszystkiemu, podobnie jak pozostali, a jednak okazało się, ze współpracują z UPC. Naprawdę słabo, brak słów...


Ten człowiek to istne dno i 3m mułu jeżeli chodzi o kulturę... Gdy wysyłałem posta z pytaniem o upload na 1Gb/s to mnie zwyzwał i kazał iść do "pomarańczowych" i najlepiej żebym się zamknął. Nie wiem co ja temu człowiekowi zrobiłem (aż zadałem to pytanie "Co ja Ci chłopie zrobiłem" - czym się naraziłem na dalsze szkalowanie), ale tamto forum oficjalne to jakaś żałość gdzie nie można nie tyle nawet złego słowa powiedzieć, nawet pytania nie można zadać, które może mieć złe intencje. System cenzury jest tak ogromny, że dawno nie poczułem się tak opluty jak tam...
Skrin idealnie oddaje styl Kocurka. Wszyscy tytani pod wzgledem obejscia prezentuja sie podobnie. Mentalnie nie odbiegaja od swoich mentorow, modow. Wpuszczanie w maliny klientow przychodzi im z latwoscia. Z tego samego watku, drugi wciska kit delikwentowi o niezawodnym Compalu: https://forum.upc.eu/t5/connectbox/nowy-abonent-i-od-razu-problemy-z-connectboxem/m-p/19372#M4024
Zeby odstawiac taka maniane trzeba pozbyc sie wszystkich aktywnych, ktorzy moga im w tym przeszkadzac merytorycznymi wpisami. Tak tez sie stalo.

Rola (sprawstwo kierownicze) jupisi jest najciekawsza, korumpuja nieciekawe indywidua w celu ochrony swoich interesow. Ciecia kosztow daja sie we znaki, trolli maja prymitywow. Nawet oranzada dorobila sie bardziej rozgarnietych i subtelniejszych >pijarowcow<.

tomcat.jpg
Plik ściągnięto 91 raz(y) 209,18 KB

 
 
romek.romek 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 39
Wysłany: 13-01-2020, 22:15   

tmp napisał/a:
Ostatnio zaglądałem jak jeszcze pisał KOCUREK1970, zaprzeczał wszystkiemu, podobnie jak pozostali, a jednak okazało się, ze współpracują z UPC. Naprawdę słabo, brak słów... Niezłe kompendium zgromadziliście. Po lekturze tylko kilku ostatnich stron podobnie jak przedmówcy skłaniam się ku przekonaniu, że operator wybrał sobie na swoich reprezentantów ludzi bez wymaganego minimum wiedzy i kindersztuby. Nie widać entuzjazmu w ich pracy, wyczuwa się podskórną wrogość jakby to nie była zwykła firma telekomunikacyjna, a jakaś sekta biznesowa. Zapadło mi w pamięć, kiedy CePeU zapraszał na nowo powstałe oficjalne forum, zapewniając o czystych intencjach, że nie chce robić nikomu konkurencji tylko uczyć się od od tutejszych forumowiczów i współpracować. Nie minęło dużo czasu i mamy niemalże wojnę między oboma forami. Chyba nie tylko na słowa, bo w ruch poszły pisma(?) do poważnych instytucji, o ile dobrze zrozumiałem. Coś w koncepcji UPC nie "zatrybiło" i zamiast pozytywnych ocen zbierają solidne baty. Chyba za bardzo przesadzili z walką z "hejtem" oraz "czystkami". W ogóle na wszystkich forach tego rodzaju nadużywa się terminu "hejt". Chyba nie ma drugiego słowa, które byłoby tak mocno zdewaluowane, teraz hejtem jest każda krytyka, nawet ta uzasadniona, niewinny żart, ironia. Nie można nic napisać, zwrócić uwagę nawet jak ma się rację, bo zaraz kneblują usta.


W punkt.

Pamiętam jak kilka lat temu "fioletowy" operator zrobił na swoim forum akcję banowania pod pozorem hejtu, poleciało wielu użytkowników, oj nie wyszło mu to na dobre.
  
 
 
Zuzia 
ultra master


Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 17 Wrz 2018
Posty: 705
Wysłany: 14-01-2020, 11:56   

pawelb napisał/a:
Zamiast dawać bana wypadałoby żeby na forum społeczności UPC było po prostu więcej konkretnych informacji, to jest lepsze wizerunkowo jeśli operator wyjaśnia też kwestie techniczne zwłaszcza użytkownikom którzy mają już jakąś wiedzę, mogę zrozumieć że nie zawsze moderator jest w stanie pozyskać szczegółową informację od swoich działów technicznych ale więcej szczegółów pokazuje wiekszą dbałość o społeczność, według mnie za mało jest informacji dotyczących przeciągających się problemów z CB zwłaszcza jeśli chodzi o terminy kolejnych aktualizacji, ostatni problem ze stykiem z Level3 też w zasadzie pozostał bez odpowiedzi, przypomina mi to milczenie Orange w kwestii styku z Telią niestety, UPC nie idzcie tą drogą chyba, że chcecie podzielić się swoimi klientami z innymi operatorami :P
Oczywiście może być tak że moderatorzy chętnie by udzielili dodatkowych informacji ale polityka informacyjna firmy im na to nie pozwala bo zauważcie że tych informacji nie znajdziecie rownież na forach zagranicznych UPC czyli węgierskim, niemieckim czy holenderskim, im większy operator tym większy ma z tym problem
A na zagranicznych forach są ciekawe informacje: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=216390&highlight=#216390

Kiedy zapytałam na Społeczności o normy sygnału zbyto mnie wartościami domyślnymi dla EuroDocsis, a przecież posiadają coś w rodzaju normy zakładowej typu wartości zalecane i posługują się nimi pisząc niektóre odpowiedzi. Kolejne pytanie, o wartości RS errors uprawniające do zgłoszenia zostało zignorowane. Więcej można się dowiedzieć na forum Ziggo:
https://ziggoforum.nl/topics/signaalwaardes-eurodocsis2-en-eurodocsis3-modems.36921/
Lub u nas, a autor kvs to chyba pracownik UPC: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=1468

KrzysiekF napisał/a:
Moderatorzy UPC często informacje techniczne uważają za materiały marketingowe. Jak dla mnie na tych forach brak (może poza opracowaniami Zuzi - za co praktycznie została zbanowana) informacji jak testować oraz w wielu miejscach jak dana technologia działa co jest podstawą testów i weryfikacji zdarzeń. Jest wiele materiałów typ "white paper" opracowanych przez różne firmy pokazujące podstawy technologii. Oczywiście w zależności od firmy zawierają mniejszy lub większy komponent marketingowy. Ale są wśród nich również perełki opisujące w dostępny, dla czytających, działanie urządzeń oraz sposoby optymalizacji ustawień - przy czym napisane w taki sposób, że odnoszą się do technologii a nie tylko wyrobów firmy. Należałoby tworzyć biblioteki odnośników, ale z propozycjami zweryfikowanymi przez jakiś zespół moderatorów (odcięcie prymitywnej reklamy). Ja otrzymywałem od moderatora UPC pouczenie, że próbuje coś reklamować (spytałem co, ale nie uzyskałem odpowiedzi, oraz inny wpis, że użytkowników nie interesuje jak to działa i dlaczego, ale wyłącznie prosta odpowiedź.
Praktycznie na każdym forum branżowym są poradniki rożnego typu, od opisów technologii po konfigurację urządzeń. Społeczność nie posiada takiej bazy, odsyła do serwisu: https://pytania.upc.pl/?q=
Baza nawet duża, ale niekompletna (usługa mobilna, ustawienia poczty, Wi-Free itd.) znajdują się w niej drobne błędy merytoryczne i ortograficzne, co było im zgłaszane jednak z nanoszeniem poprawek mają spore problemy.

Odnoszę wrażenie, że Społeczność utworzono, bo inne zagraniczne odpowiedniki UPC mają więc wersja polska również musiała powstać. I jest, ale z zarządzaniem "wschodnioeuropejskim" ukierunkowana na najmniej wyrobionych technicznie klientów, którzy też nie zawsze uzyskują tam pomoc.
_________________
  
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2020, 10:56   

A co to od tygodnia taka cisza ??
Czyżby UPC zaprzestało prześladowania swoich klientów ?? :shock:
_________________
  
 
 
brtk 
ultra master

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 772
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2020, 12:06   

Może po prostu szkoda słów i klawiatury :)
_________________
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2020, 22:11   

Zuzia, , szkoda, że "del" - dobre było i powinno zostać...
_________________
  
 
 
antyjupisi 
plus master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 396
Skąd: Śląsk
Wysłany: 25-01-2020, 13:52   

CePeU vel Kamil w dniu 26-09-2017 napisał/a:
Cześć,

Skoro już zauważyliście, że uruchomiliśmy Społeczność UPC to nie mogę przejść obok tego obojętnie ;)

Społeczność uruchomiliśmy również dla Was. Jeśli ktoś z Was będzie chciał się zarejestrować i tam poudzielać - zapraszam. Mam dużo pomysłów jeśli chodzi o to, co możemy zrobić razem i/lub gdzie mogę skierować uwagę osób, które odpowiadają za promocje, usługi, serwis Moje UPC itd. Doskonale zdaję sobie sprawę, że macie sporą wiedzę i możemy się od Was dużo nauczyć. Zwłaszcza, że jesteście świadomymi użytkownikami naszych usług. Śledzę to forum od długiego czasu.

I nie, nie stworzyliśmy Społeczności, żeby robić konkurencję forum.
To forum jest częścią niezależnego wortalu i takie inicjatywy jak najbardziej powinny funkcjonować w przestrzeni internetowej.

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie,
Kamil
Menedżer Społeczności UPC


Projekt podbierania userow z tego forum juz zakonczyl sie. Troche ludzi przeszlo i dzieki temu rozkrecili swoje, pozostalo tysiace postow, a te najciekawsze, najbardziej wartosciowe napisali ci ktorych tam juz nie ma. Jupisi zostalo z pekata baza, wyszykiwarka ma co zwracac. Ostatnia faza bylo wydalenie juz im niepotrzebnych userow, zeby nie przeszkadzali. Wiele razy ostrzegalem, nie pomagac im, nie dawac sie wykorzystywac, nie bedzie wdziecznosci, to jest korporacyjna maszynka do mielenia miesa.
Obecnie na "spolecznosci" nic sie nie dzieje, nikt nie pisze cokolwiek godnego uwagi, jakies popluczyny, zale klientow i zbywanie ich byle czym. Nie ma juz zadnej roznorodnosci opinii, czy porad tylko przekaz jupisi ustami niezbyt wydarzonych modow oraz tych co przeszli na zla strone mocy. Miernych, ale wiernych, znanych tu i tam pod pseudominami KOCUREK1970, MrPepka, GDA. Dwaj ostatni praktycznie codziennie tutaj melduja sie, nie wiem szpieguja, czy z sentymentu do normalniejszego miejsca niz ich "spolecznosc".
  
 
 
Szeptacz 
easy master


Dołączył: 07 Gru 2019
Posty: 34
Wysłany: Wczoraj 20:19   

https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/kanal-tv/m-p/37819#M3556

Na pewno nr tel. jest poprawny?
* poprawione :)
_________________
  
 
 
ogromny 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 583
Wysłany: Dzisiaj 16:14   

Nr telefonu, numerem ale rozwiązywane tam problemy https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/telefony-od-autoupc-i-ich-legalnosc/m-p/37833#M5009
_________________
  ogromny
 
romek.romek 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 39
Wysłany: Dzisiaj 17:26   

Porada moderatora brzmi jak humor ze szkolnych zeszytów. W opisanej sytuacji mamy brak dopełnienia obowiązku informacyjnego, który narzuca RODO.
 
 
antyjupisi 
plus master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 396
Skąd: Śląsk
Wysłany: Dzisiaj 18:12   

Przy okazji narcyzm korporacyjny w rozkwicie. "Pracownik" pisany wielka litera w srodku zdania. Choc z drugiej strony moze przypadek, nie od dzis wiadomo, ze modzi sa na bakier z poprawna polszczyzna. O merytoryce nie wspominajac.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: