Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-03-2014, 23:01   

skorup napisał/a:
Witam, w tym tyg wymieniłem Kaona na MediaModuł CI+, tv to Samsung UE46F6770, wszystkie kanały są, brak zdublowanych opisów, polskie znaki ok, konfiguracja przebiegła szybko i sprawnie bez żadnego kombinowania ze zmianą kraju/strefy czasowej itp. Przewodnik pokazuje program czasem na 2 dni, czasem na 4-5, zgłaszałem do Samsunga to powiedzieli że to wina UPC. Poza tym nie działa usługa "Warto obejrzeć/S-recommendation", niby problem znany i w Samsungu pracują nad jego rozwiązaniem. Ogólnie z wymiany jestem zadowolony, w końcu pozbyłem się archaicznego dekodera:-)

Z tym EPG to nie nie do końca wina UPC, na innych TV, nie Samsungach, EPG jest na 7 dni. Opisałem ten problem tutaj. Jakiś czas temu też zgłaszałem to do Samsunga, odpisali, że się tym zajmą i nic. Samsungi nie wyrabiają się z tak dużą ilością informacji w strumieniu SI. Faktem jest, że UPC mogłoby nie nadawać "Text" z "Extended Event" bo "EventDescription" i "Text" zawierają dokładnie tę samą informację, z tak odchudzonym EPG może Samsungi dawały by sobie radę. O S-Recommendation pisałem tutaj, a jego brak wynika z niedogadania się UPC i Samsunga. Przy wybraniu źródła "Kabel" nie ma żadnego usługodawcy.
___________________________________________________________________
        Max Extra HD            UPC MediaModuł CI+            Samsung UE40F6400
 
 
skorup 
easy master

Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 36
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 31-03-2014, 17:41   

tyle że Samsung twierdzi że to wina operatora bo ich przewodnik w przypadku sygnału od innych nadawców wyświetla prawidłowo EPG:/

Najlepszą odpowiedź dostałem dziś z UPC a mianowicie że mój tv nie jest na liście certyfikowanych do współpracy z MediaModułem CI+. Otóż mój model to UE46F6770SSXXH a na liście jest UE46F6770SSXXN czyli jego odpowiednik dostępny na rynku holenderskim. Problem dotyczy wszystkich modeli Samsunga bo UPC na swojej liście certyfikowanych modeli podaje oznaczenia tv nie pochodzących z polskiej dystrybucji (zapewne zostały skopiowane z holenderskiej wersji strony). W ten sposób niczego nie świadomy Kowalski myśli że jego tv jest certyfikowany przez UPC a w razie problemów UPC odpisuję że jego modelu nie ma na liście i że problem powinien zgłosić do Samsunga. W związku z tym faktem wysłałem dziś zapytanie do UPC dlaczego wprowadzają klientów w błąd, zobaczymy co odpiszą. Zgodnie z listą na ich stronie żaden model tv Samsunga pochodzącego z polskiej dystrybucji nie jest oficjalnie wspierany przez UPC.
 
 
mattey 
Klikacz

Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 2
Wysłany: 31-03-2014, 20:57   

Witam,
na stronie UPC są tylko telewizory, a czy ktoś mi podpowie jak sprawdzić przed zakupem czy coś takiego BD-F8500 SAMSUNGa będzie działało bez problemów z przestawianiem kanałów? Planuję zakupić dla rodziców i nie chcę żeby się denerwowali sortowaniem kanałów.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 31-03-2014, 21:42   

mattey napisał/a:
Witam,
na stronie UPC są tylko telewizory, a czy ktoś mi podpowie jak sprawdzić przed zakupem czy coś takiego BD-F8500 SAMSUNGa .....

Ten "Blu-ray" będzie zachowywał się jak każdy TV z serii "F"
mattey napisał/a:
...będzie działało bez problemów z przestawianiem kanałów? Planuję zakupić dla rodziców i nie chcę żeby się denerwowali sortowaniem kanałów.

Nie wiem czego oczekujesz, ale działa to tak:
1. Wyszukiwanie wg operatora: UPC i podanie parametrów dla Twojej lokalizacji.
- wady: numeracja wg UPC, czyli taka jak tu, brak możliwości zmiany numeru (czyli sortowania) programu z poziomu TV.
- zalety: przy wszelkich zmianach/dodania MUXów, dodanie, zmiana, skasowanie programu wszystko się samo aktualizuje.
Ja mam "ChanSortem" posortowaną listę, może służyć jako wzorcowa lub po zmianach numeruję dodany program po swojemu.

2. Wyszukiwanie PEŁNE:
- zalety: numery programów można zmieniać w TV, znajduje programy radiowe.
- wady: jakiekolwiek zmiany nie są automatycznie aktualizowane, jak skasują program to w TV nadal jest, tylko się nie wyświetli, jak zmienią coś na MUXach, to w programach będzie misz masz, np. po przełączeniu na program "ABC" będzie wyświetlał "XYZ". O nowych programach TV się nawet nie dowie, trzeba będzie znowu wszystko szukać lub znać zmienione MUXy i je dodać ręcznie. To wszystko i tak nam zepsuje naszą listę w TV. Wyszukuje mnóstwo kanałów niepotrzebnych.

Ja preferuję szukanie wg UPC i "ChanSortem" numeracja po swojemu.
___________________________________________________________________
        Max Extra HD            UPC MediaModuł CI+            Samsung UE40F6400
 
 
ggg000 
light master


Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-04-2014, 21:42   

Ja mam Samsunga F6770 i nie jest jak piszesz u mnie.

Daje wyszukiwanie wg. UPC później sortuje programy chansortem dając własną kolejność, numerację i usuwając jakieś program śmieciowe typu wróżka tv.

Gdy oni coś zmienią lub dodadzą to nowy kanał lub ten sam z nową częstotliwością znika z listy. Np. był to program 32 to na liście mam 31 i od razu 33. Za to pojawia się razem z nowymi na końcu listy. Np. miałem 100 programów to pojawia się jako 101.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 02-04-2014, 20:54   

skorup napisał/a:
tyle że Samsung twierdzi że to wina operatora bo ich przewodnik w przypadku sygnału od innych nadawców wyświetla prawidłowo EPG:/

Po kolejnym zgłoszeniu do Samsunga, dzisiaj dostałem podobną odpowiedź:
    Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

    Problemy z działaniem EPG przy sygnale UPC wynikają z błędów po stronie operatora. Działanie EPG oraz Warto obejrzeć zostało sprawdzone na sygnale telewizji cyfrowej naziemnej oraz innych operatorów działa poprawnie co pozwala wykluczyć usterkę oprogramowania telewizora.
    Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

skorup napisał/a:
Najlepszą odpowiedź dostałem dziś z UPC a mianowicie że mój tv nie jest na liście certyfikowanych do współpracy z MediaModułem CI+. Otóż mój model to UE46F6770SSXXH a na liście jest UE46F6770SSXXN.

Z tą ich listą to niezły numer, a już myślałem, że to Prima aprilis. Mój TV to UE40F6400AWXXH, a na liście rzeczywiście jest UE40F6400AWXXN, jak ktoś nie przywiózł swojego Samsunga z Holandii to kiepsko.
___________________________________________________________________________________________________

Dodano: 02-04-2014, 22:05

Po tej odpowiedzi od Samsunga, wysłałem im dzisiaj taki mail:
Witam.
Zaczyna się odbijanie piłeczki.
UPC twierdzi, że to wina producenta TV, a Wy twierdzicie, że to wina operatora. Wasze TV są sprzedawane z logo UPC, co to ma oznaczać? Czy firma Samsung nie może się dogadać z UPC, żeby rozwiązać ten problem. W odpowiedzi otrzymałem, że działanie EPG oraz Warto obejrzeć zostało sprawdzone na sygnale telewizji cyfrowej naziemnej oraz innych operatorów. Na sygnale DVB-T wiem, że działa OK, ale czy zostało to sprawdzone na sygnale DVB-C innych operatorów.

Poprzednio dołączyłem plik ze strumieniem Service Information (SI) uzyskanym z DVB-C. Analizowałem go i informacje podane w tabelach Event Information Table (EIT) są prawidłowe, zawierają informacje na 7 dni.

Problem z EPG nie można zauważyć w DVB-T, bo tam jest za mało MUXów.
Przytoczę jeszcze raz to co napisałem wcześniej:

Na próbę wyrzuciłem wszystkie programy i z ręki przeszukałem 4 MUXy to jest ok. 35 programów, i o dziwo EPG jest na 7 dni bez żadnych dziur, dokładałem kolejne MUXy. Odkryłem, że powyżej 8-9 MUXów, dokładając kolejne MUXy, EPG się skraca, już jest tylko na 6 dni, dokładając po 2-3 MUXy, EPG skraca się o 1 dzień. Wszystkich MUXów jest chyba 30 szt. Po dołożenie w sumie ok. 20 MUXów, EPG już jest tylko na 2 dni, czyli TV nie radzi sobie z taką ilością informacji z tylu MUXów. Wygląda na to, że TV nie ma wystarczającej ilości pamięci do obsługi tablic EIT odpowiedzialnych za EPG, TV pobiera dane dla 7 dni na bieżącym programie i je wyświetla. W którymś momencie brakuję mu pamięci bo w tle pobiera dane dla reszty programów i po prostu kasuje je, zostawiając tyle ile może dla wszystkich programów i zostaje ich na 1,5 do 2 dni

Jak wytłumaczycie takie zachowanie? TV wyświetla na danym programie EPG na 7 dni i w miarę odbierania następnych danych dla innych programów ogranicza je do max. 2 dni.
Za podwójne opisy w EPG faktycznie ponosi winę UPC, bo za podwójne opisy odpowiada EventDescription w Short Event oraz Text w Extended Event. EventDescription i Text zawierają dokładnie tę samą informację. Ogólnie jest tak, że TV musi wyświetlać do 3 dni podwójne opisy, bo tak jest nadawane.

Proszę mi opowiedzieć DLACZEGO nie działa S-Recommendation? Za tę usługę nie odpowiada sygnał TV opeatora. Informacje o Warto obejrzeć są ściągane z internetu z Waszych serwerów obsługujących tę usługę. Przy DVB-T działa OK. Przy sygnale z dekodera, jest wybór wielu operatorów min. UPC, a przy używaniu DVB-C nie znajduje żadnego operatora, nie widzę tu winy UPC.

Proszę mi nie odpowiadać lakonicznie, że problemy wynikają z błędów po stronie operatora, tylko podać dokładnie na czym problem polega od strony technicznej. Jeżeli mam zgłaszać kolejny raz problem do UPC, to muszę wiedzieć po której stronie jest problem. Jak na razie to według mnie problem jest po Waszej stronie, a jeżeli się mylę to proszę podać o co chodzi.


No to czekam teraz na kolejną odpowiedź od Samsunga.

___________________________________________________________________
        Max Extra HD            UPC MediaModuł CI+            Samsung UE40F6400
 
 
skorup 
easy master

Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 36
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 03-04-2014, 13:24   

Wysłałem podobnego maila, dostałem info żeby podać model i wersję modułu to przekażą do działu technicznego moje zgłoszenie w celu weryfikacji. Ktoś wie gdzie znaleźć te informacje?

Pitrek - zastanawia mnie czemu u mnie nie ma problemu z podwójnymi opisami? Tv Samsunga, soft 1118.2, moduł z UPC, pakiet max extra hd i też Zielona Góra.
_________________
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-04-2014, 14:10   

ten problem jest odkąd wprowadzili moduły ci+. czyli jakies 2 lata i dalej twierdza ze to nie ich wina czyli tak sie na tym znaja ze nawet nie wiedza na czym szukac.
_________________
 
 
doubleube 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-04-2014, 14:19   

Pitrek napisał/a:
skorup napisał/a:
tyle że Samsung twierdzi że to wina operatora bo ich przewodnik w przypadku sygnału od innych nadawców wyświetla prawidłowo EPG:/

Po kolejnym zgłoszeniu do Samsunga, dzisiaj dostałem podobną odpowiedź:
    Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

    Problemy z działaniem EPG przy sygnale UPC wynikają z błędów po stronie operatora. Działanie EPG oraz Warto obejrzeć zostało sprawdzone na sygnale telewizji cyfrowej naziemnej oraz innych operatorów działa poprawnie co pozwala wykluczyć usterkę oprogramowania telewizora.
    Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

skorup napisał/a:
Najlepszą odpowiedź dostałem dziś z UPC a mianowicie że mój tv nie jest na liście certyfikowanych do współpracy z MediaModułem CI+. Otóż mój model to UE46F6770SSXXH a na liście jest UE46F6770SSXXN.

Z tą ich listą to niezły numer, a już myślałem, że to Prima aprilis. Mój TV to UE40F6400AWXXH, a na liście rzeczywiście jest UE40F6400AWXXN, jak ktoś nie przywiózł swojego Samsunga z Holandii to kiepsko.
___________________________________________________________________________________________________

Dodano: 02-04-2014, 22:05

Po tej odpowiedzi od Samsunga, wysłałem im dzisiaj taki mail:
Witam.
Zaczyna się odbijanie piłeczki.
UPC twierdzi, że to wina producenta TV, a Wy twierdzicie, że to wina operatora. Wasze TV są sprzedawane z logo UPC, co to ma oznaczać? Czy firma Samsung nie może się dogadać z UPC, żeby rozwiązać ten problem. W odpowiedzi otrzymałem, że działanie EPG oraz Warto obejrzeć zostało sprawdzone na sygnale telewizji cyfrowej naziemnej oraz innych operatorów. Na sygnale DVB-T wiem, że działa OK, ale czy zostało to sprawdzone na sygnale DVB-C innych operatorów.

Poprzednio dołączyłem plik ze strumieniem Service Information (SI) uzyskanym z DVB-C. Analizowałem go i informacje podane w tabelach Event Information Table (EIT) są prawidłowe, zawierają informacje na 7 dni.

Problem z EPG nie można zauważyć w DVB-T, bo tam jest za mało MUXów.
Przytoczę jeszcze raz to co napisałem wcześniej:

Na próbę wyrzuciłem wszystkie programy i z ręki przeszukałem 4 MUXy to jest ok. 35 programów, i o dziwo EPG jest na 7 dni bez żadnych dziur, dokładałem kolejne MUXy. Odkryłem, że powyżej 8-9 MUXów, dokładając kolejne MUXy, EPG się skraca, już jest tylko na 6 dni, dokładając po 2-3 MUXy, EPG skraca się o 1 dzień. Wszystkich MUXów jest chyba 30 szt. Po dołożenie w sumie ok. 20 MUXów, EPG już jest tylko na 2 dni, czyli TV nie radzi sobie z taką ilością informacji z tylu MUXów. Wygląda na to, że TV nie ma wystarczającej ilości pamięci do obsługi tablic EIT odpowiedzialnych za EPG, TV pobiera dane dla 7 dni na bieżącym programie i je wyświetla. W którymś momencie brakuję mu pamięci bo w tle pobiera dane dla reszty programów i po prostu kasuje je, zostawiając tyle ile może dla wszystkich programów i zostaje ich na 1,5 do 2 dni

Jak wytłumaczycie takie zachowanie? TV wyświetla na danym programie EPG na 7 dni i w miarę odbierania następnych danych dla innych programów ogranicza je do max. 2 dni.
Za podwójne opisy w EPG faktycznie ponosi winę UPC, bo za podwójne opisy odpowiada EventDescription w Short Event oraz Text w Extended Event. EventDescription i Text zawierają dokładnie tę samą informację. Ogólnie jest tak, że TV musi wyświetlać do 3 dni podwójne opisy, bo tak jest nadawane.

Proszę mi opowiedzieć DLACZEGO nie działa S-Recommendation? Za tę usługę nie odpowiada sygnał TV opeatora. Informacje o Warto obejrzeć są ściągane z internetu z Waszych serwerów obsługujących tę usługę. Przy DVB-T działa OK. Przy sygnale z dekodera, jest wybór wielu operatorów min. UPC, a przy używaniu DVB-C nie znajduje żadnego operatora, nie widzę tu winy UPC.

Proszę mi nie odpowiadać lakonicznie, że problemy wynikają z błędów po stronie operatora, tylko podać dokładnie na czym problem polega od strony technicznej. Jeżeli mam zgłaszać kolejny raz problem do UPC, to muszę wiedzieć po której stronie jest problem. Jak na razie to według mnie problem jest po Waszej stronie, a jeżeli się mylę to proszę podać o co chodzi.


No to czekam teraz na kolejną odpowiedź od Samsunga.

___________________________________________________________________
        Max Extra HD            UPC MediaModuł CI+            Samsung UE40F6400



mam takis sam sprzet jak ty i taki sam problem,
samsung twierdzi, ze bada sprawe bo na dvb-t ponoc tez nie chodzi, mowie o "warto obejrzec" soft 1119
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 04-04-2014, 00:30   

skorup napisał/a:
Wysłałem podobnego maila, dostałem info żeby podać model i wersję modułu to przekażą do działu technicznego moje zgłoszenie w celu weryfikacji. Ktoś wie gdzie znaleźć te informacje?

A jak myślisz,
w opcjach modułu, obsługi gniazda CI+ (PCMCIA), wchodzisz w opcje modułu, tam masz wersję sprzętowa modułu, wersje oprogramowania modułu.
Pitrek,
Toś serwisowi Szajsunga zdrowo pocisnął, pytania zadane "po naszymu", czyli po prostu od klienta, pewnie teraz "inżynierowie" siedzą i myślą WTF!, o co mu k.rna chodzi., nie mógł tego napisać po ludzku.
Ja Ci powiem, jak wygląda ta wielka "autoryzacja" tych tv: biorą tv, wyszukują kanały danego operatora, wkładają moduł - TVP1 działa, TVP2 działa, koniec "testowania"- można dać logo UPC, tv spoko działa z ich modułem,
takie "autoryzacje" nie trwają dłużej niż 5 MINUT, kto ma czas się "bawić" modułem, kombinować, czy się tv zawiesi, czy da się coś nagrać, czy nie wywali listy programów, czy nie będzie pikselozy, przecież, jeśli nawet tv działał prawidłowo NIE będzie, to klient zawsze może KUPIĆ nowszy tv, który będzie działać prawidłowo, a jeśli nie, to może KUPIĆ następny....
Nikt w serwisach nie ma czasu, ochoty, potrzeby z tym robić cokolwiek, bo to NIE daje ŻADNEJ KASY firmie.
_________________
 
 
skorup 
easy master

Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 36
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-04-2014, 17:28   

Dzieki, już wczoraj znalazłem tą opcję w menu tv, wczesniej jakoś mi umkła. Dostałem też info z Samsunga że przekazali podane przeze mnie dane dotyczące modułu do specjalisty produktowego i że mają nadzieje że uda się szybko rozwiązać problem bo wiedzą że skala problemu jest duża:-)
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-04-2014, 20:48   

                      !!!! Mam apel do wszystkich forumowiczów !!!!
                 Uzupełnijcie w opisie swoich profili informację Skąd:


Ta informacja będzie bardzo przydatna, problemy o których piszemy są prawie zawsze związane z konkretną lokalizacją, np. brakuje komuś jakiegoś MUXa lub programu, ma pikselozę, zaniki programu itp. Czytając kogoś wypowiedzi od razu wiemy czy nie jest z naszej lokalizacji, łatwiej będzie komuś pomóc bo można zweryfikować problem u siebie. Podobnie jak ktoś zauważy coś nowego/ciekawego to będziemy wiedzieć, że nas to też dotyczy.

ggg000 napisał/a:
Ja mam Samsunga F6770 i nie jest jak piszesz u mnie.
Daje wyszukiwanie wg. UPC....Gdy oni coś zmienią lub dodadzą to nowy kanał lub ten sam z nową częstotliwością znika z listy. Np. był to program 32 to na liście mam 31 i od razu 33. Za to pojawia się razem z nowymi na końcu listy. Np. miałem 100 programów to pojawia się jako 101.

Napiszę jak to jest u mnie.
1. Przy szukaniu wybierając operatora: UPC i podając parametry dla mojej lokalizacji znajduję 195 programów z numeracją wg UPC. W TV nie mogę zmienić numeru programu. Zmieniam ją ChanSortem. Przy zmianie parametrów programu, automatycznie ten program pojawia się z nowym numerem wg UPC. Podobnie nowy program automatycznie pojawia się nie na końcu listy tylko z numerem wg UPC (ostatnio Stopklatka.TV pojawiła się z nrem 497). Jeżeli zmieniony/nowy program miałby numer wg UPC taki jak już mój istniejący numer, to mój program zniknie. Podobnie jest jeżeli przy mojej własnej numeracji przeskanuję jeden konkretny MUX, to wszystkie programy z niego dostaną nową numerację wg UPC, reszta programów się nie zmienia, jeżeli nowe numery kolidują z moją numeracją to moje znikają. Teraz uświadomiłem sobie, ze w sumie nie wiem, czy po ponownym włączeniu TV te programy automatycznie nie pojawią się jako nowe oczywiście z numeracją wg UPC.

2. Przy szukaniu wybierając operatora: Pozostałe, szukanie: Szybkie, Ręczne i podając 4 parametry dla mojej lokalizacji TV nie znajduje żadnego programu. Jest to spowodowane tym, że Samsungi szukają mojego NetworkID w NIT="Actual Network", a tam go nie ma (bo to jest dla dekoderów KAON) i kończą szukanie zamiast sięgnąć jeszcze do NIT="Other Network" bo tam jest moje NetworkID. Jakby to w Samsungach (też ich kolejna wada) działało to posiadacze starszych TV niż "F" znalazłoby wszystkie programy, oczywiście z numerami wg UPC. Łatwo mogą to sprawdzić, bo po nie znalezieniu żadnego programu wystarczy ręcznie podać dane jakiegoś MUXa i programy się pojawią.

3. Przy szukaniu wybierając operatora: Pozostałe, szukanie: Szybkie, Auto gdzie nie podaje się NetworkID znajduje 301 programów i 19 radiowych, poukładanych alfabetycznie. Częstotliwości TSów są nie dla mojej lokalizacji, zawierają listę programów, ale żadnego programu tam nie ma (bo to jest dla KAONA). Przy tym szukaniu TV bierze zawsze NIT="Actual Network" i dlatego u mnie w Zielonej Górze jest totalny misz masz. Prawdopodobnie w Warszawie przy tym szukaniu będzie dobrze, bo wygląda, że pokrywa się to z NIT="Other Network" właśnie dla Warszawy.

4. Przy szukaniu wybierając operatora: Pozostałe, szukanie: Sieć znajduje 231 pr. i 19 radiowych poukładanych alfabetycznie. Brakuje MUXów: 154 MHz (9 pr.), 546 MHz (11 pr.), 714 MHz (8 pr.), 746 MHz (5 pr.) i 778 MHz (6 pr.).
Dlaczego tak jest nie wiem i jest to powtarzalne.

5. Przy szukaniu wybierając operatora: Pozostałe, szukanie: Pełne znajduje 270 programów i 19 radiowych.

Przy operatorze: Pozostałe we wszystkich sposobach szukania, jak zniknie jakiś program lub programy to powstają dziury. Aktualizacja MUXów powoduje, że nowe programy w pierwszej kolejności wypełniają dziury a reszta dokłada się na końcu listy.

Dołączam 5 list kanałów z Samsunga dla wszystkich sposobów szukania z lokalizacji Zielona Góra.

skorup napisał/a:
Pitrek - zastanawia mnie czemu u mnie nie ma problemu z podwójnymi opisami? Tv Samsunga, soft 1118.2, moduł z UPC, pakiet max extra hd i też Zielona Góra.

Masz TV F6770 podobnie jak @ggg000, widać Twój TV zachowuje się inaczej niż mój, chociaż to ta sama linia. Podwójne opisy są dlatego, że "EventDescription" w "Short Event" oraz "Text" w "Extended Event" zawierają dokładnie tę samą informację. "Short Event" nadawane jest na 7 dni, a "Extended Event" jest na ok. 3 dni, a dalej brak. Stąd w EPG dla info po 3 dniu opisy są pojedyncze. Dlaczego tak jest u Ciebie to dokładnie nie wiem, może Twój TV wyświetla tylko "Short Event", sprawdź co wyświetla u Ciebie w szóstym dniu (jak Ci się uda to wyświetlić, jak ja to robię jest tutaj)

beny8989 napisał/a:
ten problem jest odkąd wprowadzili moduły ci+. czyli jakies 2 lata i dalej twierdza ze to nie ich wina czyli tak sie na tym znaja ze nawet nie wiedza na czym szukac.

Problem chyba nie jest związany z samym MediaModułem CI+ tylko z działaniem DVB-C, w końcu można moduł wyciągnąć i na odkodowanych programach wszystkie te problemy też występują.
doubleube napisał/a:
mam takis sam sprzet jak ty i taki sam problem,
samsung twierdzi, ze bada sprawe bo na dvb-t ponoc tez nie chodzi, mowie o "warto obejrzec" soft 1119

Na DVB-T i z dekoderem po HDMI S-Recommendation (Warto obejrzeć) chodzi bardzo dobrze, to tylko z DVB-C nie działa. Ja mam też soft 1119.0.
KOCUREK1970 napisał/a:
Pitrek,
Toś serwisowi Szajsunga zdrowo pocisnął, pytania zadane "po naszymu", czyli po prostu od klienta, pewnie teraz "inżynierowie" siedzą i myślą WTF!, o co mu k.rna chodzi., nie mógł tego napisać po ludzku.

No i wczoraj dostałem kolejną odpowiedź, że wina jest po stronie UPC.
Dla zainteresowanych mogę na PW wysłać to co wysyłałem do Samsunga.


___________________________________________________________________
        Max Extra HD            UPC MediaModuł CI+            Samsung UE40F6400
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-04-2014, 18:13   

a mam do was pytane odnosnie modułu czy bedzie on dzialal na modelu UE32F5300? na upc liscie owczywiscie wersja holenderska ale upc nie widzi problemu z tym problemem.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-04-2014, 20:30   

Musi chodzić, z tą ich listą Samsungów z końcówką N to po prostu paranoja, żywcem lista ściągnięta z holenderskich serwerów. Czesi to dopiera mają, TV Samsung z serii "F" to w ogóle u nich nie ma: http://www.upc.cz/pdf/CI+-doporucene-TV.pdf
A Austriacy to też maja mieć holenderskie samsungi ?: http://www.upc.at/pdf/zer...ung_Mai2013.pdf , Szwajcarzy po swoje samsungi też muszą jechać do Holandii.
Węgrzy mają listę z serią "F" niestety też z "N" "UE32F5300AWXXN" http://www.upc.hu/televiz...ozok/mediacard/ ale seria "E" jest z "H". Rumuni też mają kiepsko: http://ci.upc.ro/doc/ci24.pdf

__________________________________________________________________________
        Max Extra HD            UPC MediaModuł CI+            Samsung UE40F6400AWXXH
 
 
doubleube 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-04-2014, 12:22   

Ja jestem ciekaw, czy tv samsung'a mozna oddac jako niezgodny z umowa.
juz pisalem do euro agd, i napisali, ze mam oddac i sprawdza co jest nie tak (po przeslaniu do samsunga)

warto obejrzec jest reklamowana funkcja, a nie dziala, samsung twierdzi, iz zajmuje sie sprawa, godzine konfigurowalem go od nowa przez wsparcie telefoniczne i lipa, facetowi galy opadly jak wczesniej twierdzil, ze to dziala tylko trezba nalezycie skonfigurowac :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: