Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2017, 14:00   

zadzwoń do UPC celem sprawdzenia czy wypowiedzenie dotarło i jest skuteczne bo może być tak że nie odnotowano tego faktu
 
 
lisekx 
easy master

Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 32
Wysłany: 23-03-2017, 14:43   

Ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie, a dziś już telefon z BOK, gdzie przedstawiono mi propozycję. Poprosiłem o telefon jutro, gdyż byłem w pracy i nie mogłem jej zweryfikować. Teraz sprawdzam i "SZOK!!!" dostałem od razu RUMix X (Horizon Max HD z PVR + 250Mbs + tel.max + MR PVR + MyPrime + Mega Sport + wymiana routera na Connect Boxa) za 134 zł do tego juro mamy pogadać jeszcze o cinemax i filmbox po 1zł
Minusem jest aktywacja za 49zł, gdyż podobno "Bezkosztowa instalacja" nie jest dostępna dla mnie.
Nie sądziłem, że tak szybko ulegną, a nawet nie zdążyłem się dobrze przygotować do rozmowy :D
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-03-2017, 15:05   

Im wyższa kwota do zapłaty tym łatwiej dostać "X", tutaj internet na maxa, do tego jeszcze MR PVR i Sport. Prawdopodobnie przy Horizon Select + 120 Mb/s + tel. max. za 69 zł już nie byłoby tak łatwo.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 23-03-2017, 15:22   

GDA napisał/a:
zadzwoń do UPC celem sprawdzenia czy wypowiedzenie dotarło i jest skuteczne bo może być tak że nie odnotowano tego faktu

Dostał informację o zdaniu sprzętu, więc musiało dotrzeć, ale jak to mówią strzeżonego...
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2017, 16:30   

Ale tym sposobem jak zadzwoni może płynnie przejść do negocjacji
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 23-03-2017, 17:26   

słusznie.
 
 
rymi 
light master

Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 96
Wysłany: 23-03-2017, 18:12   

Kasia napisał/a:

rymi
Dostałeś zmienione OWU z zapisem uprawniajacym operatora do podniesienia opłaty do 8 zł? Czy nie?
To w końcu ta podwyżka jest za internet + 13 zł miesięcznie, czy za internet +5 zł, a +8 z OWU?


Zawsze przedłużałem umowy i nie miałem sytuacji nowego wyższego rachunku na bezterminówce więc skąd miałem wiedzieć co i jak - dzięki tylko Wam i dokładnym przeczytaniu WRU XX wiem, że mogli +5 za telewizję, a mam +13 za net [już dwa rachunki]. Poza tym +8 z OWU ma jakaś osobną pozycję na fakturze? Wie w ogóle to ktoś?

Co do OWU to nic nie dostałem na email [nie kasuję w ogóle emaili] z tym, że ja nie mam wyrażonych zgód marketingowych więc info o OWU powinienem dostać na papierze pocztą.
 
 
lisekx 
easy master

Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 32
Wysłany: 23-03-2017, 18:52   

Przed chwilą zadzwoniłem do DUK z zapytaniem o "Bezkosztową instalację", dlaczego dla mnie jest niedostępna, skoro na www mi ja proponują ? Konsultant poprosił o chwilkę cierpliwości, by mógł to sprawdzić u przełożonego i znów sukces, nagle się dało tą promocję dołączyć.
Jutro ma zawitać technik :)

Dwa lata temu nie było tak łatwo, musiałem troszkę "powalczyć" o cokolwiek, a teraz... upc nawet nie podniosło rękawic :D

P.S. Czytałem sobie mini poradnik: Jak otrzymać lepsze warunki... i piszą tam, że jeśli w budynku jest Orange ze Światłowodem (a mam go w bloku), to z automatu dają maxa, wiec może za to nie musiałem się za dużo męczyć ?
Ostatnio zmieniony przez lisekx 23-03-2017, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2017, 19:06   

Cytat:
upc nawet nie podniosło rękawic

Jesteś klientem z wysokiej półki - płacisz aż 134 zł miesięcznie więc UPC zaciera rece
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 23-03-2017, 20:01   

rymi napisał/a:

Co do OWU to nic nie dostałem na email [nie kasuję w ogóle emaili] z tym, że ja nie mam wyrażonych zgód marketingowych więc info o OWU powinienem dostać na papierze pocztą.

Powinieneś dostać pisemną informację o zmianie OWU (wynika to bezpośrednio z zapisu OWU par 7, ust 1), do którego wprowadzono par 2, ust 4, bo to na tej podstawie UPC podniosło Twoje opłaty o 8 zł.
Jeśli chcesz możesz wypowiedzieć swoją umowę zachowując miesięczny okres wypowiedzenia, jeśli natomiast mimo podwyżki chcesz kontynuować umowę to "powalcz"  (jeśli oficjalnie potwierdzi się że +8 wynika z OWU, to reklamacja podwyżki). 
Ja tak bym zrobiła,  reggie 02 inaczej ;) , a Ty zrobisz jak uważasz...można też nie robić nic.

Niedawno
GDA napisał/a:
(...)Nie dostanie takiego potwierdzenia bo operator nie ma obowiązku wysyłania tego listami poleconymi za potwierdzeniem odbioru (...)

...to niestety, mimo że jest to sprzeczne z prawem to właśnie z taką sytuacją mamy tu do czynienia, bo choć ciężar dowodu że Abonent został powiadomiony o dokonanych zmianach OWU, spoczywa na UPC który za pomocą pocztowego dowodu nadania powinien udowodnić że list został wysłany- to przyjęty przez operatora sposób komunikacji "listem" (zwykłym, a nie poleconym)-sprawia, że doręczenie może być nieskuteczne, a wyrażone w OWU par.7 ust.1, zobowiazanie do poinformowania jest tylko pozorne. 
p.s.
O dowodzie skutecznego doręczenia nawet nie wspominam. Analogiczna sytuacja dotyczy TOiP, gdzie informacja również jest dostarczana listem zwykłym, dotąd jednak nie zdarzyło mi się nie otrzymać od Banku takiej informacji.
 
 
ozsk 
Klikacz

Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Wysłany: 24-03-2017, 00:16   

GDA napisał/a:
zadzwoń do UPC celem sprawdzenia czy wypowiedzenie dotarło i jest skuteczne bo może być tak że nie odnotowano tego faktu

Do BOK, DUK czy na ten numer 813813813?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 24-03-2017, 10:16   

Do działu utrzymania.
 
 
alef 
Klikacz

Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 10
Wysłany: 24-03-2017, 12:13   

Póki co mam Max na Kaonie z nagrywarką + 30Mb za 97 zł
W końcu zmobilizowałem się do wysłania wypowiedzenia i...:
Przy pierwszej rozmowie:
Horizon Max z PVR + 60Mb za 79zł - czyli RUMix 9
lub
Horizon Select z PVR + 60Mb za 69zł - czyli RUMix 8
i w bonusie oczywiście 49zł za instalację

Przy drugiej rozmowie:
wmówiłem Pani, że poprzednio proponowała mi Horizon Select z PVR + 60Mb za 59zł - czyli RUMix 9 ...nawet specjalnie nie oponowała ;)

Filmboxy czy Cinema mnie nie interesowały, także nawet nie zaczynałem tematu.
A Maxa sobie dobiorę po miesiącu za 10zł (czy tam 13zł) :D

A co do 49zł za instalację powiedziałem, że na Moje UPC miałem wcześniej niekorzystną cenowo ofertę z Horizonem (oczywiście nazw promocji ani ja, ani ona nie używaliśmy), do której dołączony był regulamin o bezkosztowej instalacji. I zapytałem dlaczego teraz nie może być bezkosztowa, skoro wcześniej taka była proponowana. Coś zaczęła mówić, że teraz dostałem lepszą promocję i do tej nie może podłączyć darmowej instalacji. Powiedziałem, że skoro ona nie może to niech dopisze te 49zł, a ja złożę później reklamację i może się uda uniknąć opłaty. Najpierw stwierdziła, że reklamacja na pewno zostanie rozpatrzona negatywnie, bo przełożeni odsłuchają rozmowę i usłyszą, że ona mnie poinformowała o tych 49zł. Ja jej na to, że usłyszą też moje wątpliwości dotyczące regulaminów. Szybko stwierdziła, że nie chce być ciągana do tłumaczenia się z jakichś reklamacji i "poszła od razu zapytać kierownika". Niespodziewanie ;) kierownik zgodził się na zdjęcie opłaty instalacyjnej.
Podziękowaliśmy sobie, życzyliśmy miłego dnia i we wtorek oczekuję technika z Horizonem i Compalem.

Także jak widać...nie trzeba wielkiej gimnastyki, brania dodatkowych pakietów, itp. żeby ugrać max co się da i obniżyć rachunek.

Oczywiście zobaczymy co wprowadzą od 1 kwietnia...i ewentualnie pójdzie odstąpienie. 8)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-03-2017, 12:34   

alef napisał/a:
I zapytałem dlaczego teraz nie może być bezkosztowa, skoro wcześniej taka była proponowana. ...Ja jej na to, że usłyszą też moje wątpliwości dotyczące regulaminów. Szybko stwierdziła, że nie chce być ciągana do tłumaczenia się z jakichś reklamacji i "poszła od razu zapytać kierownika". Niespodziewanie ;) kierownik zgodził się na zdjęcie opłaty instalacyjnej

Piękna zagrywka, podoba mi się. Brawo. Na tym przykładzie widać dobitnie, że żadnego kierownika nie pytała. Dla jej świętego spokoju dała Ci "bezkosztową", bo właśnie ona "może" dać każdemu bez problemów.

Patent do zastosowania.
_________________
 
 
kokos 
easy master

Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 32
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-03-2017, 18:28   

Umowa przedłużona:
Rewia IX
net 120, Horizon select, cinema za 1 zł, całość 60 zł
Później upgarde 13 zł do maxa :D czyli całoośćc 73 zł
Niestety muszę pisać reklamację na instalacje ponieważ mam doliczone 49 zł, przez tel nie chcieli zejść :? .

Suma summarum będę płacił 2 zł mniej niż obecnie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,73 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: