Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zrywanie Internetu i problem z logowaniem na stronach
Autor Wiadomość
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 06-03-2018, 16:56   Zrywanie Internetu i problem z logowaniem na stronach

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z Internetem, nieregularnie kilka razy dziennie zrywa mi polaczenie, doslownie na moment, a kiedy wyłączne i włączę router, to internet wraca od razu. Ciekawostka jest to, że cały czas wszystkie diody jak i pasek zadań pokazuje że mam dostęp do sieci. Mogę jakoś sprawdzić czy problem jest po stronie urządzenia czy mojego komputera, nie wiem wirus albo uszkodzenie zasilacza routera czy karty sieciowej? Poza tym po logowaniu na wykop czy podobne witryny zauważyłem, że zmienia mi adres ip, a bylem przekonany że wcześniej miałem stały.

Używam Thomson TWG 870 i mam Internet 120 UPC, ale ostatnio speedtest pokazuje coś koło 77-80. Internet chodził bez zarzutów od 2012 kiedy podpisałem kolejną umowę i na początku lutego ją przedłużyłem, nie zmieniałem prędkości łącza.

Zalogowałem się dziś, żeby zobaczyć logi, ale jest tylko coś takiego: https://imgur.com/a/jZKXu

Mogę się mylić, ale jakoś miesiąc temu robiłem format dysku i wydaje mi się, że zrywa mi Internet mniej więcej od tego samego dnia, ale mogę się mylić. Teraz już od 2 godzin Internet śmiga bez zarzutów, ale jestem pewny, że za jakaś godzinę czy dwie znów będę musiał resetować połaczenie i po sekundzie znó będę miał dostęp. Może nie występuje to często i jest krótkotrwałe, ale przecież tak nie powinno się dziać.

Ciekawostka, bo od czasu tego samego formata, niby przywróciło mi wszystkie zakładki/hasła i inne do przeglądarki Chrome, ale za każdym razem na większości stron po ponowym uruchomieniu komputera muszę kilkać wszędzie "zaloguj", wcześniej na stronach typu: facebook, fora takie jak to i tak dalej byłem zalogowany do momentu, aż sam się nie wylogowałem, wyątkiem były strony bankowe i tak dalej - zrozumiałe. Teraz mi się to składa w całość, bo może jeśli teraz mam zmienny adres ip, to może cooki nie zapisują mi, że jestem zalogowany? Haseł nie muszę wklepywać, ale przycisk od logowania tak czy siak muszę klikać.
Frustruje mnie to strasznie, bo korzystam z wielu portali i po pracy chciałbym sobie od razu wszystko sprawdzać, to muszę się logować na 10 stronach.
 
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2018, 17:14   

stresS napisał/a:
Mogę jakoś sprawdzić czy problem jest po stronie urządzenia czy mojego komputera

Jedynie sprawdzając czy na innym sprzęcie jest to samo. Jak tak to wina routera. Jak nie to będziemy kombinować dalej
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 06-03-2018, 17:25   

MrPepka napisał/a:
stresS napisał/a:
Mogę jakoś sprawdzić czy problem jest po stronie urządzenia czy mojego komputera

Jedynie sprawdzając czy na innym sprzęcie jest to samo. Jak tak to wina routera. Jak nie to będziemy kombinować dalej

Innym użytkownikiem jest laptop mojej mamy i trudno mi powiedzieć jak to jest, bo to się dzieje naprawdę sporadycznie, jej czasami też wywala i za chwile wracę, ona się łączy z tym samym Internetem przez Wifi, na telefonie raczej działa płynnie, chociaż też wydaje mi się, że kiedyś mi go zerwało, tak jak mówię to się dzieje tak sporadycznie, ale akurat wtedy ja siedzę przy komputerze. Poza tym zauważyłem, że to często dzieje się wieczorami kiedy gram w jakieś gry czy to na platformie steam czy battlnet, ale nie wydaje mi się, żeby to miało znaczenie. Wczoraj na przykład straciłem połączenie koło 20.
 
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2018, 17:34   

A zobacz w panelu Thomsona jaki masz sygnał DS i US.
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 06-03-2018, 19:27   

Gdzie tego konkretnie szukać, bo przeglądam i nigdzie nie widzie zakładki signal?
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-03-2018, 22:07   

Gateway -> Status -> Connection
Downstream Channels
Upstream Channels

Strona 18:
:arrow: https://www.upc.pl/pdf/up...n_twg870-eu.pdf
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 06-03-2018, 22:24   

Właśnie przed chwilą wywaliło mi znów Internet na dosłownie minute. Rozłączyło mnie ze skype i wywalłi z battleneta, złapałem po telefon żeby sprawdzić czy wifi działa i w tym samym momencie Internet zaczął działać jakgdby nigdy nic...

2332.png
Plik ściągnięto 37 raz(y) 133,69 KB

 
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2018, 22:58   

Może sam modem jest wadliwy.
Cytat:
ale ostatnio speedtest pokazuje coś koło 77-80

Model karty sieciowej to? Karta łączy się na 1 Gb z Thomsonem?
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 06-03-2018, 23:02   

Atheros AR8161/8165 PCI-E Gigabit Ethernet Controller(NDIS 6.20)
Mój komputer posiada taką karte i jest na tym takim kablu co wygląda jak kiedyś telefony stacjonare miały, nie wiem jak się te kable nazywają i wychodzi do tego thomsona. Krótko mówiąc jestem bezpośrednio podłaczony do modemu, a reszta urządzeń na wifi.
Nie wiem czy o to chodziło.
 
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2018, 23:10   

Chodziło o to:
"można to sprawdzić klikając PPM na ikonkę monitora z kablem i wybierając "Centrum sieci i udostępniania". Następnie trzeba wybrać po lewej opcję "zmień ustawienia karty" i kliknąć PPM na nazwę karty sieciowej i wybrać "Status""
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-03-2018, 08:33   

Przed chwila znów zerwalo i na telefonie mimo pokazanego połączenia z wifi neta nie było, sprawdze to co chciałeś kolo 17 bo wychodzę do roboty. Czyli jak na telefonie tez zrywa połączenie, to problem z moim pc możemy chyba odrzucić

[ Dodano: 07-03-2018, 17:30 ]
Nie wiem czy o to chodziło?

stan.png
Plik ściągnięto 15 raz(y) 33,57 KB

 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 20:37   

Hmmm, może to głupie, ale sprawdź, czy na tym Thomsonie nie ma IPv6.
http://ipv6-test.com/

Czyli karta łączy się na 1Gb/s.
Wyłączyłbym IPv6 na karcie sieciowej (we Właściwościach).
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2018, 21:20   

Pitrek napisał/a:
Wyłączyłbym IPv6 na karcie sieciowej (we Właściwościach).

Tu trzeba wyłączyć IPv6 przez asystenta pomocy.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 21:30   

Poruszyłem dwie odrębne sprawy.

1. Ewentualne IPv6 z UPC.
2. Włączone IPv6 na karcie sieciowej, co widać na obrazku.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2018, 21:37   

Pitrek napisał/a:
Ewentualne IPv6 z UPC.

Jeżeli tego IPv6 od UPC by nie miał to wtedy przy pozycji Połączenia IPv6 nie miał by wpisu Internet, a zamiast tego byłoby "Brak połączenia z Internetem". Więc mamy już dowód na działanie IPv6 z UPC
Pitrek napisał/a:
Włączone IPv6 na karcie sieciowej, co widać na obrazku.

Teraz w chwili obecnej wyłączenie IPv6 pogorszy sytuację bo wtedy nie będzie on dostępny z zewnątrz (bo dostaje prywatny adres z puli IPv4).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: