Pracownik UPC |
Autor |
Wiadomość |
Rafal
Moderator

Pomógł: 14 razy Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 574
|
Wysłany: 29-10-2016, 15:51
|
|
|
Nie widzę żadnej informacji ze ma to być w tym temacie. |
|
|
|
 |
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2016, 18:47
|
|
|
Przecież napisał, że jeżeli mamy jakieś pytania odnośnie UPC to służy nam pomocą. Jeśli nie to po co jest ten wątek? Chyba nie po to żeby się pochwalić swoją pracą . |
|
|
|
 |
Rafal
Moderator

Pomógł: 14 razy Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 574
|
Wysłany: 29-10-2016, 19:02
|
|
|
Jest to dział "Forum MediaSwiat Strona Główna » Inne » Sprawy forum i wortalu » " Chcesz uzyskać pomoc załóż/podepnij się pod istniejący odpowiedni temat. Jeżeli "nowy forumowicz" będzie chciał pomoc, udzielić informację podzieli się jakimiś nowymi informacjami będzie wiedział co robić. |
|
|
|
 |
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2016, 19:08
|
|
|
Dobra tylko to nie znaczy, że on nam nie może pomóc tym bardziej, że sam deklaruje, że jest pracownikiem UPC i, że może nam pomóc i sam pogłębiać wiedzę. Jeśli uważacie, że temat jest w złym dziale to można go przenieść na jakiś inny dział. I to zakończy naszą polemikę odnośnie zasadności tego tematu. |
|
|
|
 |
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2016, 21:05
|
|
|
Admin zamiast strofowac i ograniczać userow - włączcie shotuboxa i będzie po problemie |
|
|
|
 |
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2016, 21:23
|
|
|
Ja już to wcześniej suugerowałem, ale nie. Skasowali post z moją prośbą i w ogóle się tym nie przejęli. |
|
|
|
 |
januszmk
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Cze 2016 Posty: 461
|
Wysłany: 29-10-2016, 22:03
|
|
|
moze nie potrafia
[ Dodano: 31-10-2016, 14:08 ]
pracownik upc się chyba wystraszył i przestał wchodzić |
|
|
|
 |
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2017, 14:47
|
|
|
Dobra czas uaktualnić temat
Adreabes czy UPC dysponuje testowymi egzemplarzami modemu Arris TG2492 lub fritz box 6490? |
|
|
|
 |
|