Przedłużenie umowy - przymusowa wymiana modemu |
Autor |
Wiadomość |
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 14:30 Przedłużenie umowy - przymusowa wymiana modemu
|
|
|
Cześć
to mój pierwszy post zatem witam wszystkich.
Dziś niemal dogadałem się w sprawie przedłużenia umowy jednak konsultant zadzwonił do mnie po 20 minut i oznajmił, że umowa zostanie przedłużona tylko wówczas, gdy mój poczciwy CISCO EPC 3212 ED3.0 zostanie, z racji wieku, wymieniony na nowy sprzęt (pewnie connect box aka compala). Dodam, że internet w mojej ofercie to 150 Mbit więc spokojnie cisco wystarczy.
Co zrobić aby zatrzymać to urządzenie, które od lat pracują stabilnie? Mam do niego podłaczony swój router i ten zestaw mi odpowiada. Nie mam z nim żadnych problemów i chciałbym aby tak pozostało.
Dacie jakąś radę, jak przekonać UPC aby odpuściło w tej kwestii? |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-05-2019, 14:53
|
|
|
Powiedz że nie przedłużysz z nimi umowy jak wymienią Ci cisco. |
_________________
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 14:54
|
|
|
Azar napisał/a: | Powiedz że nie przedłużysz z nimi umowy jak wymienią Ci cisco. |
nie zadziałało.
zastanawia mnie co by było gdybym:
przystał na ich warunki z opcją samodzielnej wymiany sprzętu tzn. przysyłają mi compala a ja go nie podłączam tylko zostawiam cisco a comapla zwracam do punktu obsługi klienta jak gdyby nigdy nic.
przejdzie? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:17
|
|
|
Są dwie opcji. Albo walczyć i nie przyjmować odmowy i czekać na konsultanta, który to klepnie. Albo zamówić z samodzielna instalacja i samemu sobie zostawić Cisco. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:18
|
|
|
any3ody napisał/a: | [
zastanawia mnie co by było gdybym:
przystał na ich warunki z opcją samodzielnej wymiany sprzętu tzn. przysyłają mi compala a ja go nie podłączam tylko zostawiam cisco a comapla zwracam do punktu obsługi klienta jak gdyby nigdy nic. | Zamawiasz samodzielną instalację, aktywujesz Compala, a potem wyłączasz go i wrzucasz do szafy (nie do BOK UPC!), podłączasz Cisco, aktywujesz i cieszysz się internetem na stabilnym modemie. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:19
|
|
|
Zuzia napisał/a: | any3ody napisał/a: | [
zastanawia mnie co by było gdybym:
przystał na ich warunki z opcją samodzielnej wymiany sprzętu tzn. przysyłają mi compala a ja go nie podłączam tylko zostawiam cisco a comapla zwracam do punktu obsługi klienta jak gdyby nigdy nic. | Zamawiasz samodzielną instalację, aktywujesz Compala, a potem wyłączasz go i wrzucasz do szafy (nie do BOK UPC!), podłączasz Cisco, aktywujesz i cieszysz się internetem na stabilnym modemie. |
a dlaczego musze w ogole aktywowac compala? |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:26
|
|
|
Nie wiem, czy musisz. Podałam sprawdzoną metodę. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:29
|
|
|
Zuzia napisał/a: | Nie wiem, czy musisz. Podałam sprawdzoną metodę. |
Rozumiem. Ale czy posiadasz wiedzę co by się stało jakbym od razu wrzucił compale do szafy bez wyjmowania z pudła i radował się cisco bez przepinania kabli? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:39
|
|
|
any3ody, Jeśli tylko dojdzie do aktywacji nie będziesz musiał nawet wyjmować Compala z pudełka. Przy czym na 99% włącza Ci IPv6 i potrzebny będzie powrót do IPv4. |
_________________
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:41
|
|
|
zylx napisał/a: | any3ody, Jeśli tylko dojdzie do aktywacji nie będziesz musiał nawet wyjmować Compala z pudełka. |
Pisząc o aktywacji masz na myśli zmianę parametrów łącza w związku z nową umową? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 14-05-2019, 15:54
|
|
|
Tak, aktywacja nowych warunków na koncie. Raz miałem tak, że sama wyskoczyła nowa prędkość tylko musiałem wyłączyć IPv6. Inny. Razem niestety trzeba było wyjść Compala z pudełka. |
_________________
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 16:06
|
|
|
Pojawił się nowy problem. Zadzwonił do mnie typ z infolinii po dogadaniu się że muszę wymienić modem. To ja mówię przyślijcie to on na to że technik jest gratis a za paczkę system mu nalicza 30 zł. Co robić? Wstępnie umówiłem technika.
Generalnie tłumaczenia pt że bez wymiany sprzętu zlecenie w systemie im nie przechodzi tak jak darmowa wysyłka sprzętu albo odbiór w bok upc. |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2019, 16:32
|
|
|
To już gorzej, bo technik zabierze Cisco. Dzwoń i negocjuj samodzielną instalację za 0 zł. Jest to możliwe. Jeśli nie uda się w najgorszym razie zapłacisz ok. 30 zł, ale zachowasz Cisco. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 14-05-2019, 17:34
|
|
|
any3ody, Znajdź siebie tutaj no forum forum regulamin samodzielnej za 0zł. Następnie pogadaj z konsultantem, jak dalej się będzie upierał na 30zl to trudno. Potem złożysz reklamację i opłatę powinno dac się odzyskać. |
_________________
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 14-05-2019, 17:47
|
|
|
Wyczytałem na stronie upc że jak nie aktywuje się nowego sprzętu przez 7 dni to automatycznie dezaktywuja stary. Spotkało to kogoś?
I kolejne zagdanienie, które trochę psuje mój plan z samodzielną instalacją to info od konsula upc, że na zwrot starego modemu jest 14 dni.
Faktycznie się będą upominać o stare cisco? |
|
|
|
|
|