Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
karmelek 
easy master

Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 21
Wysłany: 06-09-2017, 23:11   

W tym miesiącu będę podpisywać umowę z UPC (nowy klient). Interesuje mnie internet 500mbps i telewizja max. Ten Happy Home 500 za 139PLN/mies. to najlepsza oferta, czy da radę znaleźć coś lepszego?

- Horizona pewnie wezmę
- multiroom na dodatkowy TV za kilka miesięcy
- modem w trybie bridge, będę mieć swój sprzęt z Ubiquiti
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2017, 23:19   

karmelek napisał/a:
Ten Happy Home 500 za 139PLN/mies. to najlepsza oferta, czy da radę znaleźć coś lepszego?

karmelek napisał/a:
Interesuje mnie internet 500mbps

Tak więc nic lepszego teraz nie ma.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-09-2017, 00:26   

Horizon Max PVR i 500Mbs za 129 zł ,
( https://promocje.upc.pl/superpromocja/12OV/happy-home-max-500/ )
a bez nagrywarki 10 zł taniej.

Regulamin :arrow: "Happy Home 500 - III (2017-1)"
 
 
karmelek 
easy master

Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 21
Wysłany: 07-09-2017, 00:31   

O super, zawsze przynajmniej 10zł mniej. Nagrywarkę pewnie wezmę, bo znając życie, żona będzie chciała nagrywać jakieś badziewie.
 
 
Gosc123 
classic master

Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 156
Wysłany: 07-09-2017, 00:40   

ja mam nadzieje że coś się pojawi na utrzymanie lepszego, bez powodu do mnie nagle nie dzwonili trzy razy, nie sądzę, że chcieli mi wcisnąć lepszą ofertę dlatego, że pojawi się gorsza :D
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2017, 00:56   

Cytat:
ja mam nadzieje że coś się pojawi na utrzymanie lepszego

Ja mam nadzieję, że pojawi się 500mb dla obecnych klientów w ramach jakiejś utrzymaniówki.
 
 
naimad71 
Klikacz

Dołączył: 22 Sie 2017
Posty: 3
Wysłany: 07-09-2017, 09:51   

Moja przygoda jako chęć związania się z UPC trwa dalej.
Zamówiłem ofertę z tego linku z 12OV/happy-home-select-120/

Wszystko jasne i przejrzyste. Dzień później otrzymałem potwierdzenie zamówienia usług na którym widniała kwota 79zł/miesiąc przez 24 miesiące.
2dni później otrzymałem wiadomość Potwierdzenie od UPC Polska na którym widnieje zapis: od 1 do 6 mies. 63,00 zł / od 7 do 24 mies. 73,00 zł / od 25 mies. 78,00 zł czyli 79zł tylko do 6 miesiąca, potem 89zł.

Telefon do UPC i miła Pani powiedziała, że początkowo przeszło, ale potem automat UPC zweryfikował zgłoszenie i pod mój adres dostępna jest tylko promocja za 79zł za pierwsze pół roku, a potem 89zł. Na nic dało tłumaczenie, że przecież zamówiłem za 79zł/24 miesiące. Instalator przyjdzie dzisiaj i chyba od razu jutro pójdzie wypowiedzenie, bo widzę, że inaczej nic nie da rady ugrać.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-09-2017, 10:40   

Bo to jest oferta gdzie ceny zalezne są od adresu.

Standardowa ze strony UPC
https://promocje.upc.pl/superpromocja/happy-home-select-120/

Chciałeś taką (np.pod adres Karpacz ul.Sadowa 2)
https://promocje.upc.pl/superpromocja/12OV/happy-home-select-120/

Ale pod Twoim adresem jest taka cena (np.pod adresem Zielona Góra ul.Dunikowskiego 10)
https://promocje.upc.pl/promocja-pod-adres/06OV/happy-home-select-120/
 
 
Fun 
easy master

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 34
Wysłany: 07-09-2017, 11:29   

Dzięki za wyczerpujące informacje, które wciąż (mimo upływu lat ;) ) można znaleźć na forum.
Tym razem nie musiałem negocjować, pierwszy telefon z DUK i propozycja TRU XIII.
Na zakończenie rozmowy, zostałem poinformowany o możliwości rezygnacji z umowy w okresie 30 dni, taki dodatkowy "przywilej" wprowadzony przez UPC, sprawdzę po otrzymaniu dokumentów.
Pozdrawiam...
_________________
 
 
Ralfin 
easy master

Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 26
Wysłany: 07-09-2017, 13:05   

Potwierdzam obecnie przy podpisywaniu dają 30 dni na testowanie i ewentualną rezygnację z usług. :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-09-2017, 14:50   

Fun,

Wynegocjowałeś to co w stopce?
Jeśli tak to wrzucilbyś regulamin na Horizon GO :)


Zmiana usług w stopce = nie było pytania..
 
 
Fun 
easy master

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 34
Wysłany: 07-09-2017, 16:15   

Zapomniałem uaktualnić stopkę ;-) . Na starym sprzęcie mogłem zostać o 10 zł taniej a nie pytałem co by było z Horizon Go, miałem go jeszcze z poprzednich umów.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-09-2017, 16:26   

A myślałam że masz Mediabox i wesprzesz potrzebujących aktualnym regulaminem na Horizon GO :D
 
 
MmikiM 
Klikacz

Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 7
Wysłany: 07-09-2017, 16:37   

Dzisiaj z bratem zaczynam działać. Jeżeli złożymy rezygnację teraz to dzwonić bezpośrednio na BUK czy czekać do jutra? Piszą tutaj osoby, że podane numery już nie są aktywne i trzeba samemu czekać na ich ruch i modlić się o telefon w ciągu 30 dni?
 
 
Fun 
easy master

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 34
Wysłany: 07-09-2017, 17:21   

Tydzień można spokojnie poczekać ;-) , w moim przypadku wypowiedzenie poszło 28 sierpnia, mail z " zapowiedzią " kontaktu przyszedł 30 sierpnia a pierwszy telefon z DUK 5 września.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,64 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: