Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:02
|
|
|
No rzeczywiście, ślepota mnie dosięgła, tylko rozszerzenia brakowało Co nie zmienia faktu, że link z maila bezpośrednio po kliknięciu nie działał. To ogólnie jakiś dziwny myk, żeby dawać promocję na 2 usługi a trzecią tak bokiem doklejać. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:07
|
|
|
Dokleili, bo jak zadzwonisz na numer inny niż stacjonarny w sieci macierzystej UPC to Twój rachunek do zaplaty ucieszy UPC |
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:10
|
|
|
To muszę ich zasmucić, ale telefon stacjonarny mi się zepsuł i gdzieś od roku już go nie mam podłączonego, więc nie zadzwonię...
Swoją drogą widzę, że czat został nowym DUKiem odkąd skasowali numery telefonów i ciężko się do DUKu dodzwonić. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:15
|
|
|
Im wcale nie jest smutno, wręcz przeciwnie -co miesiąc zyskują 0.98 zł |
|
|
|
|
kubucha
light master
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:42
|
|
|
Przecież jest aktualny numer do DUK...
EDIT: Co do tego kabla to chcę żeby szedł w listwie przypodłogowej - w końcu po to kupiłem taką z mozliwością poprowadzenia przewodu w niej. I przecież wówczas kabel jest zagięty na rogach pokoju, ale chyba to nie powinno za bardzo obniżać jakości sygnału. |
_________________
|
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 11:50
|
|
|
kubucha napisał/a: | Przecież jest aktualny numer do DUK... |
Może i jest ale jak ostatnio musiałem z DUKiem gadać to dopiero dziewiąty działał.
Wiem, dawno i nieprawda, teraz jest jeden |
_________________
|
|
|
|
|
ANIOŁ
chello master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 2412 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-10-2017, 07:23
|
|
|
W koncu jaki teraz jest aktywny numer do DUK ? Bo za miesiac konczy mi się umowa... |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 21-10-2017, 07:33
|
|
|
Spróbuj ten
32 494 95 48.
Jak nie będzie działać to 813 813 813 albo czat. |
|
|
|
|
ANIOŁ
chello master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 2412 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-10-2017, 08:15
|
|
|
Ok dzięki |
|
|
|
|
Kamil23
Klikacz
Dołączył: 30 Paź 2015 Posty: 15
|
Wysłany: 23-10-2017, 12:00
|
|
|
Witam wszystkich.
Jestem po pierwszej rozmowie z DUK. Obecnie posiadam: internet 60Mb/s + TV select (49zł), c+ select (39,90zł), HBO (25zł), Cinemax (1zł). Telewizja z Ci+, router Ubee EVW3226
Biorę pod uwagę 2 opcje:
1. Zostaję przy obecnym sprzęcie, obecnej konfiguracji, ale bez HBO i Cinemax. Łączna kwota abonamentu 88,90zł, czyli Twój Happy Home XIII, canal+ select za 39,90zł (2 miesiące gratis) - taką ofertę dostałem już przy pierwszej rozmowie.
2. Zmieniam Ci+ i Ubee EVW3226 na Horizon bez PVR, interesują mnie: internet 60Mb/s + TV select, c+ select i Eleven w promocji Twój Happy Home XIV, c+ 2 miesiące gratis, potem 39,90zł. Tutaj napotkałem na mały opór , albo źle interpretuję arkusz Morthena.
Mianowicie wyliczyłem sobie, że w najkorzystniejszej opcji płacę tutaj 88,90zł (przez pierwsze 2 miesiące) 49zł. (Horizon Select 39zł + 60Mbps 15,02zł + Pakiet Premium Mega sport 5zł + 39,90zł za c+ - 10,02zł za zgody. Konsultant twierdzi, że jeżeli chcę Horizon, to cena będzie wyższa o 10zł, czyli 99,90zł. Czy faktycznie ja źle interpretuję arkusz, czy on po prostu oferuje Twój Happy Home XIII? Dodatkowo opłata instalacyjna w kwocie 49zł. Czy tutaj mogę skorzystać z promocji bezkosztowej instalacji?
I druga sprawa - na obecnym routerze mam nienajlepszy zasięg internetu w niektórych pomieszczeniach. Czy Horizon ma silniejszy nadajnik? Konsultant sugerował oddzielnie Horizon i do tego oddzielnie inny router (nie pamiętam nazwy). Czy to faktycznie dobre rozwiązanie? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23-10-2017, 12:30
|
|
|
Bardzo dobrze liczysz.
Pierwsza opcja - to co masz obecnie ( ale bez HBO i Cinemax) to THH Xlll za 49 zł
+ dodatkowo C+Select za 39.90 zł z promocji "Mega Emocje z Canal+ ll (2016-2)"
Razem = 88.90 zł
Druga to THH XlV
Horizon Select (+Eleven) i 60Mbs za 49zł
+dodatkowo C+Select za 39.90 razem 88.90 zł
Tę drugą opcję konsultant oferuje Ci w gorszej promocji..
Kamil23 napisał/a: | Dodatkowo opłata instalacyjna w kwocie 49zł. Czy tutaj mogę skorzystać z promocji bezkosztowej instalacji? |
Jak najbardziej możesz. Po instalacji usług napiszesz reklamację powołując się na zapisy regulaminu.
Z regulaminu:
II TWOJE OPŁATY
1. 100% upustu w przypadku instalacji wybranej w Promocji usługi:Pakietu Pełnego, Usługi Telewizji Cyfrowej: Pakiet Select Extra HD, Pakiet Select
Extra HD z nagrywarką, Pakiet Max Extra HD, Pakiet Max Extra HD z nagrywarką, Usługi Internetowej:
Fiber Power 10 Mb/s, FiberPower 30 Mb/s, Fiber Power 60 Mb/s, Fiber Power 120 Mb/s lub Fiber Power 250 Mb/s, Usługi Telefonicznej: Minuty do wszystkich Max, Minuty do wszystkich
60, Minuty do wszystkich 240, oferowanych przez Organizatora Promocji
Kamil23 napisał/a: | Konsultant sugerował oddzielnie Horizon i do tego oddzielnie inny router (nie pamiętam nazwy). Czy to faktycznie dobre rozwiązanie |
Ma rację |
Ostatnio zmieniony przez Kasia 23-10-2017, 12:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil23
Klikacz
Dołączył: 30 Paź 2015 Posty: 15
|
Wysłany: 23-10-2017, 12:37
|
|
|
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź.
Dlaczego rozwiązanie Horizon + dodatkowy router to dobre rozwiązanie? Sam horizon ma słaby zasięg w porównaniu z oddzielnym routerem?
Co do bez kosztowej instalacji - czy nie ma możliwości wywalczenia jej u konsultanta? Przy pisaniu reklamacji jaka miałaby być jej podstawa, skoro podczas rozmowy zgadzam się na opłatę 49zł? Ten punkt regulaminu, który podajesz pochodzi z Twój Happy Home 14, czy może z promocji bezkosztowej instalacji? |
|
|
|
|
kalach
classic master
Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 205 Skąd: Warszawa- Gocław/Grochów
|
Wysłany: 23-10-2017, 12:43
|
|
|
Kamil23 napisał/a: | Dzięki za błyskawiczną odpowiedź.
Dlaczego rozwiązanie Horizon + dodatkowy router to dobre rozwiązanie? Sam horizon ma słaby zasięg w porównaniu z oddzielnym routerem? |
Jak piardnie horizon to patrzysz w ścianę bo nic innego nie pozostaje |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23-10-2017, 12:46
|
|
|
Kamil23,
Przy Horizonie należy wziąć osobny modemorouter bo jeśli weźmiesz tylko Horizon to w przypadku awarii dekodera nie będziesz mieć ani TV ani internetu.
Ten punkt pochodzi z regulaminu-"Bezkosztowa instalacja (2016-1)" .Jeśli nie wynegocjujesz bezkosztowej podczas rozmowy to po instalacji usług napiszesz reklamację powołując się na zapisy regulaminu bezkosztowej. |
|
|
|
|
|