Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
Andre_NH
classic master
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 225 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-02-2018, 22:17
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | Andre_NH napisał/a: | Wymienili mi na Technicolor, zobaczymy czy problem ustąpi po paru dniach |
I pomogło? |
Po 16 dniach wszystko OK.
Więc albo miałem pecha i dwa kolejne egzemplarze były wadliwe, albo rzeczywiście jest coś na rzeczy z tymi Compalami. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-02-2018, 23:12
|
|
|
Andre_NH,
Więc co obstawiasz? |
_________________
|
|
|
|
|
aDamo
easy master
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-02-2018, 15:07
|
|
|
Witam, właśnie się mi zaktualizował Compal do CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5-GA-NOSH - ktoś wie co wnosi ta wersja firmware'u ? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2018, 15:45
|
|
|
Testerzy softu Compala (w tym i ja) dostali tą wersję znacznie szybciej. Niestety nic nie wnosi, a my testerzy nie dostaliśmy nawet release note z tej wersji oprogramowania. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 12-02-2018, 19:58
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Testerzy softu Compala (w tym i ja) dostali tą wersję znacznie szybciej. Niestety nic nie wnosi, a my testerzy nie dostaliśmy nawet release note z tej wersji oprogramowania. | A my testerzy nie dostaliśmy nawet release note z tej wersji oprogramowania, ani wcześniejszej. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 12-02-2018, 23:22
|
|
|
Podejrzewam, że nie tyle nie chcą powiedzieć co poprawiono, co po prostu im nie wolno tego publiczne zdradzić.
Otrzymanie softa jest obwarowane postanowieniami umowy miedzy firmami i na bank są tam zapisy o tajemnicy.
Wskazuje mi na to milczenie Kamila i GMateusza w tej materii. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 13-02-2018, 07:26
|
|
|
Ja tez pracuje w międzynarodowej korporacji i ok tajemnica tajemnicą, ale gdy większy klient zgłasza problem to działania są błyskawiczne. Kontakt z centralą nie odbywa się poczta Polska, tylko sa telefony ewentualnie e-maile i jest jakieś działanie. Na chwilę obecną mydła nam oczy ze cos próbują, działają ba nawet się starają nic nie wnosi. Maja generalnie nas abonentów głęboko w 4literach tak Kocurek taka jest rzeczywistość i tu nie ma czegoś takiego jak czytanie miedzy wierszami, bo Pan prezes powiedział ze pracujemy. Ta ich praca polega na uzyskaniu rabatu od producenta compala tak to wygląda. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 13-02-2018, 13:28
|
|
|
ogromny,
No cóż - nie przekonam Cię do zmiany myślenia i innego nastawienia do sprawy, szkoda.
Ale się mylisz i to bardzo.
A oskarżenia adresowane pod adresem Kamila i reszty są wręcz bezzasadne - poznaj najpierw drogę zgłaszania problemu, reakcji i czasu potrzebnego na odzew a potem dopiero pisz, że mają nas w duszy - nie, nie mają.
Ale moje zapewnienia i tak dla Ciebie nie mają żadnego znaczenia - ale mogą być sygnałem dla innych, że się mylisz.
Oficjalne info od GMateusza z oficjalnego forum UPC:
"Z najnowszych informacji, które pragę Wam przekazać to:
•oprogramowanie testowe w wersji 24-5 zakończyło fazę testową, wrzucamy je dla wszystkich użytkowników
•aktualizacja na początku obejmie 50 tysięcy modemów
•będzie realizowana automatycznie przez okres następnych 2 tygodni
Na razie to tyle." |
_________________
|
|
|
|
|
kranu
light master
Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 62
|
Wysłany: 13-02-2018, 13:33
|
|
|
Już nie pytam o szczegółowy changelog, ale czy aktualizacja dotyczy w ogóle głównego problemu? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2018, 13:34
|
|
|
DDoS istnieje dalej, skoki pingów na protokołach TCP i UDP dalej istnieją. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 13-02-2018, 13:46
|
|
|
Ja Twojego tez nie zmienię i nie biję do Kamila, ani reszty. Pracują nad nowym sprzętem jakim, ktoś to wie? Wersje testową wrzucają jako oficjalną, co poprawiła po za numerem oprogramowania, ktoś to wie? Wszystko tajemnica firmowa, trzeba realnie na to spojrzeć, a nie żyć marzeniami. Prawda jest taka ze kupili compali na tony i teraz nikt nic nie wie i nie może. Możemy tylko sobie gdybać. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 13-02-2018, 14:14
|
|
|
ogromny napisał/a: | Pracują nad nowym sprzętem jakim, ktoś to wie? |
Nic mi o modelu, nazwie nie wiadomo - ale tu akurat liczę, że poszli na całość i będzie to kawał dobrego sprzętu na Broadcomie z perspektywą 1 Gb w tym roku. ogromny napisał/a: | Prawda jest taka ze kupili compali na tony i teraz nikt nic nie wie i nie może. |
W Virgin Media do ich Compali (opartych na ARRISIe) w nocy dostali nową wersję softu i niby PUMA6 wygląda znacznie lepiej:
https://community.virginmedia.com/t5/Gaming-Support/Hub-3-Compal-CH7465-LG-TG2492LG-and-CGNV4-Latency-Cause/m-p/3649351
Kolejne oficjalne stanowisko UPC Polska przekazane przez GMateusza:
"Tak oficjalnie kończymy test oprogramowania 24-5 w związku z pomyślnym wdrożeniem go dla wszystkich klientów UPC, którzy posiadają modem Compal.
@KOCUREK1970 odpowiadając na Twoje pytanie - tak, jeśli otrzymamy nowszy soft to będzie możliwość przetestowania go na forum." |
_________________
|
|
|
|
|
czarek77
classic master
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 199 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 13-02-2018, 18:05
|
|
|
Panowie pytanie - to nowe oprogramowanie do Compaala poprawi np. pingi w grach przez konsole ? bo grając np. w FIFE opóźnienia czasem są masakryczne ,,,,, i czy Compal pobierze sam nowy soft bo u mnie chodzi 24h czy trzeba czasem na noc go wylączyć ? |
|
|
|
|
aDamo
easy master
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-02-2018, 18:45
|
|
|
czarek77 napisał/a: | Panowie pytanie - to nowe oprogramowanie do Compaala poprawi np. pingi w grach przez konsole ? bo grając np. w FIFE opóźnienia czasem są masakryczne ,,,,, i czy Compal pobierze sam nowy soft bo u mnie chodzi 24h czy trzeba czasem na noc go wylączyć ? |
Nie poprawi pingów - tj. nie będą nizsze.. U mnie Compal pobrał nowy firmware bez wyłączania.
Po 24h mogę stwierdzić że firmware nie wynosi nic nowego w kierunku rozwiązania problemów z Compalem... czego szczerze mówiąc się spodziewałem... |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1261 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-02-2018, 18:57
|
|
|
czarek77 napisał/a: | Panowie pytanie - to nowe oprogramowanie do Compaala poprawi np. pingi w grach przez konsole ? bo grając np. w FIFE opóźnienia czasem są masakryczne ,,,,, i czy Compal pobierze sam nowy soft bo u mnie chodzi 24h czy trzeba czasem na noc go wylączyć ? |
Probowales w ustawieniach ConnectBox w ustawieniach Firewalla wylaczyc Wykrywanie atakow typu IP flood i ICMP flood? Wylacz i sprawdz czy poprawia to dzialanie FIFA na konsoli
I sprawdz czy przypadkiem UPC nie ustawilo ci IPv6 na modemie |
|
|
|
|
|