Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
slamer82 
classic master

Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 158
Wysłany: 06-12-2019, 17:20   

Jeśli mogę coś doradzić lober .Skoro wysłałeś rezygnację w tym tygodniu, planowane odłączenie usług następuje dopiero z dniem ostatniego stycznia. Dlatego trzeba cierpliwie poczekać. Czasami dzwonią w ostatnim tygodniu przed planowanym odłączeniem usług. Ja na Twoim miejscu spokojnie bym poczekał. Można jeszcze próbować przez czat,ale tu potrzeba cierpliwości żeby się dostać do konsultanta.
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 06-12-2019, 17:37   

slamer82, dzięki za odpowiedź. Poczekam do momentu, aż zajdę dobrą ofertę. W styczniu podłączają u mnie Orange światłowód, na osiedlu mam jeszcze SuperMedia, MultiMedia i chyba Vectre. Jest w czym wybierać, a na pewno nie będę czekał do ostatniej chwili, bo muszę mieć stały dostęp do internetu i przerwa nie wchodzi w grę. Zobaczymy jak sytuacja się wyklaruje.
 
 
slamer82 
classic master

Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 158
Wysłany: 06-12-2019, 18:03   

Jeśli masz taką konkurencję u siebie to tym łatwiej powinieneś uzyskać dobre warunki.Ja otrzymałem warunki o których pisałem wyżej, bez żadnej konkurencji w pobliżu. Można np powiedzieć, że konkurencja za TV z netem oferuje Ci sumę X(nawet jeśli to nie jest prawda) i jeśli otrzymasz porównywalną ofertę w UPC to się zastanowisz ;) Z doświadczenia wiem, że najważniejszy jest powód,dlaczego chcesz zrezygnować z usług. I tu odpowiedź zależy od Twojej inwencji twórczej :)
 
 
antsaren 
Klikacz


Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-12-2019, 07:12   

Dzień przed końcem umowy i ostatniego dnia telefonów jest coraz więcej. W moim wypadku bardzo nie spodobało mi się tracenie mojego czasu i w kółko proponowanie oferty jaką odrzuciłem tak więc przeszedłem do konkurencji.
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-12-2019, 09:05   

Po wielu telefonach i pisaniu na czacie oraz napisaniu na społeczności udało się zrobić cesje ale jak się okazało pracownik popełnił błąd i przeniósł Internet bez telefonu na start ale UPC przyznało że to ich błąd i dzięki temu w trakcie zobowiązania zlikwidowałem telefon ;)
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-12-2019, 09:27   

Cytat:
Po wielu telefonach i pisaniu na czacie oraz napisaniu na społeczności udało się zrobić cesje

Cesję zawsze można zrobić, więc na czym ma polegać szczególna zasługa wymienionych przez Ciebie kontaktów?
ps
W tym ciągu kontaktów zabrakło tylko tego forum :twisted:
_________________
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-12-2019, 10:10   

Kasia, tak tutaj na forum dzięki Tobie również się udało :D tak cesję zawsze można zrobić tylko że problem był taki że miałem na wniosku napisane (podpis pracownika oraz pieczątka salonu) że cesja została przez pracownika UPC przyjęta i wprowadzona do systemu a finalnie okazało się że cesja wcale nie została wprowadzona tak więc oszukano mnie :O
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-12-2019, 10:34   

Azar, dałbyś radę i bez tego...jedyne w czym oni mogą Ci pomóc to wiadoma wsteczna oferta z BF..w końcu to pracownik upc nie wprowadził cesji do systemu, bez ich pomocy w tym zakresie,  pozostanie Ci tylko reklamacja, o czym pisaliśmy..

Ps
Czytałam teraz tamten wątek i...szkoda że tamtejszy mod odpowiadając Ci, nie rozwinął publicznie swojej myśli pisząc o ofercie dla nowych klientów (jednocześnie z cesją na innego domownika, na jednym adresie) "możliwość skorzystania z nowej oferty masz zawsze- okres zobowiązania nie ma tutaj znaczenia" tylko szczegóły wyjaśnił w wiadomości prywatnej...
W końcu to "myk" pomijający choćby regulaminowy okres karencji  :twisted:   wychodzi na to, że na oficjalnym forum operatora nie starają się ukrywać stosowania  podwójnych standardów...
_________________
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-12-2019, 10:50   

Tak napisałem reklamację na ofertę z BF że się jej domagam ale też napisałem reklamację na ofertę którą wczoraj mi przedstawiono 1Gb/s + tv na start za 60 zł na 2 lata.

Tylko ciekawi mnie czy faktycznie uwzględnią moją reklamację bo nie przypominam sobie by komuś na forum udało się dostać ofertę "poza regulaminową" że tak się wyrażę przedstawiając w reklamacji nagranie rozmowy z pracownikiem ;)
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 07-12-2019, 11:31   

Wywołałem wilka z lasu.. :)

Dzisiaj rano zadzwoniła do mnie pani z DUK, oferta średnia, bo 300Mb/s, Select TV + nagrywarka i HBO GO za ok 100 zł/m-c. Powiedziałem, że mogę się zgodzić, jeżeli podbije internet do 500Mb/s, ale usłyszałem, że to niemożliwe. Mają do mnie dzwonić jeszcze we wtorek.
Czy to szczyt możliwości jaki może zaproponować UPC? Czy to co zaproponowałem ze swojej strony (500Mb/s, Horizon Select + HBO do 100zł), jest z sufitu?

Przeglądając arkusz:
Twój Happy Home XV

PAKIET HORIZON SELECT Z NAGRYWARKĄ + FIBER POWER 500 MB/S = 80 zł
Dorzucić do tego pakiet HBO i wyszłoby koło 100zł.
Chyba, że coś źle rozumuję?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-12-2019, 12:04   

Azar napisał/a:
Tak napisałem reklamację (..)Tylko ciekawi mnie czy faktycznie uwzględnią moją reklamację, nie przypominam sobie by komuś na forum udało się dostać ofertę "poza regulaminową" że tak się wyrażę przedstawiając w reklamacji nagranie rozmowy z pracownikiem ;)

Nie raz..nie przebrnę przez wpisy, ale zdarzało się że nawet detalisci otrzymywali oferty dodatkowe z bizesu (horizon go dla biznesu), sporo niestandardowych przypadków było, dodatkowo ludzie pisali na priv np. ktoś wybrał obowiązkowy wówczas do Horizon Eleven, a dostał MyPrime, natomiast po reklamacji otrzymał w końcu w/w dwa dodatki płacąc tylko za jeden etc. w kazdym razie różne rzeczy są zdarzały i różne są możliwe...

Pomijając jednak powyższe wspominki, to na czym w końcu miała polegać udzielona Ci pomoc modów z tamtego forum, jak nie na niestandardowym udzieleniu Ci (wewnętrznymi kanałami)  pomocy w osiągnięciu tej oferty z bf, względnie w cenie jaka była w bf? ..bo już się pogubiłam :lol:

[ Dodano: 07-12-2019, 12:07 ]
Cytat:
Twój Happy Home XV

PAKIET HORIZON SELECT Z NAGRYWARKĄ + FIBER POWER 500 MB/S = 80 zł

lober, pisałam już. Cofnij się do mojej odpowiedzi z wyliczeniami i ją przeczytaj...odnajdziesz to o co pytasz..i wczytaj sie w regulamin promocji o ktorej piszesz..zrozumiesz że nie ma takiej oferty
_________________
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-12-2019, 12:26   

Kasia, no to w takim razie jest dla mnie nadzieja że uwzględnią moją reklamację ;)

Chodziło mi o to żeby wreszcie cesja została przepisana na mnie i przyspieszyli ten proces a tak to pewnie nadal bujałbym się i czekał.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-12-2019, 12:30   

Azar, e tam, myślałam że pomogą Ci w uzyskaniu wiadomej oferty z bf , jako że zawirowania z cesją powstały z ich winy :P
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 07-12-2019, 12:53   

Kasia, Dziękuję za odpowiedź.

Otworzyłem sobie warunki promocji THH XV (4 strony)
Pierwsza tabela " przy wyborze dwóch usług..."

Pakiet Horizon Select z Nagrywarką: od 1 do 24 mies. 58,99 zł | od 25 mies. 63,99 zł
FIBER POWER 500 MB/S: od 1 mies. 21,01zł
Jest tam jeszcze usługa dodatkowa.

Nie mogę znaleźć informacji dotyczących regulaminu, bo link jest nieaktywny.

Mam rozumieć, że z jakiegoś powodu nie można łączyć Horizon Select z Nagrywarką z Internetem 500Mb/s lub dodać do tego dodatkowy pakiet HBO?

Nie widzę takiej adnotacji w warunkach promocji :neutral:
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-12-2019, 14:00   

Jako ciekawostkę podaję, jaką ofertę na przedłużenie otrzymał abonent sieci kablowej Multimedia Polska:
Cytat:
Ja wynegocjowałem takie warunki aneksu który wszedł w życie z dniem 1 grudnia 2019 r.:

Maxbox - 10 zł
Canal+ Prestige - 29 zł
HBO HD Max - 19,99 zł
Pakiet HD - 0 zł
Eleven Sports - 0 zł
HBO Go Net - 0 zł
MMGo vel Multiscreen - 0 zł
2xCam w tym Multiroom - 0 zł
opłata za udostępnienie urządzenia 10 zł
Net120 MB+ - 10 zł

Cena: 78,99 zł PLN
Umowa: 12 m-cy.

Czy to dobra oferta?

Wpis został zamieszczony na forum SAT Kuriera - w tym temacie.
Wychodzi, że za usługi podstawowe (TV + Internet) z MR i Eleven Sports płacić będzie 30 zł. I jeszcze się pyta czy to dobra oferta. :lol:

MM zawsze oferowała atrakcyjne oferty utrzymaniowe, ale teraz to już przeszli samych siebie. Podejrzewam, że rozdają tak dobre oferty w związku z rychłym wycofaniem kanału CBS Action.
A co UPC przygotowało z tej okazji? :twisted:
Ostatnio zmieniony przez Robin 07-12-2019, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,78 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: