Regularne przerwy w sygnale |
Autor |
Wiadomość |
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 28-03-2019, 20:35
|
|
|
Wiesz, mam dwa moduły CI+ na dwóch różnych telewizorach więc jestem na 100% pewny że to ich wina. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 28-03-2019, 21:15
|
|
|
Ja zrobiłem kopię na pendrive, wyszukałem programy i te których nie było się znalazły, przywrucilem z USB i dalej nie było tych programów. Tak więc musiałem je odnowa poukładać. Chociaż mogłem poczekać na serwis i niech się bawi. Dopiero co zmieniali częstotliwości |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 28-03-2019, 22:22
|
|
|
Masz rację. Tez tak zrobiłem i pojawiły sie te kanały. Ech znów trzeba od nowa je ustawiać. Dzięki. Na stronie UPC są jeszcze stare częstotliwości. Zaczynają być do tyłu z aktulnymi danymi. Schodzą na psy. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 28-03-2019, 23:41
|
|
|
Najlepsze jest to, że chyba te zmiany będą częściej |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 29-03-2019, 02:23
|
|
|
hsurim napisał/a: | ogromny napisał/a: | Może stanąć na 50 zł do rachunku |
To ich częsta próba zniechęcenia (jakby szantażu) aby decydować się na serwis. :/ |
Ale do kogo należy tv który nie odbiera programów?
Jeśli do klienta a ten nie potrafi, nie chce wyszukać sobie sam kanałów to za to regulamin przewiduje opłatę.
Co jest powodem, że to nie działa nie ma znaczenia - tv jest klienta to klient ma się tym martwić.
Ustawiacie swoje listy, swoje ustawienia i zdziwieni, że tv sam nie reaguje na zmiany. |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 29-03-2019, 12:35
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: |
Ale do kogo należy tv który nie odbiera programów?
Jeśli do klienta a ten nie potrafi, nie chce wyszukać sobie sam kanałów to za to regulamin przewiduje opłatę.
Co jest powodem, że to nie działa nie ma znaczenia - tv jest klienta to klient ma się tym martwić.
Ustawiacie swoje listy, swoje ustawienia i zdziwieni, że tv sam nie reaguje na zmiany. |
Uważam że nie masz racji. Jak zmieniali częstotliwości w lutym to dostałem informację ma maila i SMS. Teraz nic nie było więc serwisanci latają do klientów na koszt UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 29-03-2019, 13:24
|
|
|
MAVERIC, Jeśli nie było informacji to możesz mieć rację, tyle że z taka blachostką jak zmiana częstotliwości powinna sobie poradzić infolinia i nikogo wzywać raczej nie trzeba będzie. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 29-03-2019, 21:13
|
|
|
MAVERIC napisał/a: | Uważam że nie masz racji. Jak zmieniali częstotliwości w lutym to dostałem informację ma maila i SMS. Teraz nic nie było więc serwisanci latają do klientów na koszt UPC. |
Ale Ty wskazujesz teraz problem komunikacyjno informacyjny - a ja techniczny związany z tv jako sprzętem klienta.
Jak wtedy info dostałeś, to Ty sam musiałeś tv przeprogramować czy też musiał to robić wezwany technik? |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 29-03-2019, 22:06
|
|
|
Właśnie sam sobie odpowiedziałeś na ten problem. Skoro nie dostałem żadnej informacji to serwisant musi przyjść i ustawić mi kanały. Nie po to brałem UPC i ich moduł CI żeby co miesiąc programować telewizor na nowo. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 29-03-2019, 22:26
|
|
|
MAVERIC napisał/a: | Skoro nie dostałem żadnej informacji to serwisant musi przyjść i ustawić mi kanały. Nie po to brałem UPC i ich moduł CI żeby co miesiąc programować telewizor na nowo. |
A masz to gdzieś zagwarantowane w umowie czy regulaminie? |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 30-03-2019, 21:49
|
|
|
MAVERIC, podejrzewam, że trzeba do tego przywyknąć. Oby nie zaczęto. |
_________________
|
|
|
|
|
|