Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regularne przerwy w sygnale
Autor Wiadomość
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 28-03-2019, 20:35   

Wiesz, mam dwa moduły CI+ na dwóch różnych telewizorach więc jestem na 100% pewny że to ich wina.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 28-03-2019, 21:15   

Ja zrobiłem kopię na pendrive, wyszukałem programy i te których nie było się znalazły, przywrucilem z USB i dalej nie było tych programów. Tak więc musiałem je odnowa poukładać. Chociaż mogłem poczekać na serwis i niech się bawi. Dopiero co zmieniali częstotliwości
_________________
  ogromny
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 28-03-2019, 22:22   

Masz rację. Tez tak zrobiłem i pojawiły sie te kanały. Ech znów trzeba od nowa je ustawiać. Dzięki. Na stronie UPC są jeszcze stare częstotliwości. Zaczynają być do tyłu z aktulnymi danymi. Schodzą na psy.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 28-03-2019, 23:41   

Najlepsze jest to, że chyba te zmiany będą częściej :twisted:
_________________
  ogromny
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 29-03-2019, 02:23   

hsurim napisał/a:
ogromny napisał/a:
Może stanąć na 50 zł do rachunku

To ich częsta próba zniechęcenia (jakby szantażu) aby decydować się na serwis. :/

Ale do kogo należy tv który nie odbiera programów?
Jeśli do klienta a ten nie potrafi, nie chce wyszukać sobie sam kanałów to za to regulamin przewiduje opłatę.
Co jest powodem, że to nie działa nie ma znaczenia - tv jest klienta to klient ma się tym martwić.
Ustawiacie swoje listy, swoje ustawienia i zdziwieni, że tv sam nie reaguje na zmiany.
_________________
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 29-03-2019, 12:35   

KOCUREK1970 napisał/a:

Ale do kogo należy tv który nie odbiera programów?
Jeśli do klienta a ten nie potrafi, nie chce wyszukać sobie sam kanałów to za to regulamin przewiduje opłatę.
Co jest powodem, że to nie działa nie ma znaczenia - tv jest klienta to klient ma się tym martwić.
Ustawiacie swoje listy, swoje ustawienia i zdziwieni, że tv sam nie reaguje na zmiany.

Uważam że nie masz racji. Jak zmieniali częstotliwości w lutym to dostałem informację ma maila i SMS. Teraz nic nie było więc serwisanci latają do klientów na koszt UPC.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 29-03-2019, 13:24   

MAVERIC, Jeśli nie było informacji to możesz mieć rację, tyle że z taka blachostką jak zmiana częstotliwości powinna sobie poradzić infolinia i nikogo wzywać raczej nie trzeba będzie.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 29-03-2019, 21:13   

MAVERIC napisał/a:
Uważam że nie masz racji. Jak zmieniali częstotliwości w lutym to dostałem informację ma maila i SMS. Teraz nic nie było więc serwisanci latają do klientów na koszt UPC.

Ale Ty wskazujesz teraz problem komunikacyjno informacyjny - a ja techniczny związany z tv jako sprzętem klienta.
Jak wtedy info dostałeś, to Ty sam musiałeś tv przeprogramować czy też musiał to robić wezwany technik?
_________________
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 29-03-2019, 22:06   

Właśnie sam sobie odpowiedziałeś na ten problem. Skoro nie dostałem żadnej informacji to serwisant musi przyjść i ustawić mi kanały. Nie po to brałem UPC i ich moduł CI żeby co miesiąc programować telewizor na nowo.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 29-03-2019, 22:26   

MAVERIC napisał/a:
Skoro nie dostałem żadnej informacji to serwisant musi przyjść i ustawić mi kanały. Nie po to brałem UPC i ich moduł CI żeby co miesiąc programować telewizor na nowo.

A masz to gdzieś zagwarantowane w umowie czy regulaminie?
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 30-03-2019, 21:49   

MAVERIC, podejrzewam, że trzeba do tego przywyknąć. Oby nie zaczęto.
_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: