Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
vito.dc 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Wysłany: 03-12-2018, 21:18   

zylx napisał/a:
Jakbyś jeszcze chciał odzyskać pozostałe kanały złotówkowe, to możesz spróbować na drodze reklamacji.

Sprawdziłem umowy i co do MR i Cinemax HD to mam za 1 zł "na zawsze" i były to 2 różne regulaminy co 2 lata przy przedłużaniu umowy głównej, po wypowiedzeniu.
Natomiast Filmbox za 1 zł doszedł przy przedłużaniu C+ o 12 miesięcy w opcji 2x0 + 10x39,90 (Mega Emocje z Canal+ II oraz Rozrywkowy pakiet II) - co do tego, to nigdzie nie ma zapisu " na zawsze" jedynie brak zobowiązania.
Co do zasady trzeba zawsze składać reklamacje, jeśli coś się nie zgadza i tak też się stało.
Czy przechodząc z Mediaboxa na Horizon rzeczywiście zawsze są takie problemy z opcjami za 1zł, czy to tylko zwyczajny pretekst do zabrania tanich dodatków?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 03-12-2018, 22:48   

vito.dc, W promocji rozrywkowy pakiet II wyraźnie jest napisane "Miesięczna opłata abonamentowa za Pakiet Premium Filmbox z ulgą w wysokości: 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) brutto, liczona od dnia Przystąpienia do Promocji. Ulga będzie naliczana tak długo jak długo Abonent korzysta z Usługi objętej niniejszą Promocją. ", Zazwyczaj nie trzeba składać reklamacji, bo konsultanci nie robią problemu by te pakiety zostawić. Sprzęt nie ma nic do rzeczy. Zwykły pretekst, i do tego nie najlepszy.
_________________
 
 
Nope 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 148
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-12-2018, 22:56   

zylx - To co masz w podpisie "TV MAX, 300mbs, MR, MegaSport, PSP: 87.99zł" z jakiego jest regulaminu? Nie mogę do żadnego tego dopasować a w sumie taki zestaw za taką cenę by mi odpowiadał. Może za wyjątkiem multiroomu bo mniej więcej od marca bym go już raczej nie potrzebował..Chyba, że by mi zamienili filmboxa za 1 zł na multirooma na 1 zł ale z tego co się orientuje nie jest to możliwe.

Przy okazji jeszcze zapytam gdybym się jednak zdecydował i nie czekał do marca(może będą gorsze oferty) i brał teraz świąteczną promocję + ten multiroom a chciałbym Compala zamiast Thomsona to muszę za niego zapłacić? W ofercie jest tylko horizon jako dekoder i wifi a chciałbym oddzielnie.
 
 
vito.dc 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Wysłany: 03-12-2018, 23:04   

zylx napisał/a:
Zazwyczaj nie trzeba składać reklamacji, bo konsultanci nie robią problemu by te pakiety zostawić. Sprzęt nie ma nic do rzeczy. Zwykły pretekst, i do tego nie najlepszy.

Do dzisiaj faktycznie nie było problemu, ale odbyłem ostatnio 3 rozmowy z 3 różnymi konsultantami i wszyscy twierdzili to samo: MR za 1zł zostaje, a reszta nie. Gdybym miał ofertę z Mediaboxem, to wszystko by zostało, albo wcześniej miał Horizona i dzisiaj przedłużył, to też. Myślę, że to polityka nowych szkoleń, w końcu też muszą zarobić na Święta ;)
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 03-12-2018, 23:20   

vito.dc, To chyba jeszcze nie wszystkich przeszkolili bo, dosłownie stronę wcześniej, równiez przy ofercie z Horizonem:
bizi1978 napisał/a:
zylx napisał/a:
bizi1978, Czyli THHXII, a HBO wychodzi nawet lepiej, niż to co pisałem. Nagrywarkę, PSP i 300mbs sam chciałeś, czy konsultant wcisnął? Udało się zostawić pakiet złotówkowy?


Sam chcialem, pakiet 1zl pozostal multirom i cinemax.


Nie przejmuj się, złóż reklamację i powołaj się na zapis regulaminu który uniemożliwia Ci dalsze korzystanie z ulgi przy przejściu na Horizon. Racja po twojej stronie, więc pewnie uznają.
_________________
 
 
vito.dc 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 44
Wysłany: 03-12-2018, 23:23   

zylx napisał/a:
vito.dc, To chyba jeszcze nie wszystkich przeszkolili bo, dosłownie stronę wcześniej, równiez przy ofercie z Horizonem:
bizi1978 napisał/a:
zylx napisał/a:
bizi1978, Czyli THHXII, a HBO wychodzi nawet lepiej, niż to co pisałem. Nagrywarkę, PSP i 300mbs sam chciałeś, czy konsultant wcisnął? Udało się zostawić pakiet złotówkowy?


Sam chcialem, pakiet 1zl pozostal multirom i cinemax.

Zgadza się, ale miał wcześniej Horizon a nie Mediabox
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 03-12-2018, 23:33   

vito.dc, Nie ma to znaczenia. Regulamin nic nie mówi, ze przy zmianie sprzętu ulgi przestają obowiazywać i tego się trzymajmy. Prześledzisz wątek wstecz, to znajdziesz też przykłady z mediaboxa na horizon. Reklamacja, powołaj się na zapisy pregulaminu i będzie dobrze.
_________________
 
 
lgepl.kc 
Klikacz

Dołączył: 04 Gru 2018
Posty: 1
Wysłany: 04-12-2018, 12:28   

Dzień dobry wszystkim :)
Za 3 tygodnie kończy mi się 2-letnia umowa w UPC. W tej chwili mam internet FiberPower 150 z modemem Connect Box (oryginalnie na umowie było chyba 50 Mbit/s) + TV Select Extra HD (z modułem CI+) i płacę za taki zestaw 49 zł.

Nie interesuje mnie zmiana tego co mam, chciałbym ten sam pakiet. Jaką najlepszą umowę można mi zaoferować? Czy powinienem sam zadzwonić do UPC, czy czekać na tel od nich?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 04-12-2018, 12:49   

lgepl.kc, Po pierwsze, twoja umowa się nie kończy. Kończy się okres zobowiązania, umowa jest bezterminowa. Obecnie zestaw 150mbs + Select CI+ jest najtaniej za 54,99zł. Prawdopodobnie, po zakończeniu okresu zobowiązania wzrosną Tobie opłaty o 5zł (sprawdź to sobie). Wobec powyższego nie wiedzę sensu byś robił cokolwiek i zawierał nowe zobowiązanie do czasu lepszej promocji/hipotetycznej podwyżki z OWU.
_________________
 
 
xenon 
easy master

Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 41
Wysłany: 05-12-2018, 11:45   

spoko napisał/a:
xenon, jeżeli jesteś na bezterminówce to cesja nie jest problemem (tyle, że kosztuje 39 PLN). Osoba przejmująca umowę może wybrać ofertę dla nowych klientów. Na poprzednich kilku stronach jest kilka wpisów o tym, np.:
ralf napisał/a:
[...] Cesja = nowy klient = możliwość wzięcia oferty dla nowych klientów. Może być ten sam lokal.


Wypowiedzenie tutaj nie pomoże, a przed cesją i tak musisz je cofnąć:
Pielgrzym napisał/a:
[...] Umowa terminowa kończyła mi się za dwa tygodnie. Miałem zarejestrowane wypowiedzenie.
Na infolinii nie chcieli mi dać Black Friday.
Poszedłem do salonu i bez problemów Pani : 1. Cofnęła moje wypowiedzenie. 2. Zrobiła cesję na żonę 3. Dała Black Friday za 89 zł.
Co więcej... ludzie obok z innym konsultantem robili to samo :) [...]


Problem pewnie byłby w trakcie okresu zobowiązania bo wtedy osoba przejmująca umowę raczej musi dociągnąć te zobowiązanie do końca?

Działaj :)

Dzięki, faktycznie było bez problemow, nawet bez cesji się o dziwo obyło, mimo że przyszedłem z wypełnionym już formularzem. Pracownik w salonie powiedział, że można to zrobić bez, dziś już sprzęt podłączony i wygląda, że wszystko jest git, necik też ładnie śmiga.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2018, 17:19   

Panowie i Panie,
Nam pytanie odnośnie przedłużenia a raczej chęci wzięcia promocji "kosmiczne święta" :)
Na jednym adresie mam zobowiązanie do 11/05/2019, a na drugim jestem na bezterminówce z tym że jestem na zobowiązaniu z pakietem Canal+ Select do 06/08/2019. Da radę w jakiś sposób załapać się na "kosmiczne święta" czy trzeba czekać aż skończą mi się zobowiązania ?
_________________
 
 
 
Maciek3M 
Klikacz

Dołączył: 05 Gru 2018
Posty: 3
Wysłany: 05-12-2018, 19:00   

xenon napisał/a:
spoko napisał/a:
xenon, jeżeli jesteś na bezterminówce to cesja nie jest problemem (tyle, że kosztuje 39 PLN). Osoba przejmująca umowę może wybrać ofertę dla nowych klientów. Na poprzednich kilku stronach jest kilka wpisów o tym, np.:
ralf napisał/a:
[...] Cesja = nowy klient = możliwość wzięcia oferty dla nowych klientów. Może być ten sam lokal.


Wypowiedzenie tutaj nie pomoże, a przed cesją i tak musisz je cofnąć:
Pielgrzym napisał/a:
[...] Umowa terminowa kończyła mi się za dwa tygodnie. Miałem zarejestrowane wypowiedzenie.
Na infolinii nie chcieli mi dać Black Friday.
Poszedłem do salonu i bez problemów Pani : 1. Cofnęła moje wypowiedzenie. 2. Zrobiła cesję na żonę 3. Dała Black Friday za 89 zł.
Co więcej... ludzie obok z innym konsultantem robili to samo :) [...]


Problem pewnie byłby w trakcie okresu zobowiązania bo wtedy osoba przejmująca umowę raczej musi dociągnąć te zobowiązanie do końca?

Działaj :)

Dzięki, faktycznie było bez problemow, nawet bez cesji się o dziwo obyło, mimo że przyszedłem z wypełnionym już formularzem. Pracownik w salonie powiedział, że można to zrobić bez, dziś już sprzęt podłączony i wygląda, że wszystko jest git, necik też ładnie śmiga.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
[


Ja też dziś byłem w salonie. Niestety nie chcieli dać "Kosmicznych świąt". Ciągle twierdzą, że to tylko dla nowych klientów. U mnie cesja nie wchodzi w grę (ale nawet nie zaproponowali - ja zapytałem tylko, czy gdybym chciał cesję, to czy wtedy dałoby się skorzystać z tej promocji - TAK). W tej chwili jestem na bezterminówce. Wczoraj też złożyłem wypowiedzenie. Z Utrzymaniem klienta rozmawiałem przedwczoraj - też bez większych efektów.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 05-12-2018, 23:03   

Maciek3M, z utrzymaniem klienta się rozmawia po złożeniu wypowiedzenia.
_________________
  ogromny
 
xenon 
easy master

Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 41
Wysłany: 06-12-2018, 00:37   

Maciek3M napisał/a:

Ja też dziś byłem w salonie. Niestety nie chcieli dać "Kosmicznych świąt". Ciągle twierdzą, że to tylko dla nowych klientów. U mnie cesja nie wchodzi w grę (ale nawet nie zaproponowali - ja zapytałem tylko, czy gdybym chciał cesję, to czy wtedy dałoby się skorzystać z tej promocji - TAK). W tej chwili jestem na bezterminówce. Wczoraj też złożyłem wypowiedzenie. Z Utrzymaniem klienta rozmawiałem przedwczoraj - też bez większych efektów.

No to widać zależy na kogo się trafi, mi powiedział gość w salonie, że dla takiego myku nie ma sensu cesji robić, on wyłączy tamto konto i aktywuje na nową osobę, coś w tym stylu. Też była na bezterminowej.
 
 
Lord_PRO 
Klikacz

Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2018, 09:19   

Cześć!
I znowu miną niedługo 2 lata i zaczynają męczyć...

Obecnie:
Horizon MAX + FB 250 + MR z CI + Cinemax za 1 = 100/mc

Zaproponowali na razie bez wypowiadania:
Horizon MAX + internet 300 + MR z CI + Cinemax za 1 = 100,99/mc + aktywacja 29...

Tak sobie pzeglądam arkusz Morthena i nie widzę nic ciekawego.

Podpowiedzcie czy jest coś co teraz można ugrać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,65 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: