Pikseloza na co drugim kanale |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 30-01-2017, 18:12
|
|
|
U mnie to:
Szanowni Państwo, w chwili obecnej w Waszym miejscu zamieszkania występuje awaria następujących usług:•Telewizja cyfrowa.
Planowany termin usunięcia awarii to: 31.01.2017 16:00. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
I druga:
Szanowni Państwo, w Waszym miejscu zamieszkania w najbliższym czasie dokonamy niezbędnej modernizacji sieci. Prace mogą spowodować tymczasowy brak działania następujących usług:•Telefon.•Internet.
Planowany termin rozpoczęcia modernizacji to: 01.02.2017 24:00, termin zakończenia to: 01.02.2017 04:00. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2017, 18:21
|
|
|
U mnie już jest tylko jeden komunikat (awaria tv cyfrowej a jej planowany termin usunięcia to 31.01.2017 o 16:00) coś im się wcześniej w systemie rypło. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 30-01-2017, 18:32
|
|
|
Być może w końcu zaczynają wymieniać sprzęt (zwiększą liczbę kanałów downstream i upstream do netu i częstotliwości telewizyjne dla tv) bo zbyt dużo już ludzi im zgłasza problemy. |
_________________
|
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-01-2017, 18:47
|
|
|
KOCUREK1970, zwróć uwagę czy wyświetla ci się błąd karty klucz (telewizor kartę widzi) lecz nie działają kanały. Wyświetla się to z rana |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 30-01-2017, 19:12
|
|
|
beny8989,
Dzięki za cynk - sprawdzę i dam znać.
Tylko wspominasz coś o tv - ja mam tylko dekoder, objawy winny być takie same? |
_________________
|
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-01-2017, 19:22
|
|
|
Na dekoderze nic nie zobaczysz najwyżej jakąś zwiechę. Inna zasada działania i brak odświeżania uprawnień. A najlepsze że to mam na 1 tv wyłącznie a 2 nawet komunikatu nie wywala. :/ |
_________________
|
|
|
|
|
mario1974
easy master
Dołączył: 16 Lip 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 03-02-2017, 20:33
|
|
|
witam ma ktoś dziś problemy z UPC mam moduł i co drugi kanał pikseloza masakra n ie da się oglądać macie jakieś porady co to może być wina tv, modułu, czy problem od strony upc sygnał na tv jest ponad 90% |
_________________
|
|
|
|
|
lukasgta
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2016 Posty: 43
|
Wysłany: 05-02-2017, 00:25
|
|
|
mario1974 napisał/a: | witam ma ktoś dziś problemy z UPC mam moduł i co drugi kanał pikseloza masakra | Ja mam tv w UPC od lutego i jakość obrazu w porównaniu do poprzedniego operatora dużo słabsza (tvp 1 i 2 - masakra). Mam telewizor Panasonica i on mi pokazuje 2 wartości sygnału jego moc i jakość (moc 100%; jakość waha się na kanałach od 76 do 96%). U poprzedniego operatora było 100 i 100 na wszystkich kanałach! |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 05-02-2017, 01:04
|
|
|
lukasgta napisał/a: | Mam telewizor Panasonica i on mi pokazuje 2 wartości sygnału jego moc i jakość (moc 100%; jakość waha się na kanałach od 76 do 96%). U poprzedniego operatora było 100 i 100 na wszystkich kanałach! |
Jaki wpływ na jakość obrazu ma moc sygnału i jego jakość? |
_________________
|
|
|
|
|
eLBeG
chello master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1854
|
Wysłany: 05-02-2017, 01:16
|
|
|
Śnieg mu się robi, jak niektórym w grudniu na TVP Info. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2017, 08:53
|
|
|
Hehe dobre
Nie mam 100 w zakładce to znaczy że mam obraz do bani |
|
|
|
|
lukasgta
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2016 Posty: 43
|
Wysłany: 05-02-2017, 14:16
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | Jaki wpływ na jakość obrazu ma moc sygnału i jego jakość? |
Jakość sygnału (jego poziom) jest najważniejszym parametrem sygnału cyfrowego. To ona odpowiada za poprawne wyświetlenie obrazu. Systemy i operatorzy telewizji dla danego sygnału ustawiają bitową stopę błędów BER tz. ile może być fałszywych bitów na wszystkie przesłane. Jeżeli BER jest na wysokim poziomie dekoder nie ma możliwości zdekodowania sygnału (nie potrafi odczytać tego co jest nadawane) Jeżeli BER dla danego sygnału jest przy jego granicy to wówczas występuje wspomniana pixeloza. Wysoki BER to po prostu brak sygnału.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
1. Zła infrastruktura sieci
2. Zakłócenia np. dodatkowe pole elektromagnetyczne wokół przewodów
3. Inny użytkownik (operator włączył do swojej usługi np. sąsiada z klatki obok i dzieli z Panem w jakiś sposób medium)
4. Modernizacja operatora
Post użytkownika prezy z forum HDTV com pl |
|
|
|
|
wazyniak [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2017, 14:49
|
|
|
Cześć,
mam moduł CI+ i u mnie też w ostatnich dniach pikseloza na całego. Co prawda wcześniej też występowała przez ok pół godzinny dziennie ale od wczoraj tnie non stop. Na infolinii proponują wizytę serwisanta jednak wcale mnie to nie zadowala bo ten był w ciągu tygodnia dwa razy. Potwierdził, że problem występuje ale nie potrafił go rozwiązać. Zdecydowałem się na reklamację z żądaniem zwrotu opłaty za telewizyjną część abonamentu. Boję się tylko, że odrzucą bo odmówiłem kolejnej wizyty technika, ale ile można robić przemeblowanie połowy pokoju żeby pan mógł wszystko sprawdzić. Kocurek interweniowałeś jakoś u UPC? Jaka lokalizacja mieszkania? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2017, 16:09
|
|
|
lukasgta napisał/a: | KOCUREK1970 napisał/a: | Jaki wpływ na jakość obrazu ma moc sygnału i jego jakość? |
Jakość sygnału (jego poziom) jest najważniejszym parametrem sygnału cyfrowego. To ona odpowiada za poprawne wyświetlenie obrazu. Systemy i operatorzy telewizji dla danego sygnału ustawiają bitową stopę błędów BER tz. ile może być fałszywych bitów na wszystkie przesłane. Jeżeli BER jest na wysokim poziomie dekoder nie ma możliwości zdekodowania sygnału (nie potrafi odczytać tego co jest nadawane) Jeżeli BER dla danego sygnału jest przy jego granicy to wówczas występuje wspomniana pixeloza. Wysoki BER to po prostu brak sygnału.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
1. Zła infrastruktura sieci
2. Zakłócenia np. dodatkowe pole elektromagnetyczne wokół przewodów
3. Inny użytkownik (operator włączył do swojej usługi np. sąsiada z klatki obok i dzieli z Panem w jakiś sposób medium)
4. Modernizacja operatora
Post użytkownika prezy z forum HDTV com pl |
Bardzo ładnie skopiowałes - piątka siadają
Tylko to wciąż nie ma znaczenia - jakości obrazu nie poprawisz jakością sygnalu |
|
|
|
|
kriss
classic master
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 165 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-02-2017, 16:32
|
|
|
wazyniak napisał/a: | Cześć,
mam moduł CI+ i u mnie też w ostatnich dniach pikseloza na całego. Co prawda wcześniej też występowała przez ok pół godzinny dziennie ale od wczoraj tnie non stop. Na infolinii proponują wizytę serwisanta jednak wcale mnie to nie zadowala bo ten był w ciągu tygodnia dwa razy. Potwierdził, że problem występuje ale nie potrafił go rozwiązać. Zdecydowałem się na reklamację z żądaniem zwrotu opłaty za telewizyjną część abonamentu. Boję się tylko, że odrzucą bo odmówiłem kolejnej wizyty technika, ale ile można robić przemeblowanie połowy pokoju żeby pan mógł wszystko sprawdzić. Kocurek interweniowałeś jakoś u UPC? Jaka lokalizacja mieszkania? |
Ja około 1,5 tyg. temu nagrałem pikselozę na komórce i wysłałem im na facebooka. za 10 minut telefon z działu tech. i na drugi dzień wizyta technika. Wymienił końcówki kabli oraz zwrotnicę tris-307P na taką samą. Wcześniej piksele były ok. 10 minutowe po wizycie były ale już tak z 10 sekundowe. Kilka stron wcześniej kolega GDA zalecał aby przy CI+ wpiąć filtr kanału zwrotnego. Tak też zrobiłem. Kupiłem za 12 zł taki tłumik i od 7 dni zero pikseli!!! Wcześniej myślałem że to stara instalacja elektryczna, ale od stycznia mam nową. Dzięki GDA |
_________________
|
|
|
|
|
|