Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
lilbee 
Klikacz

Dołączyła: 10 Kwi 2015
Posty: 9
Wysłany: 28-05-2018, 19:40   

Dziś i ja byłam, dostałam ofertę od Pani z BOKu póki co, mówiła że cena telefonu bez limitu i z limitem jest taka sama, bez horizona z horizonem też taka sama, czy dobrą ofertę mi przedstawiła? Ile mogę ugrać z BOKu jeszcze a ile po rezygnacji? Dziękuję za odpowiedzi

TV MAX PLUS NAGRYWARKA (horizon i modem connect box)
Horizon Go
tel. MAX
250mb internet - to wszystko za 102zł
Multi room za dekoder drugi 10zł
eleven 5zł
canal + select 39,90
lub prestige 45,90

łącznie 157zł z podstawowym c+ da rade cos ugrać jakbym została przy sprzęcie jaki mam nie wymieniając go? Albo dodać jakiś filmbox cinemax filmklub czy cokolwiek?
Dziękuję za odpowiedź
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-05-2018, 21:23   

lilbee,

Jeśli chodzi o usługi główne za 102 zł, to bardzo dobrze jest (jeśli oczywiście chcesz telefon)
Proponują Ci THH XIV, trzy usługi z pakietem Select + upgrade Max, stąd taka dobra cena.
Taniej byłoby z dwoma usługami bez telefonu( zaplaciłabyś 92 zł z upgrade) ewentualnie z Telefonem na Start za +0,98 zł....


Co do usług dodatkowych
lilbee napisał/a:

MR HD 10 zł
Eleven 5zł 
canal + select 39,90 
lub prestige 45,90 

..to wszystko ok.
Choć jeśli spełniasz warunki, nie miałaś wcześniej Eleven to lepiej byłoby z
"Mistrzowskim" Elevenem za 2 zł i "Mistrzowskim" MR za 3zł.

lilbee napisał/a:
(...) jakiś filmbox cinemax filmklub czy cokolwiek ..

Kiedyś te pakiety były po 1 zł, ostatnio po 5 zł, natomiast obecnie nie ma na forum aktualnego regulaminu na Cinemax czy Filmbox, a ceny standardowe to 10zł za Cinemax (2mce x0zł i 10mcy x10zł) i 11 zł za Filmbox.
_________________
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 29-05-2018, 17:29   

No dobra, i ja dałem się skusić na Horizona i zrobić krok w "nowoczesność" według UPC :P

Siedziałem kilka miesięcy na bezterminówce z kultową WRU XX, ale w sumie przerachowałem, pokombinowałem i stwierdziłem, że za 2 złocisze więcej skuszę się na tego Horizona i dołączę do grona ponad 530 tys. jego użytkowników.

Było (WRU XX):
Max Extra HD z PVR + 60 Mb/s = 70 zł (po zobowiązaniu)
Jest (THH IV):
Select Horizon z PVR + Max Upgrade + 60 Mb/s + Horizon GO = 72 zł (po zobowiązaniu cena bez zmian)
Wszelkie instalacje/aktywacje za 0 zł
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-05-2018, 20:31   

atomix napisał/a:
po zobowiązaniu cena bez zmian

I to jest najfajniejsze w THH XlV :)
_________________
 
 
Ksiaze441 
plus master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 351
Wysłany: 30-05-2018, 20:25   

Dekoder Horaizon to tragedia jak mi nie dadzą podmiany na MediaModuł CI+to rozwiązuję umowę i będę musiał na nowo z nimi podpisać umowę na dwie karty.
_________________
 
 
mseifer 
classic master

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 160
Wysłany: 01-06-2018, 14:02   

Dobrze czytam THH XIV że jeśli wybiorę:
FIBER POWER 60 - 15,02
HORIZON MAX - 64
TELEFON - 10

to za całość wyjdzie 89,02?
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 01-06-2018, 16:34   

mseifer,
Wyjdzie 79zł, nie odjąłeś ulg.
_________________
 
 
lilbee 
Klikacz

Dołączyła: 10 Kwi 2015
Posty: 9
Wysłany: 02-06-2018, 11:15   

A ja się umawiałam na XIV przyszedł pan z umową na XII słabo słabo ale podpisałam i jutro idę zmieniać na XIV... ciekawe czy celowy zabieg czy pomyłka :p
 
 
Ksiaze441 
plus master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 351
Wysłany: 02-06-2018, 12:52   

Witajcie.

Kiedy mogę złożyć wypowiedzenie mam do października chcę się pozbyć Horizona na kartę i router mieć usługi.

