Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
krys121 
classic master

Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 242
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 02-02-2019, 17:43   

Cylon napisał/a:
Na chwile obecną nie chce skargi pisać za wprowadzenie w błąd,

i dobrze bo jak by każdy chciał składać to każdy by musiał bo większość konsultantów kłamie, tak jak my kłamiemy że nie znamy ofert ;)
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 02-02-2019, 17:59   

krys121, Ja polecam nagrywać sobie rozmowy z konsultantami. Takie kłamstwo i dowód na nie daje podstawę do dochodzenia swoich racji a nawet rozwiązania umowy rok od jej zawarcie. Been there, done that.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-02-2019, 18:43   

zylx napisał/a:
Ja polecam nagrywać sobie rozmowy z konsultantami. Takie kłamstwo i dowód na nie daje podstawę do dochodzenia swoich racji a nawet rozwiązania umowy rok od jej zawarcie.

A konsultant wie, że go nagrywasz, informujesz go o tym i on wyraził na to zgodę?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 02-02-2019, 19:21   

MrPepka, Nagrywam każdą rozmowę z konsultantem, nie tylko UPC. Zawsze o tym informuję, nigdy, ale to nigdy nie zdarzyło mi się by konsultant nie wyraził zgody. A jeśli nawet by się tak stało, to żaden problem, pożegnał bym się i rozłączył, a później porozmawiał z innym konsultantem.

Przy czym to, że informuję konsultanta o tym, że rozmowa jest nagrywana jest jedynie kurtuazją z mojej strony. Prawo w Polsce w żaden sposób nie zakazuje nagrywania rozmowy telefonicznej w której uczestniczymy, nie zmusza też do uzyskania zgody rozmówcy. Co innego późniejsze publiczne rozpowszechnianie takiej rozmowy, bez zgody drugiej osoby. Nic jednak nie zabrania wykorzystania takiego nagrania w procesie reklamacji lub procesie cywilnym. Dla potwierdzenia moich słów fragment wyroku SN (IV CKN 94/01):
Cytat:
Nagrania audio pozyskane bez zgody i wiedzy nagrywanego są dopuszczalne w procesie cywilnym, gdy warunkują prawo do sprawiedliwego wyroku.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-02-2019, 19:33   

ogromny napisał/a:
czy gdzieś pisałem, że będę gdzieś z tym biegał?

Wielokrotnie tu są przytaczane słowa konsultantów czy to z czatów czy wręcz rozmów telefonicznych - nie jest to do końca zgodne z literą prawa i ewentualnej zgody jaką się uzyskało.
ogromny napisał/a:
Myślę że firma na taki wewnętrzny materiał prawidłowo zareaguje

I tego się trzymajmy.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 02-02-2019, 19:43   

KOCUREK1970, Jaki przepis prawa zakazuje mi, jako osobie prywatnej nagrywania rozmowy z konsultantem bez poinformowania go o tym? Zwłaszcza, że rozmowa i tak jest nagrywana przez drugą stronę, a konsultant o tym wie?
_________________
 
 
przemko890 
Klikacz

Dołączył: 02 Lut 2019
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-02-2019, 19:43   

Witam.

Byłbym wdzięczny za pomoc w moich negocjacjach. Po krótce to co mam:
Pakiet horizon Max z nagrywarka
Mega sport
I Internet 150mbs

Za wszystko płacę 139.

Na infolinii proponowali mi to samo plus PSP za 105.

Czy jest szansa zejść z cena do 90? Może canal plus w dobrej cenie do tego się da?

Dzięki za pomoc.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 02-02-2019, 20:02   

MrPepka, A kto mówi o nagrywaniu w celu wrzucenia do Internetu i ośmieszenia? Przecież cała dyskusja dotyczy późniejszego dochodzenia swoich racji w procesie reklamacji, ewentualnie w ostateczności postępowania przed sądem. Zresztą sam przytoczony artykuł zaprzecza temo co Ty i KOCUREK1970, insynuujecie od samego początku, iż konsultant musi wyrazić zgodę na bycie nagrywanym:

KOCUREK1970 napisał/a:
A konsultant wie, że go nagrywasz, informujesz go o tym i on wyraził na to zgodę?
MrPepka napisał/a:
Nie musi mieć. Może się celowo nie zgodzić żeby tacy "mundrzy" abonenci jak Wy nie mogli pomawiać firmy o oszustwa
MrPepka napisał/a:
A jak z nim nie rozmawiam przez chat, a przez telefon i on się nie zgadza na nagrywanie to co wtedy?


To o czym pisałem wcześniej jako cytat z artykułu który podsunąłeś:

Cytat:
Tak naprawdę informowanie konsultanta o chęci rejestrowania rozmowy jest pewną nadgorliwością: konsument wcale nie musi o takim zamiarze uprzedzać. Nie ma przepisu zabraniającego nagrywania rozmowy, w której nagrywający sam uczestniczy.


Podsumowując:
- Konsument może nagrywać rozmowę z konsultantem.
- Nie trzeba na to uzyskać zgody konsultanta ani go o tym informować (aczkolwiek polecam to robić, zawsze to jakiś przejaw grzeczności i dobrego wychowania)
- Bez względu czy konsultant widział, że jest nagrywany czy nie można takie nagranie wykorzystać w celu dochodzenia swoich racji np w postępowaniu reklamacyjnym, procesie cywilnym.
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2019, 20:15   

zylx napisał/a:
MrPepka, Nagrywam każdą rozmowę z konsultantem, nie tylko UPC. Zawsze o tym informuję, nigdy, ale to nigdy nie zdarzyło mi się by konsultant nie wyraził zgody. A jeśli nawet by się tak stało, to żaden problem, pożegnał bym się i rozłączył, a później porozmawiał z innym konsultantem.

Przy czym to, że informuję konsultanta o tym, że rozmowa jest nagrywana jest jedynie kurtuazją z mojej strony. Prawo w Polsce w żaden sposób nie zakazuje nagrywania rozmowy telefonicznej w której uczestniczymy, nie zmusza też do uzyskania zgody rozmówcy. Co innego późniejsze publiczne rozpowszechnianie takiej rozmowy, bez zgody drugiej osoby. Nic jednak nie zabrania wykorzystania takiego nagrania w procesie reklamacji lub procesie cywilnym.
Masz całkowitą rację, trzeba dbać o swoje interesy, bo nikt inny za nas tego nie zrobi. Czasami na drugiej stronie robi już wrażenie jak padnie deklaracja, że mamy nagranie, można załączyć coś w rodzaju stenogramu, taki argument jest bardzo mocny w postępowaniu reklamacyjnym jak i przy ewentualnym zgłoszeniu do UKE lub w sądzie. Nagrywam konsultantów i nieraz już udało mi się wygrać spór dzięki posiadaniu nagrania. Bez tego byłabym na straconej pozycji, słowo przeciwko słowu.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-02-2019, 21:25   

zylx napisał/a:
KOCUREK1970, insynuujecie od samego początku, iż konsultant musi wyrazić zgodę na bycie nagrywanym:

To jest domyślna zgoda na wewnętrzną Twoją komunikację z firmą a nie domyślna zgoda, że Ty będziesz z takim info latał po świecie i go o coś PUBLICZNIE oskarżał, podpierając się tym jako DOWODEM niby kłamstwa konsultanta.
zylx napisał/a:
- Bez względu czy konsultant widział, że jest nagrywany czy nie można takie nagranie wykorzystać w celu dochodzenia swoich racji np w postępowaniu reklamacyjnym, procesie cywilnym.

I tu Cie zmartwię - to sąd zdecyduje, czy Twoje nagranie jest do czegokolwiek przydatne co nie znaczy, że z automatu to rozstrzyga na Twoją korzyść.
_________________
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 02-02-2019, 22:29   

No ale wiadomo jak to się później kończy jak nie nagramy rozmowy z konsultantem dziwnym trafem rozmowa nie została nagrana a tutaj pojawia się nagranie od klienta są tego przykłady w necie ;-)
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-02-2019, 22:38   

Azar napisał/a:
dziwnym trafem rozmowa nie została nagrana

https://gsmonline.pl/artykuly/uke-play-kara
_________________
 
 
Cylon 
easy master


Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2019, 23:15   

zylx napisał/a:
Cylon, Coś słavo szukałeś. Wrzucam tylko dlatego, że nie ma jeszcze zaktualizowanego Arkusza: https://www.upc.pl/pdf/up...iii_2019-1.pdf.


Dzięki Zylx, przejrzałem dokładnie, ale szukałem karty CI+, rozumiem, że oferta PAKIET MAX EXTRA HD lub PAKIET SELECT EXTRA HD, to to czego szukam, dobrze interpretuje?

Koleżanka jak się właśnie dowiedziałem dwa dni temu przedłużyła umowę w DUK nie mając dekodera tylko kartę CI+ i nikt tam nie chciał jej wymieniać na siłę CI+ na Horizona jak w moim przypadku.
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-02-2019, 06:18   

O właśnie przykład z playem chcieli naciągnąć klienta a tutaj kara xD
_________________
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2019, 14:46   

Widzę w arkuszu Morthena, że umowy zostały przedłużone do końca maja.
A multiroom jak? Dalej za 15zł? Czyli o piątkę więcej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,8 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: