Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedłużenie umowy - przymusowa wymiana modemu
Autor Wiadomość
Nieznajomy 
Klikacz

Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 19
Wysłany: 14-05-2019, 22:30   

Po 1 przy zmianie umowy jest wymagana zmiana modemu i nie znajdziesz konsultanta który to klepnie, bo to nie od niego zależy, zmieniły się zasady i koniec .

Po 2 jest możliwość bezproblemowej bezpłatnej samodzielnej instalacji jako że cisco jest starym sprzętem które upc wymienia

Po 3 przy samodzielnej instalacji cisco NIE trzeba zwracać, co innego w wypadku technika, bo ten raczej na pewno zabierze stary sprzęt.

Jeśli chodzi o ponowną aktywacje cisco to powinno to być raczej możliwe, chociaż na prawdę nie wiem co trzyma Cie przy tym ciscaczu, connectboc jest według mnie o wiele lepszy.
  Nieznajomy
 
brtk 
plus master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2019, 22:37   

Nieznajomy napisał/a:
[...] chociaż na prawdę nie wiem co trzyma Cie przy tym ciscaczu, connectboc jest według mnie o wiele lepszy.


No właśnie, według Ciebie i na tym polecam zakończyć dyskusję, co jest lepsze.. ;)
_________________
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 14-05-2019, 22:38   

to jak przekonać konsula z DUK aby zrobił to za free skoro po 4! rozmowach wciąż utrzymuje, że będzie to kosztowało 29,99 zł ? Nikt inny się tego na infolinii nie podejmują mówiąc, że ofertę może modyfikować tylko osoba, która ją mi "sprzedała"

Chce zatrzymać cisco bo jest stabilny i nie ma z nim problemów natomiast poczytaj sobie na forum jak jest "jechane" bo po tej compali z wadliwym chipsetem intela (puma6)
 
 
brtk 
plus master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2019, 22:42   

Niech przyjdzie technik i nie zgódź się na wymianę modemu po prostu. Przed przyjściem technika powinieneś mieć już prędkość podwyższoną, pokaż technikowi na speedteście, że śmiga i tyle.

Ja też nie mam Compala i jak przedłużyłem umowę z 60Mb/s(upgrade do 150Mb/s mając) na 300Mb/s, chciał podłączać Compala i powiedziałem, że się nie zgadzam. Nic nie powiedział, wymienił Horizona zwykłego na takiego z nagrywarką i poszedł po podpisaniu dokumentów.
_________________
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 15-05-2019, 08:56   

Niestety wlaczenie uslug przy zamowionej wizycie technika odbedzie sie dopiero gdy sie u mnie pojawi. Upc wyklucza zdalne uruchomienie w takim przypadku. Wszystko zatem zalezy od czlowieka, ktory do mnie przyjedzie
 
 
zylx 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1260
Wysłany: 15-05-2019, 10:59   

Nieznajomy, mylisz się. Jest promocja o nazwie "Samodzielna instalacja III (2016-1)". Proponuję zapoznać się z regulaminem.
_________________
 
 
zylx 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1260
Wysłany: 15-05-2019, 11:31   

Nieznajomy, U mnie ostatnio nie było żadnego problemu z tą promocją. Konsultant dał radę wystawić bez większego problemu. Zawsze też jest opcja z reklamacją.
_________________
 
 
Zuzia 
classic master


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 17 Wrz 2018
Posty: 213
Skąd: CK

Wysłany: 15-05-2019, 13:22   

Poza DUK da się załatwić opcję za 0 zł, mnie też się udało, konsultant musiał "naradzić" się z kierownikiem i przeszło. Nawet upgrade prędkości przeszło na starym modemie (rzekomo po konsultacji z działem tech.) choć na początku było to niemożliwe. Stało się tak nie z powodu moich zdolności negocjacyjnych tylko właśnie na serio chciałam zrezygnować z przedłużenia i poczekać na lepszą okazję. Wtedy Sezam otworzył się i niemożliwe stało się możliwe.
_________________
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 15-05-2019, 13:35   

Dotychczas też wypowiadałem umowę, ale teraz otrzymałem najlepszą ofertę na przestrzeni ostatnich 10 lat "współpracy" z nimi bez żadnych ceregieli. Problem pojawił się jak wymyślili przymusową wymianę sprzętu. Oczywiście mogę znów rzucić papier ale to dopiero za kilka miesięcy i nie ma gwarancji co wtedy mi zaoferują. Konkurencja w mojej lokalizacji jest duża ale nie mam czasu ani nerw na przyszłe podchody więc działam teraz. Pieprzony modem...
 
 
antyjupisi 
classic master


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 198
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-05-2019, 17:01   

Bierz Compala, 640 tys. klientow podobno postawilo na ten sprzet, a skrzaty jupisowskie uprzejmnie donosza, ze wszyscy zadowoleni, hehe. Na powaznie, nie wzywaj technika tylko zamow kuriera za trzy dychy i bedziesz mial spokoj, to niewielka cena za komfort uzytkowania starego, jarego Cisco. Podrejestrujesz go bez problemu tylko wylacz ipv6 i upc wi-free, zeby trafil do niego odpowedni konfig.

[ Dodano: 15-05-2019, 17:07 ]
Technik ma przykaz zabrac stary modem wiec nie licz, ze uda sie sztuczka kolegi brtk.
  
 
 
brtk 
plus master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-05-2019, 21:07   

Wtedy się nie zgadza i nie podpisuje dokumentów. Ja nie miałem Compala i jakoś mi nie zabrał.. ;)
_________________
 
 
antyjupisi 
classic master


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 198
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-05-2019, 23:06   

Ale jak podpisze umowe to technik ma obowiazek zabrac Cisco. Tobie nie wzial choc powinien, z tego sa rozliczani wiec nie liczylbym na powtorke. Jak dobre promo to czasami lepiej przebolec 30 zl za samodzielna instalacje i nie szarpac sie z odprawianiem technika tylko szybko uruchomic pakiet na starym modemie.
 
 
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 362
Wysłany: 16-05-2019, 05:24   

Dlaczego technik ma obowiązek zabrać CISCO, skoro oficjalnie tego sprzętu nie trzeba zdawać. Jest napisane na stronie UPC.
 
 
ogromny 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 368
Wysłany: 16-05-2019, 07:00   

Ma, nie ma obowiązku jak masz samodzielna instalacje lub rozwiązuje aż umowę, technik musi zabrać sprzęt i tyle
_________________
 
 
ayufanpl 
light master

Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 77
Wysłany: 16-05-2019, 14:23   

Ma napisał/a:
Dlaczego technik ma obowiązek zabrać CISCO, skoro oficjalnie tego sprzętu nie trzeba zdawać. Jest napisane na stronie UPC.


Podejrzewam, że wynika to z polityki utylizacji zużytego sprzętu elektronicznego. UPC podjęło taką decyzję. Jeśli rozwiązujesz z nimi umowę to wtedy ten obowiązek spada na ciebie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: