Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 16-06-2019, 23:22
|
|
|
Listownie na Murckowska w Katowicach
Przez formularz rezygnazyjny w moim upc (dostępny po wcześniejszym kontakcie z działem utrzymania klienta)
W salonie upc tylko w wyjątkowych sytuacjach, zwykle się nie da, chyba, że sprawy typu zgon abonenta i inne przypadki, zdarzają się przypadki, że nie przyjmują rezygnacji, więc najlepiej przez moje upc |
|
|
|
|
Szeptacz [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2019, 23:32
|
|
|
Dziękuję
Czyli w przypadku ewentualnej rezygnacji z C+ mogę to załatwić przez Moje UPC?
49 zł( w dodatku bez PP) to trochę za drogo. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 16-06-2019, 23:55
|
|
|
Tak, ale najpierw kontakt z moim upc przez 813813813 lub przez czat i trzeba poprosić o formularz rezygnacyjny który będzie aktywny 48h.
Dzięki temu jest też szansa dostać jakąś ciekawszą ofertę zutrzymaniówki |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2019, 23:56
|
|
|
Nieznajomy napisał/a: | W salonie upc tylko w wyjątkowych sytuacjach, zwykle się nie da, chyba, że sprawy typu zgon abonenta i inne przypadki, zdarzają się przypadki, że nie przyjmują rezygnacji, więc najlepiej przez moje upc | To jest bardzo ciekawa praktyka, odmowa przyjęcia pisma związanego z obsługą umowy świadczonej klientowi. Trzeba tym zainteresować pewne instytucje konsumenckie. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 17-06-2019, 00:01
|
|
|
@zuzia tzn jak tam jest dokładnie w 100% ot pytaj pracowników upc, ja tylko mówię z tego co mi wiadomo, może mam jakieś nie pełne informacje
Ale przykładowo sprzętu już nie da się zwrócić w lokalnym punkcie co jest bez sensu, zwłaszcza dla starszych osób jest to utrudnienie :/ |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2019, 00:11
|
|
|
Moje pismo z rezygnacją przyjęto w salonie UPC, obsługa wzorcowa. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 17-06-2019, 00:14
|
|
|
Ale w 2019 ? Bo od tego roku są zmiany |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2019, 00:31
|
|
|
Rezygnacja dostarczona jakoś w marcu, bieżącego roku. I żadnych zmian w prawie nie było więc nadal każde pismo składane przez abonenta, a dotyczące usług, operator musi przyjąć w salonie skoro tam prowadzi obsługę klientów. |
|
|
|
|
Szeptacz [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2019, 00:34
|
|
|
Na facebooku jedna z klientek opisała sytuację, że od 13.05. salony nie przyjmują już wypowiedzeń. |
|
|
|
|
darkness202
easy master
Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 27
|
Wysłany: 17-06-2019, 08:28
|
|
|
Dokładnie - byłem w maju w salonie i nie mogli już przyjąć mojego wypowiedzenia.
Miła Pani za to uruchomiła na portalu UPC odpowiednią opcję do wysłania wypowiedzenia przez internet, z czego skorzystałem |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 17-06-2019, 09:27
|
|
|
Salon salonowi nie jest równy. Niektóre ciągle zajmują się pełną obsluga klienta i wypowiedzenia można składać. |
_________________
|
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 17-06-2019, 09:57
|
|
|
Trzeba też odróżniać punkty sprzedaży od salonów obsługi :/ |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 18-06-2019, 14:56
|
|
|
Azar, Zobaczymy czy to wpłynie jakkolwiek na UPC. Powoli wartości upload zaczynają wyglądać śmiesznie na tle konkurencji. |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-06-2019, 15:22
|
|
|
zylx, wpłynie pewnie w taki sposób że wycofają 150 i net zdrozeje |
_________________
|
|
|
|
|
|