Pozdrawiam Ksiaze441
_________________
 
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 02-06-2018, 14:21   

lilbee napisał/a:
A ja się umawiałam na XIV przyszedł pan z umową na XII słabo słabo ale podpisałam i jutro idę zmieniać na XIV... ciekawe czy celowy zabieg czy pomyłka :p


Zatem życzę powodzenia...
Pamiętaj, że masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem firmy - za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość - w terminie 14 dni (kalendarzowych - nie roboczych !).
Zwrócenie się o zmianę umowy w sytuacji gdy nie składałaś żadnych zastrzeżeń podczas procesu instalacji i podpisywania formularza może skutkować fiaskiem, w takiej sytuacji złóż reklamację i powołaj się na zapis elektroniczny rozmowy telefonicznej jaką przeprowadziłaś z konsultantem. Bądź po prostu skorzystaj z prawa do odstąpienia od umowy jak wyżej.
W obecnej sytuacji obie strony popełniły błąd, usługodawca przedkładając Ci do podpisu błędny formularz umowy na warunkach innych niż uzgodnione z konsultantem, jednak to Ty miałaś prawo tak sformułowanej umowy nie podpisywać - nikt nie zmuszał cię do tego.
Osobiście nie podpisywał bym takiej umowy i wręczył pisemne uwagi konsultantowi, przedłożony formularz umowy sfotografowałbym i złożył reklamację oczekując wysłania montera z właściwymi warunkami umowy. Trochę by to potrwało, ale fromalnościom stałoby się zadość.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-06-2018, 15:42   

lilbee napisał/a:

Dziś i ja byłam, dostałam ofertę od Pani z BOK


lilbee napisał/a:
.. ja się umawiałam na XIV przyszedł pan z umową na XII słabo słabo ale podpisałam i jutro idę zmieniać na XIV


Odstąpić to można od Umowy zawartej na odległość, jeśli jednak w salonie UPC byłaś to nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia.
_________________
 
 
jacze 
easy master

Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 35
Wysłany: 02-06-2018, 18:01   

Kasia napisał/a:
jacze, tak i za ten zestaw taniej się nie da, bo to pakiet Select z migracją do Max.

Witam Pani Kasiu. A czy da radę zejść jeszcze z opłaty za tzw aktywacje 49zl.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-06-2018, 21:21   

jacze,

...po prostu Kasia ;)


jacze napisał/a:
(..) opłaty za tzw aktywacje 49zl.

Aktywacja i instalacja to dwie różne sprawy.

Skoro został Ci zaproponowany pakiet z "Twój Happy Home XIV (2018-2)" , to wg.regulaminu tejże promocji opłaty jednorazowe wynoszą
-49,90 zł za INSTALACJĘ USŁUG
-29,90 zł za AKTYWACJĘ (opłata za uruchomienie usługi bez
konieczności Instalacji Zakończenia Sieci)


...i teraz..
Jeśli nie wynegocjujesz darmowej instalacji, to po instalacji usług, powołując się na regulamin promocji"Bezkosztowa instalacja (2016-1)" - napiszesz reklamację NP. TAKĄ

Jeśli natomiast chodzi o opłatę aktywacyjną to napiszesz mniej więcej taką REKLAMACJĘ.
a nuż i Tobie się uda uniknąć tych opłat :)




__________
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
_________________
 
 
Ruben 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 20
Wysłany: 03-06-2018, 11:08   

Kasia napisał/a:
Odstąpić to można od Umowy zawartej na odległość, jeśli jednak w salonie UPC byłaś to nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia

Nie wiem czy coś się zmieniło w tej kwestii ale jeszcze w ubiegłym roku w salonie składało się zamówienie a właściwą umowę przynosił instalator i wtedy podpisywaliśmy. Taka umowa była traktowana jako zawarta poza lokalem i przysługiwał abonentowi 14-dniowy okres odstąpienia od umowy.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-06-2018, 17:28   

A jest tu jakiś prawnik?

Bo wg.mnie to @lilbee jako konsument, z własnej inicjatywy, w celu zapoznania się z ofertą abonamentową, nawiązała osobisty kontakt z przedsiębiorcą, udając się do miejsca które jest siedzibą przedsiębiorstwa tj. do stacjonarnego punktu UPC.
W siedzibie przedsiębiorcy, złożono jej ofertę i przedstawiono warunki ( zakres, czas trawania i cenę), a lilbee oświadczyła że chce zawrzeć umowę na proponowaną ofertę.

Następnie (bezpośrednio po tym, jak podczas fizycznej obecności stron w siedzibie przedsiębiorcy, lilbee przyjęła ofertę świadczenia usług) w celu realizacji oferty- przedsiębiorca dokonał we wskazanym miejscu, instalacji usług za wyraźną zgodną lilbee, która podpisała Umowę akceptując jej warunki...

Teraz lilbee może od Umowy odstąpić mimo że miała czas na przemyślenie i ewentualną zmianę decyzji?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: