|
|
Ursynów - Vectra nowy modem technicolor 2,4 i 5 |
Autor |
Wiadomość |
marioking
classic master
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 249
|
Wysłany: 07-02-2019, 16:37 Ursynów - Vectra nowy modem technicolor 2,4 i 5
|
|
|
UPC mnie wkurzyło podwyżka na 42 za 120 i widzę w vectrze 300 za 45.... A przyznam się w ostatnim roku pare razy internet nawalał i to po kilka dni. A na dodatek jeszcze na infolinii foch przy zgłoszeniach z czym to ja mam problem... Więc jak z tą vectrą teraz jest? Wciaż dużo problemów? I jak z tym nowym modemem? radzi sobie? Ktoś korzysta? |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2019, 18:31
|
|
|
Z Vectrą jest dobrze, kiedy wszystko działa, wtedy miesiącami, czy nawet latami korzystasz z netu. Ale jak cokolwiek popsuje się (modem, sygnał, internet) niestety następuje przykre odkrycie - support nie istnieje. To znaczy teoretycznie coś takiego posiadają, ale mnie nie udało się tam nigdy dodzwonić, a próbowałam wiele razy. Skończyło się na słuchaniu muzyczki, a nawet wielokrotnie, bezczelnie przełączano mnie "w kosmos" zamiast do adekwatnego działu. Co ciekawe z działem sprzedażowym można się praktycznie zawsze połączyć. Dlatego nie polecam dłuższych umów z Vectrą, dobre są promocje studenckie albo umowa bezterminowa. |
|
|
|
|
marioking
classic master
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 249
|
Wysłany: 08-02-2019, 12:20
|
|
|
Tylko z upc też zaczyna być nie wesoło, coraz cześciej są problemy, i nie działa to tak dobrze jak kiedyś, a swoje liczą i coraz więcej. Niestety poza vectra nie ma zbytnio alternatyw, orange też drogi i to w sumie wsztstkie opcje, aż dziw uwierzyć ze coraz ciężej o jakąś konkurencyjną oferte... |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2019, 17:34
|
|
|
Narzekałam na support Vectry, ale czat UPC ma podobnie - bez względu na porę dnia ciężko wbić się, wszyscy zajęci. Poza działem sprzedaży, tam połączenie praktycznie natychmiastowe |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 28-02-2019, 19:00
|
|
|
Zuzia, Dzisiaj dzwoniłem na support bo nie wiedzieć czemu włączyło mi się ipv6. Z konsultantem DWT połączyło mnie od razu, nawet dwóch sekund nie czekałem. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2019, 19:35
|
|
|
@zylx
Dobrze wiedzieć, że kanał telefoniczny działa jak należy. Jeszcze nie dzwoniłam, bo nic, aż tak pilnego nie było więc klikałam w czat co jakiś czas. Może wstrzeliłam się w zły okres, jest jeszcze parę drobnostek więc będzie okazja sprawdzić dokładniej. |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-03-2019, 09:45
|
|
|
Zuzia napisał/a: | Narzekałam na support Vectry, ale czat UPC ma podobnie - bez względu na porę dnia ciężko wbić się, wszyscy zajęci. Poza działem sprzedaży, tam połączenie praktycznie natychmiastowe |
Też to zauważyłem. Przy połączeniu z działem sprzedaży łączy po kilku sekundach, potem jak poprosi się o przełączenie do DUKu czekałem już ponad 10 min.
Na infolinie technicznej zależy od szczęścią, czasami łączą po 30 sek, a są godziny gdzie też te kilkanaście minut trzeba odczekać. Jednak na samą jakoś supportu technicznego nie narzekam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|