Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Szeptacz [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2019, 16:28
|
|
|
zylx napisał/a: | Ksiaze441, Było. Teraz jest 65zl, czyli tyle co Bulkovvsky dostał w UPC. Jedyną różnica, że oferta C+ nie jest tam wybrakowana jak w UPC. |
Co to znaczy, że wybrakowana?
W sumie umowę na Prestige mam do września, potem na czas nieokreślony.Obecnie za to płacę 49 zł.
Jak z jakością C+, podobna w player+ jak ta w UPC?
Może lepiej zaczekać do grudnia- kończy mi się umowa i wziąć pakiet razem z Polsat Premium za 10 zł...? |
|
|
|
|
swordfish
classic master
Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 209
|
Wysłany: 09-06-2019, 19:01
|
|
|
W Player+ masz dostęp do Canal+ Now. Jak się okazuje potrafią tam wrzucić transmisje sportowe nieobecne na innych kanałach C+.
I rzecz najważniejsza. Dzięki Player+ można spokojnie oglądać C+ po za domem - na laptopie, tablecie i smartfonie. W UPC nie masz dostępu do Canal+ Now i nie masz dostępu mobilnego. W UPC masz oglądać tylko w salonie u siebie w domu, a nie na działce za miastem na grillu. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 09-06-2019, 20:56
|
|
|
Do tego jeszcze dostęp do VOD. W UPC biblioteka C+ jest niepełna i w gorszej jakości. W Player część pozycji jest w 4k. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 09-06-2019, 23:44
|
|
|
Oglądałem premierę serialu Zasady Przyjemności w Canal+ Hd obraz powala ponoć kręcony w 4k. Na moim Samsungu 32 Full hd obraz żyleta. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 10-06-2019, 08:57
|
|
|
Jak ktoś zaglądał tutaj to już wcześniej zauważył zmiany
Niektóre THH w arkuszu zostały przedatowane, ale regulaminy są do końca maja.. |
_________________
|
|
|
|
|
ddos
Klikacz
Dołączył: 03 Mar 2018 Posty: 7
|
Wysłany: 10-06-2019, 12:52
|
|
|
zylx napisał/a: | ddos, łatwo się stać obecnym abonentem. Bierzesz cokolwiek i rezygnujesz w ciągu 14 dni. |
Rezygnować przed instalacją, czy mogę po? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 10-06-2019, 13:20
|
|
|
ddos, Maszna to 14 dni od instalacji. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2019, 18:02
|
|
|
Kasia napisał/a: | Jak ktoś zaglądał tutaj to już wcześniej zauważył zmiany
Niektóre THH w arkuszu zostały przedatowane, ale regulaminy są do końca maja.. | Kasia, dobrze, że zwróciłaś uwagę.
Uznanie za aktualizację wątku z regulaminami. Tylko niefortunnie znajdują się tam regulaminy wszystkich usług (w tym internetu solo), a temat w dziale telewizja, położenie trochę mylące, zwłaszcza dla nowych użytkowników. |
|
|
|
|
mauysz
light master
Dołączył: 14 Wrz 2017 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-06-2019, 14:12
|
|
|
Dzień dobry Państwu ponownie,
we wrześniu kończy mi się obecna umowa w UPC.
Na chwilę obecną płacę miesięcznie: 148,80 zł.
W ofercie mam:
PAKIET MAX EXTRA HD Z NAGRYWARKĄ - MediaBox
Multiroom - karta CI+
Pakiet Premium CANAL+ SELECT
Pakiet Premium MEGA SPORT
Fiber Power 120 Mb/s
Interesuje mnie ewentualne obniżenie kosztów, na podobnych warunkach.
Zależy mi na C+ w pakiecie jak posiadam, na Elevenach, pakiecie MAX, jeśli dekoder Horizon jest wart już uwagi i jest wszystko ok (różne opinie w Internecie), to mogę rozważyć przejście na niego.
Internet w prędkości którą posiadam jest ok - ale nie wiem czy nadal takie jeszcze są dostępne?
Pakiet Polsat Premium traktuję jako dodatek (może uda się wynegocjować w dobrej cenie?) - nie muszę go mieć, ale mogę, oczywiście
Czy mogę prosić o pomoc w doborze nowej oferty?
Rozumiem, że oczywiście muszę zacząć od wysłania rezygnacji? |
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 11-06-2019, 18:38
|
|
|
Cześć mauysz jeśli nie musisz nie pchaj się w horizon. Złóż wypowiedzenie lepsze warunki dostaniesz albo dzwoń do działu utrzymania klienta. |
_________________
|
|
|
|
|
mauysz
light master
Dołączył: 14 Wrz 2017 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-06-2019, 19:32
|
|
|
Ksiaze441 napisał/a: | Cześć mauysz jeśli nie musisz nie pchaj się w horizon. Złóż wypowiedzenie lepsze warunki dostaniesz albo dzwoń do działu utrzymania klienta. |
Poszukać czegoś w arkuszach i mieć to na uwadze podczas rozmowy, czy ktoś coś opiszę, może podobne oferty przygotowywał?
A co z dekoderem Horizon, że mówisz żeby się nie pakować jeszcze? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2019, 19:39
|
|
|
Cytat: | A co z dekoderem Horizon, że mówisz żeby się nie pakować jeszcze? |
niektorzy uzywaja jeszcze telewizory CRT
wiec i Ty mozesz zostac ze stara mydelniczka |
|
|
|
|
mauysz
light master
Dołączył: 14 Wrz 2017 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-06-2019, 19:47
|
|
|
GDA napisał/a: | Cytat: | A co z dekoderem Horizon, że mówisz żeby się nie pakować jeszcze? |
niektorzy uzywaja jeszcze telewizory CRT
wiec i Ty mozesz zostac ze stara mydelniczka |
Rozumiem, że Ty jesteś PRO-Horizon? |
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 11-06-2019, 23:30
|
|
|
Akurat ja mam 2xCI, mam zle zdanie na temat dekodera Horizon co chwila się wieszal. Obraz też nie był za rewalacja. Ja nigdy nie zamienię na dekoder . Ps kable stosowalem z najwyższej półki hdmi. Tylko moduł CI+. |
_________________
|
|
|
|
|
|