 |
|
z Netii do UPC |
Autor |
Wiadomość |
Kriso
classic master

Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-08-2013, 14:02 z Netii do UPC
|
|
|
mam umowę na czas nieokreślony w Netii i chcę wziąć telefon w UPC, słyszałem, żeby nie stracić dotychczasowego numeru stacjonarnego trzeba zgłosić się do UPC i powiedzieć im, żeby UPC wypowiedziało umowę Netii w moim umieniu czy to tak ma być? |
|
|
|
 |
GDA [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Kriso
classic master

Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2013, 11:18
|
|
|
wczoraj do końca dnia miała zostać przeniesiona usługa z Netii do UPC, ale telefon stacjonarny nie ma sygnału po podniesieniu słuchawki (wpięty jest do modemu), natomiast jak dzwonię na mój numer stacjonarny to w komórce słyszę sygnał, że działa (sygnał połączenia), ale telefon stacjonarny nie oddaje dzwonka, co jest? |
|
|
|
 |
zygikuleczka
ultra master

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 01-11-2013, 14:01
|
|
|
Kriso napisał/a: | (wpięty jest do modemu) |
Jest inne gniazdko w modemie na rj11? Jeśli tak to przepnij tam kabel, zrestartuj modem i sprawdź. |
_________________
|
|
|
|
 |
KOCUREK1970
chello guru

Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 01-11-2013, 21:53
|
|
|
Kriso napisał/a: | wczoraj do końca dnia miała zostać przeniesiona usługa z Netii do UPC, ale telefon stacjonarny nie ma sygnału po podniesieniu słuchawki (wpięty jest do modemu), |
Winien być do rj 11, do portu 1, zresztą możesz to sprawdzić w modemie, logujesz się do niego, nie podając żadnych danych, po prostu LOG IN klikasz, wybierasz zakładkę VOICE i tam na dole powinno być LINE 1 READY.
Kriso napisał/a: | natomiast jak dzwonię na mój numer stacjonarny to w komórce słyszę sygnał, że działa (sygnał połączenia), ale telefon stacjonarny nie oddaje dzwonka, co jest? |
Dzwonisz na pocztę głosową w UPC na swój numer, po 10 sygnałach (o ile dobrze pamiętam, bo zaraz wyłączyłem tą funkcję poczty głosowej) odezwie się poczta na Twoim koncie, ze możesz zostawić wiadomość.
zygikuleczka napisał/a: | zrestartuj modem i sprawdź |
Dla pewności, zresetuj modem przyciskiem z tyłu obudowy (RESET EMTA), powinien pobrać nowego konfiga. |
_________________
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
 |
|
Grupa
Aktualności:
|
|