Robienie w balona przez UPC |
Autor |
Wiadomość |
elmer3003
easy master
Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 34
|
Wysłany: 22-08-2006, 10:13 Robienie w balona przez UPC
|
|
|
Początiem lipca zadzwoniłem do biura obsługi klienta (byłem zainteresowany internetem chelo light) , miła pani (jak zawsze) poinformowała mnie że skoro mam pakiet minimalny to nie opłaca i się "brać" samego internetu i od razu poleciła mi ofertę "trójpak" internet+ TV+Telefon, pierwsze dwa miesiące po 1 zł, następne 5 miesięcy po 99 zł a ostatnie po 114 zł (letnia promocja w upc) i taki też był regulamin tej promocji na stronie www upc.( na umowie mam tajemniczy znak promocji CC8).Jakież było moje zdziwienie gdy dostaem rachunek na sierpień (08.VII).Sprawdziłem ponownie (sic!) treść promocji (zmienił się on w 100 %) dwa miesiące po 3 zł a pozostałe 12 miesięcy po podliczeniu wyniesie 125 zł.Więc stwierdzam że zostałem wprowadzony w BŁĄD! (używając kultularnych słów!)Uwaga na takie numery "wywijane" przez upc!!! |
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2006, 10:19
|
|
|
Zawsze możesz złożyć reklamację, albo rozwiązać z nimi umowę bez żadnej kary, bo zmienili Ci regulamin. |
|
|
|
|
elmer3003
easy master
Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 34
|
Wysłany: 22-08-2006, 14:29
|
|
|
No tak, ale przecież nie oto tu chodzi.To jest zwykłe "kancenie" klienta!!! |
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2006, 15:12
|
|
|
Pewnie, że przede wszystkim powinni dotrzymać warunków umowy, którą na początku podpisywałeś. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-08-2006, 15:55
|
|
|
I to jeszcze jak pewnie mało kto zauważy zmianę i rozwiąże umowę (całkowite rozwiązanie umowy jest najbardziej opłacalne z twojego punktu widzenia ponieważ miałeś pierwsze miesiące za złotówkę a za następne już nie zapłacisz nic bo zmienili cenę) sporo osób to przeoczy, przyjdzie rachunek to zapłacą.
Oszukują na rachunkach niestety nie od dzisiaj, próbowali mnie oszukać już ponad rok temu przy jeszcze poprzedniej umowie - trzeba bardzo uważać. |
|
|
|
|
pc486
light master
Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 61
|
Wysłany: 22-08-2006, 21:31
|
|
|
Panie z BOKu przesylaja na maila regulamin promocji, przy zleceniu telefonicznym. Jezeli otrzymales maila z BOKu UPC z regulaminem o ktorym wspominasz to rozwiaz umowe badz zloz reklamacje... |
|
|
|
|
100mek
Klikacz
Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 8 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 20-09-2006, 23:13
|
|
|
Najważniejszy jest regulamin jaki podpisujesz przy instalacji w domu. Jest tam trochę czytania, ale jak się wczytasz to będziesz wiedział wszystko o Twojej promocji. Jeśli podpiszesz to masz czas do 10 dni na rezygnację bez podania przyczyny, a jeśli przegapisz te 10 dni i poczekasz do rachunku to już sprawa się komlikuje, na tyle powaznie, ze nie jestes w stanie nic zrobic. Miałem sytuacje, ze na 9495 podali mi fajna promocje (na ktora sie zgodzilem), przyszedl gosciu zalozyc 3w1, wszystko fajnie smigalo, ale wieczorkiem przeczytalem opis promocji w regulaminie, ktory podpisalem. Na szczescie nie minelo 10 dni i mnie odlaczyli. .... Potem znowu przylaczyli na dane innego lokatora i teraz jest ok. |
|
|
|
|
|