Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
slamer82
classic master
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 158
|
Wysłany: 06-12-2019, 17:20
|
|
|
Jeśli mogę coś doradzić lober .Skoro wysłałeś rezygnację w tym tygodniu, planowane odłączenie usług następuje dopiero z dniem ostatniego stycznia. Dlatego trzeba cierpliwie poczekać. Czasami dzwonią w ostatnim tygodniu przed planowanym odłączeniem usług. Ja na Twoim miejscu spokojnie bym poczekał. Można jeszcze próbować przez czat,ale tu potrzeba cierpliwości żeby się dostać do konsultanta. |
|
|
|
|
lober
easy master
Dołączył: 04 Gru 2019 Posty: 25
|
Wysłany: 06-12-2019, 17:37
|
|
|
slamer82, dzięki za odpowiedź. Poczekam do momentu, aż zajdę dobrą ofertę. W styczniu podłączają u mnie Orange światłowód, na osiedlu mam jeszcze SuperMedia, MultiMedia i chyba Vectre. Jest w czym wybierać, a na pewno nie będę czekał do ostatniej chwili, bo muszę mieć stały dostęp do internetu i przerwa nie wchodzi w grę. Zobaczymy jak sytuacja się wyklaruje. |
|
|
|
|
slamer82
classic master
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 158
|
Wysłany: 06-12-2019, 18:03
|
|
|
Jeśli masz taką konkurencję u siebie to tym łatwiej powinieneś uzyskać dobre warunki.Ja otrzymałem warunki o których pisałem wyżej, bez żadnej konkurencji w pobliżu. Można np powiedzieć, że konkurencja za TV z netem oferuje Ci sumę X(nawet jeśli to nie jest prawda) i jeśli otrzymasz porównywalną ofertę w UPC to się zastanowisz Z doświadczenia wiem, że najważniejszy jest powód,dlaczego chcesz zrezygnować z usług. I tu odpowiedź zależy od Twojej inwencji twórczej |
|
|
|
|
antsaren
Klikacz
Dołączył: 26 Lis 2015 Posty: 19 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 07-12-2019, 07:12
|
|
|
Dzień przed końcem umowy i ostatniego dnia telefonów jest coraz więcej. W moim wypadku bardzo nie spodobało mi się tracenie mojego czasu i w kółko proponowanie oferty jaką odrzuciłem tak więc przeszedłem do konkurencji. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-12-2019, 09:05
|
|
|
Po wielu telefonach i pisaniu na czacie oraz napisaniu na społeczności udało się zrobić cesje ale jak się okazało pracownik popełnił błąd i przeniósł Internet bez telefonu na start ale UPC przyznało że to ich błąd i dzięki temu w trakcie zobowiązania zlikwidowałem telefon |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 07-12-2019, 09:27
|
|
|
Cytat: | Po wielu telefonach i pisaniu na czacie oraz napisaniu na społeczności udało się zrobić cesje |
Cesję zawsze można zrobić, więc na czym ma polegać szczególna zasługa wymienionych przez Ciebie kontaktów?
ps
W tym ciągu kontaktów zabrakło tylko tego forum |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-12-2019, 10:10
|
|
|
Kasia, tak tutaj na forum dzięki Tobie również się udało tak cesję zawsze można zrobić tylko że problem był taki że miałem na wniosku napisane (podpis pracownika oraz pieczątka salonu) że cesja została przez pracownika UPC przyjęta i wprowadzona do systemu a finalnie okazało się że cesja wcale nie została wprowadzona tak więc oszukano mnie :O |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 07-12-2019, 10:34
|
|
|
Azar, dałbyś radę i bez tego...jedyne w czym oni mogą Ci pomóc to wiadoma wsteczna oferta z BF..w końcu to pracownik upc nie wprowadził cesji do systemu, bez ich pomocy w tym zakresie, pozostanie Ci tylko reklamacja, o czym pisaliśmy..
Ps
Czytałam teraz tamten wątek i...szkoda że tamtejszy mod odpowiadając Ci, nie rozwinął publicznie swojej myśli pisząc o ofercie dla nowych klientów (jednocześnie z cesją na innego domownika, na jednym adresie) "możliwość skorzystania z nowej oferty masz zawsze- okres zobowiązania nie ma tutaj znaczenia" tylko szczegóły wyjaśnił w wiadomości prywatnej...
W końcu to "myk" pomijający choćby regulaminowy okres karencji wychodzi na to, że na oficjalnym forum operatora nie starają się ukrywać stosowania podwójnych standardów... |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-12-2019, 10:50
|
|
|
Tak napisałem reklamację na ofertę z BF że się jej domagam ale też napisałem reklamację na ofertę którą wczoraj mi przedstawiono 1Gb/s + tv na start za 60 zł na 2 lata.
Tylko ciekawi mnie czy faktycznie uwzględnią moją reklamację bo nie przypominam sobie by komuś na forum udało się dostać ofertę "poza regulaminową" że tak się wyrażę przedstawiając w reklamacji nagranie rozmowy z pracownikiem |
_________________
|
|
|
|
|
lober
easy master
Dołączył: 04 Gru 2019 Posty: 25
|
Wysłany: 07-12-2019, 11:31
|
|
|
Wywołałem wilka z lasu..
Dzisiaj rano zadzwoniła do mnie pani z DUK, oferta średnia, bo 300Mb/s, Select TV + nagrywarka i HBO GO za ok 100 zł/m-c. Powiedziałem, że mogę się zgodzić, jeżeli podbije internet do 500Mb/s, ale usłyszałem, że to niemożliwe. Mają do mnie dzwonić jeszcze we wtorek.
Czy to szczyt możliwości jaki może zaproponować UPC? Czy to co zaproponowałem ze swojej strony (500Mb/s, Horizon Select + HBO do 100zł), jest z sufitu?
Przeglądając arkusz:
Twój Happy Home XV
PAKIET HORIZON SELECT Z NAGRYWARKĄ + FIBER POWER 500 MB/S = 80 zł
Dorzucić do tego pakiet HBO i wyszłoby koło 100zł.
Chyba, że coś źle rozumuję? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 07-12-2019, 12:04
|
|
|
Azar napisał/a: | Tak napisałem reklamację (..)Tylko ciekawi mnie czy faktycznie uwzględnią moją reklamację, nie przypominam sobie by komuś na forum udało się dostać ofertę "poza regulaminową" że tak się wyrażę przedstawiając w reklamacji nagranie rozmowy z pracownikiem |
Nie raz..nie przebrnę przez wpisy, ale zdarzało się że nawet detalisci otrzymywali oferty dodatkowe z bizesu (horizon go dla biznesu), sporo niestandardowych przypadków było, dodatkowo ludzie pisali na priv np. ktoś wybrał obowiązkowy wówczas do Horizon Eleven, a dostał MyPrime, natomiast po reklamacji otrzymał w końcu w/w dwa dodatki płacąc tylko za jeden etc. w kazdym razie różne rzeczy są zdarzały i różne są możliwe...
Pomijając jednak powyższe wspominki, to na czym w końcu miała polegać udzielona Ci pomoc modów z tamtego forum, jak nie na niestandardowym udzieleniu Ci (wewnętrznymi kanałami) pomocy w osiągnięciu tej oferty z bf, względnie w cenie jaka była w bf? ..bo już się pogubiłam
[ Dodano: 07-12-2019, 12:07 ]
Cytat: | Twój Happy Home XV
PAKIET HORIZON SELECT Z NAGRYWARKĄ + FIBER POWER 500 MB/S = 80 zł |
lober, pisałam już. Cofnij się do mojej odpowiedzi z wyliczeniami i ją przeczytaj...odnajdziesz to o co pytasz..i wczytaj sie w regulamin promocji o ktorej piszesz..zrozumiesz że nie ma takiej oferty |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-12-2019, 12:26
|
|
|
Kasia, no to w takim razie jest dla mnie nadzieja że uwzględnią moją reklamację
Chodziło mi o to żeby wreszcie cesja została przepisana na mnie i przyspieszyli ten proces a tak to pewnie nadal bujałbym się i czekał. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 07-12-2019, 12:30
|
|
|
Azar, e tam, myślałam że pomogą Ci w uzyskaniu wiadomej oferty z bf , jako że zawirowania z cesją powstały z ich winy |
_________________
|
|
|
|
|
lober
easy master
Dołączył: 04 Gru 2019 Posty: 25
|
Wysłany: 07-12-2019, 12:53
|
|
|
Kasia, Dziękuję za odpowiedź.
Otworzyłem sobie warunki promocji THH XV (4 strony)
Pierwsza tabela " przy wyborze dwóch usług..."
Pakiet Horizon Select z Nagrywarką: od 1 do 24 mies. 58,99 zł | od 25 mies. 63,99 zł
FIBER POWER 500 MB/S: od 1 mies. 21,01zł
Jest tam jeszcze usługa dodatkowa.
Nie mogę znaleźć informacji dotyczących regulaminu, bo link jest nieaktywny.
Mam rozumieć, że z jakiegoś powodu nie można łączyć Horizon Select z Nagrywarką z Internetem 500Mb/s lub dodać do tego dodatkowy pakiet HBO?
Nie widzę takiej adnotacji w warunkach promocji |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2019, 14:00
|
|
|
Jako ciekawostkę podaję, jaką ofertę na przedłużenie otrzymał abonent sieci kablowej Multimedia Polska:
Cytat: | Ja wynegocjowałem takie warunki aneksu który wszedł w życie z dniem 1 grudnia 2019 r.:
Maxbox - 10 zł
Canal+ Prestige - 29 zł
HBO HD Max - 19,99 zł
Pakiet HD - 0 zł
Eleven Sports - 0 zł
HBO Go Net - 0 zł
MMGo vel Multiscreen - 0 zł
2xCam w tym Multiroom - 0 zł
opłata za udostępnienie urządzenia 10 zł
Net120 MB+ - 10 zł
Cena: 78,99 zł PLN
Umowa: 12 m-cy.
Czy to dobra oferta? |
Wpis został zamieszczony na forum SAT Kuriera - w tym temacie.
Wychodzi, że za usługi podstawowe (TV + Internet) z MR i Eleven Sports płacić będzie 30 zł. I jeszcze się pyta czy to dobra oferta.
MM zawsze oferowała atrakcyjne oferty utrzymaniowe, ale teraz to już przeszli samych siebie. Podejrzewam, że rozdają tak dobre oferty w związku z rychłym wycofaniem kanału CBS Action.
A co UPC przygotowało z tej okazji? |
Ostatnio zmieniony przez Robin 07-12-2019, 14:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|